Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đŸ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan. On ok, jos esim. HĂ€issĂ€

Vierailija
10.10.2024 |

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đŸ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan.

On ok, jos esim. HÀissÀ juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitÀÀn.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juu, jos juo viikoittain edes vĂ€hĂ€n. On kyseessĂ€ sairaus. Juoppous. đŸ€ą Ei sitĂ€ tarvita

Vierailija
2/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puhut asiaa

PÀihteet tulisi kaikki kieltÀÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole pelkoa, ettÀ naisen tapaisit, incelli.

Vierailija
4/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pelkoa, ettÀ naisen tapaisit, incelli.

Pöhömasu

Vierailija
5/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SĂ€ olet aika huvittava, incelli, kun kommentoit omaa aloitustasi.

Vierailija
6/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se harvinaista ja kiellettyÀ? Ei saa osallistua keskusteluun jonka aloitti? Outo sÀÀntö. Oletko joku hullu?

Vierailija
7/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No enpÀ minÀkÀÀn haluaisi ap:ta tapailla, joten meillÀ taitaa olla tÀssÀ ihan win-win-situation. Olisi ankeaa jos pitÀisi sietÀÀ jonkun hapankaalin nyrpistelyÀ, kun otan valkkaria viikonloppuna.

Vierailija
8/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se harvinaista ja kiellettyÀ? Ei saa osallistua keskusteluun jonka aloitti? Outo sÀÀntö. Oletko joku hullu?

Saa toki, mutta kertoo sinusta sen, ettÀ olet sÀÀlittÀvÀ luuseri.

Vierailija
9/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Okei. Kukaan ei sinua pakota tapailemaan tÀllaisia naisia

Vierailija
10/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus. KyllÀ, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.

MinÀ en taas ottaisi raitista miestÀ koska sekin mielestÀni on alkoholiongelma jos kieltÀytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestÀ en halua.

Vierailija
11/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jos juo viikoittain edes vĂ€hĂ€n. On kyseessĂ€ sairaus. Juoppous. đŸ€ą Ei sitĂ€ tarvita

LÀÀketeollisuuden mielestÀ kaikki on sairautta ja heidÀn palvelunsa ratkaisu tÀhÀn sairauteen. MitÀÀn ei saisi tehdÀ keholleen ilman heidÀn lupaansa, sillÀ heidÀn pitÀÀ saada euronsa jokaisesta liikkeestÀsikin. Varsinkin alkoholi on paha, kun eivÀt omaa monopolia siihen niinkuin moniin muihiin aivokemiaan vaikuttaviin substansseihin

Vierailija
12/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toi on mielrstÀni ihan ok kriteeri, jos kerran on itse tÀysin raitis. Sitten jos odottaisi jotain, mihin ei itse sitoudu, se olis epÀreilua.

Itse sijoitun johonkin tuohon vÀlille. Juon sen yhden jonkun verran useammin kuin vain isoissa juhlissa, mutta en todellakaan joka viikko. EhkÀ kerran kuukaudessa? ElÀmÀ on aika ihanaa, kun ei ole koskaan krapulaa.

Vierailija
13/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On ihan oma asiani valitessani serani. Eli:En tapaile miehiĂ€ en naisia,  jotka kĂ€ytĂ€vĂ€t alkoholia ja tupakoivat,

Vierailija
14/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ok, ÀlÀ sitten tapaile.

Vai pakottaako joku sinut tapailemaan naisia, jotka juovat lasillisen silloin tÀllöin?

Vierailija
15/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko tÀmÀ nyt niin yleisesti mielenkiintoinen asia ettÀ siitÀ kannattaa tehdÀ aloitus?

Olet ihan vapaa etsimÀÀn naisen joka ei kĂ€ytĂ€ alkoholia tai kĂ€yttÀÀ tosi vĂ€hĂ€n/harvoin. NĂ€itĂ€ on vielĂ€pĂ€ paljon. 

Vierailija
16/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suomalailla on jokaisella alkoholistigeenejÀ, siksi kannattaa pysyÀ juomisen suhteen melko vÀhÀisellÀ kÀytöllÀ. Joka viikkoinen tissuttelu on jo liikaa, vaikka se olisikin muka hienostuneesti viiniÀ.

Vierailija
17/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi harmi, me kaikki oltais niin palavasti haluttu tapailla juuri sinua. 😭 Joudun varmaan illalla korkkaamaan vinkkupullon ja itkeskelemÀÀn lasillisen ÀÀressĂ€. 

Vierailija
18/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla ei oo tapana tapailla ketÀÀn, joka yrittÀÀ rajoittaa mun elÀmÀÀ. t: kaunis blondi

ps: aika moni kaunis kaverinikaan ei tee niin

Vierailija
19/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap, miksi teit tÀmÀn aloituksen?

Vierailija
20/65 |
10.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla ei oo tapana tapailla ketÀÀn, joka yrittÀÀ rajoittaa mun elÀmÀÀ. t: kaunis blondi

ps: aika moni kaunis kaverinikaan ei tee niin

vai ettÀ kaunis. Femkkeli sinÀ oot .