En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan. On ok, jos esim. HĂ€issĂ€
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan.
On ok, jos esim. HÀissÀ juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitÀÀn.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystÀ viestit, joissa todetaan aloituksessa mainittu asia, aiheuttavat suuttumusta, kuten tÀstÀkin ketjusta on nÀhtÀvissÀ.
HÀh? HyvÀt nauruthan tÀllaisista huomionhakuisista luuseritrolleista saa
MÀ olen supistunut mun alkoholinkÀytön tÀllaisiin juhlamalja tyylisiin tilanteisiin. Loppui vain kiinnostus alkoholin juomiseen.
Jos pÀÀtyisin sinkuksi, niin olisin tosi tarkka pÀihde asioissa. En halua viettÀÀ aikaa henkilön kanssa, jolle alkoholi on tÀrkeÀ osa elÀmÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidÀ miehistÀ joilla on kontrolloinnin tarve, nimenomaan naisia kohtaan. Suhtaudutko samoin miesten juomamÀÀriin vai pelkÀÀtkö ilmaista heille mielipiteesi yhtÀ vakaumuksellisesti kuin naisille?
Olen eri. Mutta tÀssÀ on varmaan kyse tulevasta puolisosta. Jos ei itse juo niin tuskin haluaa sellaista kumppania joka juo, arvot ei kohtaa. KetÀÀn ei kiinnosta jonkun random Pertin tai Liisan juomiset, juokoonsa vaikka itsensÀ hautaan. Se on aina jÀnnÀ nÀhdÀ miten naiset ymmÀrtÀvÀt tahallaan vÀÀrin.
No enpÀ olisi tÀysraittiina jostain persoonallisuushÀiriöisestÀ tollosta kyllÀ kiinnostunut, hyvÀn miehen löysin onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mulla ei oo tapana tapailla ketÀÀn, joka yrittÀÀ rajoittaa mun elÀmÀÀ. t: kaunis blondi
ps: aika moni kaunis kaverinikaan ei tee niin
vai ettÀ kaunis. Femkkeli sinÀ oot .
KyllÀ olen kaunis uhkea blondi, enkÀ tapaile miehiÀ, jotka kuvittelevat omistavansa minut. Tai asettavat typeriÀ rajoja.
(Korjasin ton sun lainauksesi)
Vierailija kirjoitti:
Taas sama aloitus. KyllÀ, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.
MinÀ en taas ottaisi raitista miestÀ koska sekin mielestÀni on alkoholiongelma jos kieltÀytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestÀ en halua.
On ihmisiÀ joilla pienikin mÀÀrÀ alkoholia saa aikaan huonon olon. Entiselle anopille tulee todella helposti migreeni alkoholista vaikka joisi vain vÀhÀn, joten ei juo ollenkaan. Myös alkoholille voi olla allerginen. Sitten on vielÀ ne ihmiset joille alkoholi ei vain yksinkertaisesti maistu. Ei ole kyse siitÀ, ettÀ olisi ongelmia alkoholin kanssa ja olisi entinen juoppo tai uskovainen. VÀhÀn nyt realismia kiitos.
Itse kyllÀ juon vÀlillÀ alkoholia, mutta en silti ajattele noin mustavalkoisesti kuin sÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkoa, ettÀ naisen tapaisit, incelli.
"Röyh!"đ„Žđ·
Vierailija kirjoitti:
No enpÀ minÀkÀÀn haluaisi ap:ta tapailla, joten meillÀ taitaa olla tÀssÀ ihan win-win-situation. Olisi ankeaa jos pitÀisi sietÀÀ jonkun hapankaalin nyrpistelyÀ, kun otan valkkaria viikonloppuna.
"aLkO eI OlE oNgeLma, röyh!"đ„Žđ·đžđčđșđ„đ„đ»
Vierailija kirjoitti:
No enpÀ minÀkÀÀn haluaisi ap:ta tapailla, joten meillÀ taitaa olla tÀssÀ ihan win-win-situation. Olisi ankeaa jos pitÀisi sietÀÀ jonkun hapankaalin nyrpistelyÀ, kun otan valkkaria viikonloppuna.
WT đ€ąđ€ąđ€źđ€ź
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, me kaikki oltais niin palavasti haluttu tapailla juuri sinua. đ Joudun varmaan illalla korkkaamaan vinkkupullon ja itkeskelemÀÀn lasillisen ÀÀressĂ€.
HyvÀ. Oikean alkoholistin puhetta. Saat WT-merkin kaupan pÀÀlle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidÀ miehistÀ joilla on kontrolloinnin tarve, nimenomaan naisia kohtaan. Suhtaudutko samoin miesten juomamÀÀriin vai pelkÀÀtkö ilmaista heille mielipiteesi yhtÀ vakaumuksellisesti kuin naisille?
Olen eri. Mutta tÀssÀ on varmaan kyse tulevasta puolisosta. Jos ei itse juo niin tuskin haluaa sellaista kumppania joka juo, arvot ei kohtaa. KetÀÀn ei kiinnosta jonkun random Pertin tai Liisan juomiset, juokoonsa vaikka itsensÀ hautaan. Se on aina jÀnnÀ nÀhdÀ miten naiset ymmÀrtÀvÀt tahallaan vÀÀrin.
On fiksumpiakin tapoja kirjoittaa kuin se, ettÀ toteaa, ettÀ tuleva puoliso ei saa viikoittain juoda. Puoliso ei oikein voi kieltÀÀ toisen tekemisiÀ.
Itse en halua miestÀ, joka juo kahvia. Hyi hyi mitÀ huumetta. Olen harkinnut kriteeriksi myös kokis-absolutismia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkoa, ettÀ naisen tapaisit, incelli.
EikÀ sulla pelkoa ettÀ tapaisit jonkun fiksun miehen. Odotatko tÀllÀ hetkellÀ miestÀsi ettÀ pÀÀsee vankilasta lomille lyömÀÀn hampaat taas kurkkuun wt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On fiksumpiakin tapoja kirjoittaa kuin se, ettÀ toteaa, ettÀ tuleva puoliso ei saa viikoittain juoda. Puoliso ei oikein voi kieltÀÀ toisen tekemisiÀ.
Ei voi kieltÀÀ tekemistÀ? SiinÀ tapauksessa voin kÀydÀ huor*ssa ja puolison pitÀÀ se kestÀÀ, niinkö? Siis mikÀ on tÀmÀ sun logiikka? EhkÀ minÀ valitsen sellaisen puolison jolle alko ei ole ongelma, jos tÀmÀ ei hÀnelle kÀy, hÀn voi lÀhteÀ lÀtkimÀÀn ja otan sellaisen jolle se alko ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua miestÀ, joka juo kahvia. Hyi hyi mitÀ huumetta. Olen harkinnut kriteeriksi myös kokis-absolutismia.
Niin kun sulla olisi paljon valinnan varaa, juoppo đ
EiköhÀn tuo ole paremminkin onni ettei suhun sekaannu
Hyvin nĂ€kee ketkĂ€ on alkoon meneviĂ€ kun menee tunteisiin đ itse otan ehkĂ€ pari kertaa vuoteen juhlapĂ€ivinĂ€, se riittÀÀ minulle.
Maapallolla ei olisi elÀmÀÀ ilman alkoholia. Juomavesi sanaa ei edes ollut vielÀ 1800 luvulla. Ihmisen kuolemaksi koitui sastuneen veden juominen. Taudit olisi tappanut loput, mutta alkoholi pelasti ainakin osan. SinÀkin saat kiittÀÀ olemassaolostasi alkoholia. Ai miksikö? No koska esivanhempasi olisivat kuolleet jo aikojen alussa ilman alkoholin olemassaoloa.
Kuulostaa ettÀ aloittajalla on joku kÀsittelemÀtön trauma alkoholin kÀytön suhteen. KetÀ oikeesti muutoin haittaa yksi lasillinen viiniÀ viikossa? YmmÀrrÀn ettÀ jos vetÀÀ pullon per viikko niin alkaa jo haitata muuta elÀmÀÀ, mutta lasillinen viikossa? Pipo löysemmÀlle.
" viikoittain ei saa juoda mitÀÀn."
Voi ei. MÀkÀÀn en kelpaa, kun juon vettÀ ja joskus mehua. Voi itku.
TÀmÀ.