En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan. On ok, jos esim. Häissä
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä viestit, joissa todetaan aloituksessa mainittu asia, aiheuttavat suuttumusta, kuten tästäkin ketjusta on nähtävissä.
Häh? Hyvät nauruthan tällaisista huomionhakuisista luuseritrolleista saa
Mä olen supistunut mun alkoholinkäytön tällaisiin juhlamalja tyylisiin tilanteisiin. Loppui vain kiinnostus alkoholin juomiseen.
Jos päätyisin sinkuksi, niin olisin tosi tarkka päihde asioissa. En halua viettää aikaa henkilön kanssa, jolle alkoholi on tärkeä osa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä miehistä joilla on kontrolloinnin tarve, nimenomaan naisia kohtaan. Suhtaudutko samoin miesten juomamääriin vai pelkäätkö ilmaista heille mielipiteesi yhtä vakaumuksellisesti kuin naisille?
Olen eri. Mutta tässä on varmaan kyse tulevasta puolisosta. Jos ei itse juo niin tuskin haluaa sellaista kumppania joka juo, arvot ei kohtaa. Ketään ei kiinnosta jonkun random Pertin tai Liisan juomiset, juokoonsa vaikka itsensä hautaan. Se on aina jännä nähdä miten naiset ymmärtävät tahallaan väärin.
No enpä olisi täysraittiina jostain persoonallisuushäiriöisestä tollosta kyllä kiinnostunut, hyvän miehen löysin onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mulla ei oo tapana tapailla ketään, joka yrittää rajoittaa mun elämää. t: kaunis blondi
ps: aika moni kaunis kaverinikaan ei tee niin
vai että kaunis. Femkkeli sinä oot .
Kyllä olen kaunis uhkea blondi, enkä tapaile miehiä, jotka kuvittelevat omistavansa minut. Tai asettavat typeriä rajoja.
(Korjasin ton sun lainauksesi)
Vierailija kirjoitti:
Taas sama aloitus. Kyllä, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.
Minä en taas ottaisi raitista miestä koska sekin mielestäni on alkoholiongelma jos kieltäytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestä en halua.
On ihmisiä joilla pienikin määrä alkoholia saa aikaan huonon olon. Entiselle anopille tulee todella helposti migreeni alkoholista vaikka joisi vain vähän, joten ei juo ollenkaan. Myös alkoholille voi olla allerginen. Sitten on vielä ne ihmiset joille alkoholi ei vain yksinkertaisesti maistu. Ei ole kyse siitä, että olisi ongelmia alkoholin kanssa ja olisi entinen juoppo tai uskovainen. Vähän nyt realismia kiitos.
Itse kyllä juon välillä alkoholia, mutta en silti ajattele noin mustavalkoisesti kuin sä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkoa, että naisen tapaisit, incelli.
"Röyh!"🥴🍷
Vierailija kirjoitti:
No enpä minäkään haluaisi ap:ta tapailla, joten meillä taitaa olla tässä ihan win-win-situation. Olisi ankeaa jos pitäisi sietää jonkun hapankaalin nyrpistelyä, kun otan valkkaria viikonloppuna.
"aLkO eI OlE oNgeLma, röyh!"🥴🍷🍸🍹🍺🥃🥂🍻
Vierailija kirjoitti:
No enpä minäkään haluaisi ap:ta tapailla, joten meillä taitaa olla tässä ihan win-win-situation. Olisi ankeaa jos pitäisi sietää jonkun hapankaalin nyrpistelyä, kun otan valkkaria viikonloppuna.
WT 🤢🤢🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, me kaikki oltais niin palavasti haluttu tapailla juuri sinua. 😭 Joudun varmaan illalla korkkaamaan vinkkupullon ja itkeskelemään lasillisen ääressä.
Hyvä. Oikean alkoholistin puhetta. Saat WT-merkin kaupan päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä miehistä joilla on kontrolloinnin tarve, nimenomaan naisia kohtaan. Suhtaudutko samoin miesten juomamääriin vai pelkäätkö ilmaista heille mielipiteesi yhtä vakaumuksellisesti kuin naisille?
Olen eri. Mutta tässä on varmaan kyse tulevasta puolisosta. Jos ei itse juo niin tuskin haluaa sellaista kumppania joka juo, arvot ei kohtaa. Ketään ei kiinnosta jonkun random Pertin tai Liisan juomiset, juokoonsa vaikka itsensä hautaan. Se on aina jännä nähdä miten naiset ymmärtävät tahallaan väärin.
On fiksumpiakin tapoja kirjoittaa kuin se, että toteaa, että tuleva puoliso ei saa viikoittain juoda. Puoliso ei oikein voi kieltää toisen tekemisiä.
Itse en halua miestä, joka juo kahvia. Hyi hyi mitä huumetta. Olen harkinnut kriteeriksi myös kokis-absolutismia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkoa, että naisen tapaisit, incelli.
Eikä sulla pelkoa että tapaisit jonkun fiksun miehen. Odotatko tällä hetkellä miestäsi että pääsee vankilasta lomille lyömään hampaat taas kurkkuun wt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On fiksumpiakin tapoja kirjoittaa kuin se, että toteaa, että tuleva puoliso ei saa viikoittain juoda. Puoliso ei oikein voi kieltää toisen tekemisiä.
Ei voi kieltää tekemistä? Siinä tapauksessa voin käydä huor*ssa ja puolison pitää se kestää, niinkö? Siis mikä on tämä sun logiikka? Ehkä minä valitsen sellaisen puolison jolle alko ei ole ongelma, jos tämä ei hänelle käy, hän voi lähteä lätkimään ja otan sellaisen jolle se alko ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua miestä, joka juo kahvia. Hyi hyi mitä huumetta. Olen harkinnut kriteeriksi myös kokis-absolutismia.
Niin kun sulla olisi paljon valinnan varaa, juoppo 😄
Eiköhän tuo ole paremminkin onni ettei suhun sekaannu
Hyvin näkee ketkä on alkoon meneviä kun menee tunteisiin 😄 itse otan ehkä pari kertaa vuoteen juhlapäivinä, se riittää minulle.
Maapallolla ei olisi elämää ilman alkoholia. Juomavesi sanaa ei edes ollut vielä 1800 luvulla. Ihmisen kuolemaksi koitui sastuneen veden juominen. Taudit olisi tappanut loput, mutta alkoholi pelasti ainakin osan. Sinäkin saat kiittää olemassaolostasi alkoholia. Ai miksikö? No koska esivanhempasi olisivat kuolleet jo aikojen alussa ilman alkoholin olemassaoloa.
Kuulostaa että aloittajalla on joku käsittelemätön trauma alkoholin käytön suhteen. Ketä oikeesti muutoin haittaa yksi lasillinen viiniä viikossa? Ymmärrän että jos vetää pullon per viikko niin alkaa jo haitata muuta elämää, mutta lasillinen viikossa? Pipo löysemmälle.
" viikoittain ei saa juoda mitään."
Voi ei. Mäkään en kelpaa, kun juon vettä ja joskus mehua. Voi itku.
Tämä.