Miehet. Olette naimisissa/parisuhteessa, mutta teette syrjähypyn. Lähtissänne tunnustatteko salarakkaalle olevanne varattu.
Minulla on ollut joitain yhden illan juttuja. Lähtiessään mies ei ole antanut puhelinnumeroon eikä sopinut uutta tapaamista. Asia on ihmetyttänyt ja loukannut. Olen miettinyt, mikä vika minussa on. Miksei mies voi rehellisesti illmoittaa olevansa jo suhteessa toisen kanssa.
Kommentit (27)
Mä haluisin tietää etukäteen koska en tapaa koskea varattuihin. Jos selviää myöhemmin toista kertaa ei tuu. Itse oon varattu mutta kerron sen heti alkuun miehelle tai parille jos meinataa harrastaa seksiä.
Minä sanon jo etukäteen, että olen naimisissa enkä halua mitään suhdetta, vaan mieleni tekee vierasta pillua. Nainen saa itse päättää haluaako hän vai ei. Monesti naisellakin on kalun tarve.
Mies. Jos mä olisin naimissa tai varattu miks vi....a tekisin syrjähyppyä?
Jos tekis edes mieli eroaisin. Tuhoamatta kenenkään elämää vuosikausiksi.
Tietenkin sanon, jos olen varattu. En halua jättää naista luulemaan, että haluan suhdetta.
Etukäteen se pitää kertoa tai ilmaista jottei nainen soittele perään. Tietenkin jos sovitaan uusinnasta niin sitten pitää sopia kommunikointi tavastakin etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin parina iltana miestä. Rakastui, mutta hän katosi elämästäni.Sain toisaalta kuulla että hän oli parisuhteessa. Mies ei kertonut sitä minulle. Se oli törkeästi tehty.
Kosta.
Kosta? Nainen menee omasta halustaan sänkyyn random-miehen kanssa, eikä kysele sen enempää? Rakastuu ja unelmoi jatkosta? Ei sitten tule mieleen, että jos on fiksu mies, niin melko todennäköisesti on varattu? Ja voihan tehdä vaikka niinkin, että kokeilee kepillä jäätä; Ehdottaa että jos nähtäisiin tai pyytää itse sitä puhelinnumeroa. Nykyään se on ihan ok. Monet miehet pitävät siitä, että nainen tekee aloitteen.
Kyllä sen näkee, kun mies alkaa kiemurrella ja keksiä tekosyitä yms. Ei tuossa mitään menetä.
Ihan oma valinta on toimia noin, aikuinen nainen kyllä tajuaa pelin hengen, eli varatut miehet pettää, se taitaa olla enemmän jo sääntö kuin poikkeus. Omalla riskillä, ei siinä ole mikään uhri, jos itse suostuu seksiin.
Ja mites tuo kosto sitten tehtäisiin? Otetaan selvää miehen perheestä, ja siitä sitten vaimoon yhteyttä? Puhkotaan autosta renkaat? Keekoillaan miehen pihalla kostomekossa? Aletaan stalkata? Kuulostaa aika sekopäiseltä.
Arvostan tämmöistä. 👍