Miksi täällä aina haukutaan kuinka huonosti Ruotsissa on asiat?
Olen itse ruotsinsuomalainen ja voin vakuuttaa että meillä on asiat paljon paremmin järjestyksessä, ei ole köyhiä ja työttömyysprosentti Suomessa tietääkseni on noin 10% ja Ruotsissa se on nyt 3 %. Et silleen..
Kommentit (72)
Minua vaan ärsyttää tollaset kateelliset sossun tuilla elävät lehmät jotka aina haukkuu muita täällä. itse ovat muka niin hyviä vaikka kun tätä palstaa lukee niin selväksi käy kuinka huono moraali ja itsetunto teillä raukoilla on. heh heh :D
Vierailija:
Minua vaan ärsyttää tollaset kateelliset sossun tuilla elävät lehmät jotka aina haukkuu muita täällä. itse ovat muka niin hyviä vaikka kun tätä palstaa lukee niin selväksi käy kuinka huono moraali ja itsetunto teillä raukoilla on. heh heh :D
Eihän niillä oo ees perää...:) Pitkiä ovat mutta laihoja luikkuja-siis oikeat aidot svedut joita enää harvassa...
Aito-Svedu on sisäsiitoinen kuivakka tosikko. Mutta ei enää kauan. Pakolaispolitiikka Ruotsissa alkaa tehdä tehtäväänsä kun ruotslaaiset naivat maahanmuuttajia ja juroja suomalaisia. Uutta verta kehiin vaan!
Mä en muuten tunne kovin montaa SUOMALAISMIESTÄ joka olis menny ruotslaisen naisen perään vaikka naiset Ruotissa vasta kaunottaria ovatkin! Ja tyylikkäitä! Siitä sais moni AV-mammakin-ihan hyvällä snon- ottaa mallia! Ei näy tuulipukuja, ei. Vain siellä missä pitääkin eli VAIN lenkkeillessä ja urheillessa.
ja en ole kateellinen ruotsalaisille, vaan pidän heitä sivistyneempinä ja kaikin puolin fiksumpina kuin suomalaisia. Lisäksi ruotsalaiset ovat avoimia, puheliaita ihmisiä. Toisin kuin te ja teidän junttimiehenne.
-29 oli numero muistaakseni.
Mona Sahlin on mm. väittänyt että ruotsalaiset ovat kateellisia siirtolaisille koska näillä on yhteinen kulttuuri, historia ja identitetti (eikö ruotsalaisilla muka ole, eikö Mona tuon vertaa historiaa tunne?) ja vähätetellyt muutenkin ruotsalaista kulttuuria.
mettäjunttikulttuuri korkeintaan.
ne ketä oli, häipyivät jo, ovats enverran fiksumipia ;)
Mutta voisko joku sellanen joka oikeesti asuu Ruotsissa kommentoida?
-29.
Vierailija:
mettäjunttikulttuuri korkeintaan.
Tukholmassa. Mielenkiintoista sillä sisälläni asuu pieni sosiologi. Mä en mahda mun mielipiteilleni mitään jotka ovat muodostuneet vuosien mittaan täällä työelämässä ja vapaa-ajallani ihmisiä kohdatessani.
kun olen täällä vielä- jos ne fiksuimmat ruotsinsuomalaiset jo häipyivät keskustelun käännyttyä perinteisesti ala-arvoiseksi ...;) Tosin löysin tämän keskustelun vasta tänään.
minä tarkoitin sellasia jotka ovat syntyeet maassa ( Ruotsissa) tai ovat soputuneet maahan hyvin. Löyyykö nitä?
taisinko olla 4 tai 5.. en nyt muista. Kysykääs nyt mammat niin saatte asiat selviksi! Linjoilla olen hetken.
Ja tosiaan täällä on asuttu jo 7 vuotta :)
Mä oon vastarannankiiski enkä mene massan mukana. Olen täällä oma itseni, rehellinen ja naimisissa suomalaisen juntin kanssa-olenhan myös juntti itsekin ja meillä juntti-jälkikasvua.
Ja sen olen myös elämäni aikana huomannut että rehellisyydestä ei aina pidetä eikä varsinkaan siitä että ON OMAT MIELIPITEET :)
lökäpökyjä junttisuomalaisia, ei sulla ole näköaloja..
Vierailija:
Mä oon vastarannankiiski enkä mene massan mukana. Olen täällä oma itseni, rehellinen ja naimisissa suomalaisen juntin kanssa-olenhan myös juntti itsekin ja meillä juntti-jälkikasvua.
Ja sen olen myös elämäni aikana huomannut että rehellisyydestä ei aina pidetä eikä varsinkaan siitä että ON OMAT MIELIPITEET :)
Säälittäviä ovat, eivät kuulu minnekään.
Ruotsissa. Ihan samanlaisia juntteja löytyy kuin suomesta! Eli oikein kotoisaksi olen oloni tuntenut. Elinikäsiä ruotsalaisia kavereitakin olen saanut. joo, näitä piilosuomalaisiakin on ja ovat kyllä outoa porukkaa.
ja osaavat pukeutua eivätkä ole sellasia mörköjä kuin suomalaiset muutenkaan.
En asu Ruotsissa, mutta olen asunut aikoinaan siellä murkkuna 3 vuotta.
Eikä jäänyt mitään traumoja ;D
Ja Suomen prosentti siis 6,4%
PIKKASEN sulla heittää tuo peruspremissi!!!
buahahaha