Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukomammat torstaihin

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirage, hyvä että sulla otetaan se pissatesti. Mullakin nyt jo kahdesti otettu ton supistelun takia. Onneksi ollut puhdas. Toivottavasti sullakin. Tietysti joku syy olisi kiva löytää.

JanskuL:lle pikaista paranemista. Toivottavasti jalka ei kuitenkaan ole murtunut.

Huuhelille täytyy sanoa, että kauheeta kun vieläkin oksennat. Toivottavasti sulla olo paranis pian lopullisesti.

Martina, kirjoittelit siitä hikoilemisesta. Jonkun kanssa kirjoteltiin tästä jo pari viikkoa sitten ja silloin mä kerroin että mulla on jalat alkanut hikoilemaan öisin. Silloin kirjotin kun olin juuri lukenut siitä Vau' kirjan odotuskirjasta, että kilpirauhasen toiminta kiihtyy ja hikoilu lisääntyy sen takia. Että ilmeisesti on ihan yleinen vaiva.

Alpukkako se kyseli masun jomottelusta. Mulla on välillä ollut tosi arka maha jostain kohdasta ja tai jomotellut laajemminkin. Olen ajatellut, että se on kasvukipua. Kun ne kivuliaat supparit tuntu niin selvästi erilaiselta. Siinä se kipu alko selästä ja siirty mahaan vasta sen jälkeen. Liittyykö sulla kipuiluun mahan kovettumista?

( . ) Olo on ollut ihan hyvä tänäänkin. Ei mitään erikoista. Ens viikolla onkin oikein lääkäri viikko. Maanantaina on hammaslääkäri (yök), keskiviikkona neuvola ja perjantaina Naikkarin kontrolli. Että saa oikein urakalla juosta lääkärissä. Kattelin tänään lääkäristä tullutta lausuntoa viime ultrasta. Kohdunkaulan pituudeksi oli saatu vähän vähemmän kun koskaan aiemmin. Tietysti heti aloin miettiä, että nytkö se on sitten alkanut lyhentyä. Onneksi on tosiaan se kontrolli ensi viikolla, ennen kun ehdin kehitellä mitään sen suurempia pelkoja :)

Hyvää yötä.

Laru ja masukki rv 25+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla