Mikä on horoskoopiltaan narsistinen ihminen, jonka tunnet?
Kommentit (223)
Rapunainen. On viel kiinalaisessa kukko.
Leijona ja pahempi tapaus on kaksonen
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksikin narskufisua.
Mä tunnen yhden. Vieläkin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Todella kaikkien puolustaja.
Oinaat on sen sijaan itsekkäitä niin miehet kuin naiset.Härät kateellisia.Leijonista pidän paljon.
Sekoitat oinaan itsevarmuuden itsekkyyteen ja ylimielisyyteen, veikkaan, että et yhtäkään oinasta oikeasti tunne.
Oinas sattuu nimittäin olemaan sellainen tyyppi, että se ei ota mitään paskaa niskaansa, eikä hyväksy mitään vääryyksiä itseään, eikä lähimmäisiään kohtaan. Itse olen oinas ja voi vittu että mulla menee hermo aina vaan eniten epäoikeudenmukaisuuteen.
Yhdestä narsistinpuolikkaasta erosin ja yllättäen, skorpioni.
Rapu. Kaksi miestä ja yhden naisen olen tuntenut todella läheisesti. Nainen jopa teki rikoksen ja laitto minun nimiini. Kaikki mielistelijöitä jos tarve oli. Käyttivät näin hyväksi toisia ihmisiä. Keksivät ihmeellisiä valheita elämästään tai toisista.
Kolme narsistista henkilöä tunnen ja jokainen heistä on kaksonen.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionilla on vahva itsetunto ja vahva oikeudenmukaisuuden tunto ja skorppari on umpirehellinen. Niitä ominaisuuksia ei pidä missään nimessä sotkea narsismiin. Terv. skorpioni/tiikeri.
Paskapuhetta, täysin paskapuhetta ja valhe.
Valehteleva varasteleva piilonarkki neitsyt.
Skorpioni. Olen tuntenut hänet jo yli 20 vuotta ja on aina ollut narsistinen. Kaikki ihmiset ovat olemassa vain häntä ja hänen palvelemistaan varten. Olen vähentänyt yhteydenpitoa koska en jaksa enää.