Mikä on horoskoopiltaan narsistinen ihminen, jonka tunnet?
Kommentit (233)
Skorpioni...täysi Tollo Tolvana
Terviiset hovi:lle ja exille ja nyxille
Skorpioni. Tunnen ja tiedän paljon Skorpioneja ja kaikki ovat veemäisiä ihmisiä.
Seuraavaksi ovat härkä, vaaka ja oinas.
Kyllähän se on ehdottomasti naispuoliset skorpionit. Hulluja kaikki kohtaamani.
Jostain syystä tulen kuitenkin miespuolisten skorpionien kanssa oikein hyvin juttuun.
Mutta tosiaan noista nais-skorpioneista kanattaa oikeasti pysyä erossa.
Nuzzia voi siinä he ovat omiaan, mutta muuten aivan sekopäitä.
Minkä väriset hiukset on narsistilla ja kuinka pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Kalat, ehdottomasti. Ainut kenen takia olen edes alunperin törmännyt tähän termiin. Oli pakko selvittää asiaa, kun en voinut uskoa tuollaisia ihmisiä olevankaan. Toinen tällainen on neitsyt. Mutta en kuitenkaan usko että tämä on horoskooppiasia. Kusipäisiä kaloja tosin riittää. Jos ne ei yleensä ole, johtuu siitä etteivät ole yleensä valehtelusta ja vehkeilystä jääneet vielä kiinni.
Mullakin huonoja kokemuksia kaloista, todella vastuuttomia ihmisiä ja kaksinaamaisia. Jos ovat jotakin tehneet niin eivät takuulla kerro kuin osatotuuden. Mikään ei ole koskaan kalojen vika, ovat just sellaisia ketkä tarvii syntipukin. Mutta tää onkin vain minun kokemus. Minusta suurin valhe noissa horoskoopeissa on, että kalat olisi muka tähtimerkkien empaatti, eivät todellakaan ole empaattisia ainakaan tuntemani. En luota horoskooppeihin. Ei voi olla mitenkään mahdollista, että kaikki samassa horoskoopissa syntyneet ihmiset olisivat tasan samanlaisia tai, että niihin kuvauksiin voisi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen vain yhden joka on diagnosoitu narsistiseksi ja hän on syntynyt ihan helmikuun alussa. En tiedä mikä horoskooppi, mutta palstan "asiantuntijat" varmasti tietävät.
Ihan helmikuun alussa syntynyt on vesimies. Merkki vaihtuu kaloihin 20.2.
Täällä varmasti leimattaisiin narsistiksi tuntemani kauris ja vaaka.
Narsismi ei liity horoskooppeihin millään tavalla. Itse tunnen kauriin, kalat, kaksosen, vesimiehen, skorpionin ja leijonan jotka narsisteja. Narsismi on vahvasti perinnöllinen ns. Soturigeeni määrittää esiintyvyyttä, mutta poikkeuksellisen empaattinen kasvatus voi kumota geenin vaikutuksen. Tästä ollut mielenkiintoisia tutkimuksia. Usein kuitenkin tosiaan kun on periytyvää voi sekä vanhempi että lapsi olla kumpikin narsisteja ja silloin ei ole ketään antamaan empatiaa jota geenin vaikutuksen kumoutuminen tarvitsisi. Oma äitini ja hänen äitinsä ovat narsisteja ja hyvin hankalia ihmisiä. Käytin koko lapsuuteni tehdäkseni heidät tyytyväisiksi vain tajutakseninettei ettei heille riitä mikään enkä tule saamaan rakkautta takaisin. Usein olen miettinyt mikä ihme onkaan että olen itse narsismilta säästynyt. Kai olen saanut isältäni kiltteysgeenejä. Se on kyllä hurjaa katsella vierestä, miten näiltä ihmisiltä puuttuu ihmisyyden tärkein palanen aivoista ja kuinka paljon käyttävät aikaa ja energiaa sen peittämiseen. Ja kaikki ihmiset ovat heille vain hyödykkeitä. Voidaan hokea rakkautta, mutta se on päälle liimattua ja liioitellun teatraalista ja aina ehdollista - liittyy siihen mitä on tehnyt tai halutaan tekevän seuraavaksi. Muita ihmisiä pidetään myös ihan tavattoman tyhminä. Ilmeissä on paljon halveksuntaa, ivaa ja ylemmyyttä. Mutta oikeasti mikä on todella surullista on että narsisti ei ole koskaan aidosti onnellinen, koska ei osaa rakastaa. Tätä mietin aina kun tuntuu raskaalta näiden ihmisten läheisyydessä, että oikeasti vaikeinta heillä on itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni. Tunnen ja tiedän paljon Skorpioneja ja kaikki ovat veemäisiä ihmisiä.
Seuraavaksi ovat härkä, vaaka ja oinas.
Itse taas pidän näistä kaikista.
Narsismi ei ole kuitenkaan mihinkään horoskooppiin sidoksissa.
Skorppu...The Niljake