En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan. On ok, jos esim. Häissä
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (65)
Puhut asiaa
Päihteet tulisi kaikki kieltää
Ei ole pelkoa, että naisen tapaisit, incelli.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkoa, että naisen tapaisit, incelli.
Pöhömasu
Sä olet aika huvittava, incelli, kun kommentoit omaa aloitustasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se harvinaista ja kiellettyä? Ei saa osallistua keskusteluun jonka aloitti? Outo sääntö. Oletko joku hullu?
No enpä minäkään haluaisi ap:ta tapailla, joten meillä taitaa olla tässä ihan win-win-situation. Olisi ankeaa jos pitäisi sietää jonkun hapankaalin nyrpistelyä, kun otan valkkaria viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se harvinaista ja kiellettyä? Ei saa osallistua keskusteluun jonka aloitti? Outo sääntö. Oletko joku hullu?
Saa toki, mutta kertoo sinusta sen, että olet säälittävä luuseri.
Okei. Kukaan ei sinua pakota tapailemaan tällaisia naisia
Taas sama aloitus. Kyllä, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.
Minä en taas ottaisi raitista miestä koska sekin mielestäni on alkoholiongelma jos kieltäytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestä en halua.
Vierailija kirjoitti:
Juu, jos juo viikoittain edes vähän. On kyseessä sairaus. Juoppous. 🤢 Ei sitä tarvita
Lääketeollisuuden mielestä kaikki on sairautta ja heidän palvelunsa ratkaisu tähän sairauteen. Mitään ei saisi tehdä keholleen ilman heidän lupaansa, sillä heidän pitää saada euronsa jokaisesta liikkeestäsikin. Varsinkin alkoholi on paha, kun eivät omaa monopolia siihen niinkuin moniin muihiin aivokemiaan vaikuttaviin substansseihin
Toi on mielrstäni ihan ok kriteeri, jos kerran on itse täysin raitis. Sitten jos odottaisi jotain, mihin ei itse sitoudu, se olis epäreilua.
Itse sijoitun johonkin tuohon välille. Juon sen yhden jonkun verran useammin kuin vain isoissa juhlissa, mutta en todellakaan joka viikko. Ehkä kerran kuukaudessa? Elämä on aika ihanaa, kun ei ole koskaan krapulaa.
On ihan oma asiani valitessani serani. Eli:En tapaile miehiä en naisia, jotka käytävät alkoholia ja tupakoivat,
Ok, älä sitten tapaile.
Vai pakottaako joku sinut tapailemaan naisia, jotka juovat lasillisen silloin tällöin?
Onko tämä nyt niin yleisesti mielenkiintoinen asia että siitä kannattaa tehdä aloitus?
Olet ihan vapaa etsimään naisen joka ei käytä alkoholia tai käyttää tosi vähän/harvoin. Näitä on vieläpä paljon.
Suomalailla on jokaisella alkoholistigeenejä, siksi kannattaa pysyä juomisen suhteen melko vähäisellä käytöllä. Joka viikkoinen tissuttelu on jo liikaa, vaikka se olisikin muka hienostuneesti viiniä.
Voi harmi, me kaikki oltais niin palavasti haluttu tapailla juuri sinua. 😭 Joudun varmaan illalla korkkaamaan vinkkupullon ja itkeskelemään lasillisen ääressä.
Jaa. Mulla ei oo tapana tapailla ketään, joka yrittää rajoittaa mun elämää. t: kaunis blondi
ps: aika moni kaunis kaverinikaan ei tee niin
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mulla ei oo tapana tapailla ketään, joka yrittää rajoittaa mun elämää. t: kaunis blondi
ps: aika moni kaunis kaverinikaan ei tee niin
vai että kaunis. Femkkeli sinä oot .
Juu, jos juo viikoittain edes vähän. On kyseessä sairaus. Juoppous. 🤢 Ei sitä tarvita