tälle palstalle kirjoittajista
Olen lueskellut tätä aihe vapaa-palstaa ja ihmettelen viestin sävyjä. Suurin osa on ilkeilyä, kuittailua ja suoranaista v-ttuilua. Oletteko te kirjoittajat samoja, jotka tuolla esim. odotus ja raskautumista odottavien puolella kirjoittelette hellanduudelis-tekstejä? Siellä puolella ollaan ihania äitejä ja isiä, mutta tälle puolelle tultaessa kirjoittaja toimii itse piru?? Näinkö on?
Nyt alkaa nämä vaalitkin näkyä jo täällä ja intoilija politikot alkavat julistamaan vaalipropagandaasakin täällä ja haukkuvat kilvan eri puolueita. Ei vaan meidän puolue, lällälläää....
Kommentit (3)
... tosin joku luulee niitä joskuks provoiks. Olen saanut ihania kommentteja jos olen lohduttanut ja yrittänyt auttaa täällä toisia.
Mulla on täysin sellanen paskasuodatin päällä kun luen täällä juttuja... eli jos vähänkin näyttää että tulee kamalaa kommennttia en edes lue niitä!
Itse kirjoittelen vain täällä. Joskus olen kinastellut jostakin asiasta mutta en ikinävittuile enkä provoile,ihan kuin oikeassa elämässä. En ymmärrä miksi täällä pitää nimettömänä päteä.