Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT to-pe*^*

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan nukuttu! Pari yötä olen saanut nukuttua muutaman tunnin pätkissä noin seitsemän tunnin yöunet! Jippii! Olokin on ihan erilainen,kun ei ole tarvinnut valvoskella. Leevi janelkku ovat vielä nuhaisia, mutta loppusuoralla ollaan räkätaudissa:)

SEURAA HAETAAN: Laitan uudelleen tämän seuranhaku viestini...Haetaan siis päiväkahviseuraa, noin niin kuin tositarkoituksella:)...Olen tulossa Hesaa sunnuntaina ystäväni luo. Hän menee kuitenkin ahkerana työläisenä maanantaiksi töihin ja minä jään pääkaupungin vilinään yksin Leevin ja nelkun kanssa. Olisi mukava saada kahvitteluseuraa teistä tuonne Kampin Johto-cafeseen vaikka klo 10. Nallukka ja Aleksi ovat ilmeisesti ainakin tulossa,kiva juttu!

Sitten niihin galluppeihin...

Lapsiluku: Jos minulta kysytään, ei ole kiintiö vielä täysi...jos mieheltä niin täysi on, on ollut kakkosen jälkeen, sitten kolmosen jälkeen, sitten nelosen.........

Mitä lapset ovat minulle opettaneet: Minulla on lehmän hermot, silmät selässä, minussa on hippunen psykologia,salapoliisia, suuryrityksen johtajan organisointikykyä. Arvoni ovat muuttuneet, lapset ja mies ovat minulle se nro 1, sitten tulee kaikki muu. Työllä ei ole minulle enää niin suurta merkitystä, en ole orietoitunut nyt siihen lainkaan. Viihdyn kotona ja kotiäitinä ja se on kenties suurin muutos.

Jotain on nyt kyllä unohtunut...taidan käydä tsekkaamassa eilisen pinon uudelleen..

Ope ja Leevi

Vierailija
2/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ihminen voi tuntea itsensä tyhmäksi! Käytiin eilen esikoisen kanssa lääkärissä. pojalla on ollut sunnuntaista asti kuumetta 38.5-39.5. Eilen poika sai oikein kunnon tärinä-kohtauksen kun kuume lähti nousuun ja sehän nousi yli 40 asteen. Kuumelääke on auttanut aina hetkellisesti mutta oli sellainen olo että nyt on mentävä lääkäriin. Mutta sepäs olikin aivan turha reissu. Lääkäri puhui koko käynnin ajan A-viruksesta kun aamutelevisiossakin oli sanottu, että se riehuu varuskunnissa ja nyt sitten alkaa siviilitkin sairastumaan. A-v-i-r-u-s aiheuttaa kovaa kuumetta, jäsensärkyjä, päänsärkyä, nuhaa ja yskää. Koska kyseeessä on A-v-i-r-u-s niin ei sitä testata millään verikokeilla. Minä sain sanottua johonkin väliin, että olen kuullut kyllä siitä viruksesta mutta kun pojalla ei ole mitään niistä oireista. Kova kuume ja nenä tukossa mutta se siitä. No lääkäri tuumasi, että katsotaan nyt ne korvat ja kuunnellaan ne keuhkot. Mutta olenko kuullut, että nyt on liikkeellä A-v-i-ru-s-t-a. Siinä vaiheessa kun kuulin tuon A-v-i-r-u-k-s-e-n sen seitsemännen kerran niin meenasin kuristaa sen lääkärin stetoskooppiinsa. Tottakai hän mittasi kuumeenkin pojalta mutta eihän sitä kuumetta ollut kun pari tuntia aiemmin antama suppo oli tehonnut.

Kotiuduttiin sitten lääkäristä nenätippa-reseptin kanssa kun meillähän on se vakuutus. PRKL! Ihanaa kun lääkärit ottavat vanhemmat ihan tosissaan.

Kiitos kun sain purkautua. Helpotti ihan kamalasti. Pojalla kuume jatkuu ja suppoja kuluu :( toivottavasti pienen olo helpottuu pian.

Oli varmaan paljon kommentoitavaakin mutta tällä hetkellä puhkun vieläkin pyhää vihaa kun ajattelen tuota eilistä lääkäriä, että taidan palata takaisin kun olen hiemen rauhoittunut.

pubu ja Anni 2908 sekä kuumeinen isoveli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kyselin tuosta runsaasta pulauttelusta - kiitos muuten kaikille kommentoijille. Nyt minusta tuntuu, että tuon viime päivinä merkittävästi lisääntyneen pulauttelun syynä onkin jonkinlainen VATSATAUTI. Neela nimittäin oksensi illalla ihan kaaressa, yölläkin kaksi kertaa! Apua, miten vatsatautista vauvaa hoidetaan??! Esikoisella on ollut oksennustauti vain kerran elämässään ja silloinkin oli jo iso poika.

Arvatkaa ottaako nyt päähän! Mies aloittaa tänään pari viikkoisen lomansa ja tätä on odotettu ja nyt on vauva sairaana. Mistä lyödään vetoa, että kohta oksentaa esikoinen ja sitten me vanhemmat. Minä en ihan oikeasti kestä, jos nyt sairastutaan koko perhe. Meillä on tälle kaksi viikkoiselle niin paljon ohjelmaa luvassa ja me ihan oikeasti tarvitsemme tämän lomamme. Keväästä kun on tulossa miehen töiden suhteen tosi kiireinen ja se varmasti vaikuttaa perhe-elämäänkin.

Mitä lapset ovat opettaneet minulle?? Olen perusluoteeltani aika itsekäs, se on ominaisuus, jonka karsisin mielelläni itsestäni kokonaan pois. Lapsien myötä itsekkyyteni on kai hieman lieventynyt, lisäksi organisointi- ja stressinsietokykyni on parantunut. Olen myös oppinut elämään vähän paremmin tässä hetkessä, vaikka edelleenkin olen sellainen pitkän tähtäimen suunnittelija.

Nyt on mentävä. Pikkuneiti heräsi ja varmaan jo kaipaa aamupalaa (joka todennäköisesti lentää kaaressa ulos).

Vierailija
4/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pubu: no jo oli pöllö lääkäri, olikohan sokeitten arpajaisista saanut nuo lääkärinluvat? Pikaista paranemista kuitenkin pojalle!

No miulla himppasen samanlainen kokemus sitten eiliseltä. Läksin kuin läksinkin sitten poikaa tuonne päivystykseen viemään. Ensimmäisenä sieppasi siellä yksin pikkupoika, tai oikeammin sen turjake isä. Räkäinen poitsu lääppi, miedän turvakaukaloa ja hyvä ettei ottanut Jaakon tuttipullloakin jo suuhunsa. Yritin siinä kauniisti työnnellä kaukaloa sivummalle pojan ulottuvilta ja sen pojan avuton isä vaan katseli vierestä. Viimein kyllästyin ja hinasin ahterini eripaikkaan ja samalla hölväsin kaukaloa sillä desifiointiaineella. (taidan olla vähän pipipäinen, mutta minusta vieraitten lapset eivät tarvitse meidän vehkeitä räpeltää)

Lääkäriin kun pääsimme, niin Jaakko oli taas ihan oma itsensä, ei alkuunkaan väsynyt ja kiukuttelevainen. (äiti hieman nolona, kun jonon ohi pääsimme vielä) Lääkäri höpisee 3% kuivumasta ja ettei Jaakolla ainakaan sitä ole...heh, tuon minä olisin itsekin osannut ;) Tutki kuitenkin vatsan äänet, katsoi silmät ja suun limakalvot, sekä totesi, että vatsatautihan se. Näillä eväin sitten kotiin katsomaan meneekö tilanne huonommaksi eli paremmaksi. No kaippa se parempi taas nyt aamulla on, mutta kun se väsy iskeekin myöhemmin... Toivottavasti ei sitten tänään :) Kyllähän tuo ihan reippaalle vaikutti, vaikka pukluja tulee alvariinsa :(

Tälläisin eväin tähän aamuun :) Ulos käypi meidän jengin tie!

Eria kera pukluavan Jaakon

Vierailija
5/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatautista vauvaa täytynee juottaa vähän kerrassaan ja useasti ja jos ei pysy maidot sisällä saa apteekista osmosal-nimistä liuosta jota voi antaa. Mutta jos lapsella ei oikein mikään pysy sisällä, suosittelen lääkäriin menoa suht nopeasti. Nämä pikkuiset kun sitten kuivuvat helposti. Mutta jos lapsi on virkeä ja jaksaa leikkiä, hätää tuskin on :)

Eria, joka on oppinut jotain (kai)?

Vierailija
6/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan menossa kanssa mökkeilemään viikonlopuksi ja harmittaa kun pikkainen nuha on täälläkin neidillä juuri tullut. Mutta ei näytä pahalta vielä ei. Tosiaan ei kovin montaa täysin nuhatonta viikkoa tässä talvella näytä olevan ;( Mietin juuri sitä että jos olisi sellainen vähän isompi lapsi ja hoidossa niin mitäs siitäkin tulisi kun kaikki taudit aina sairastettaisiin.

pepper: Hyvää lomaa ja toivotaan ettei muihin tauti iske.

eria ja pubu: Just mitä lääkärikokemuksia, itsellä on kyllä muistissa just samanlainen käynti

Täällä liikutaan oikein kunnolla mutta taaksepäin ja sivulle...ja nälkä tainnut iskeä pienelle matkalaiselle eli pitää mennä.

Pia ja tyttö 6kk

Vierailija
7/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUBULLE ja ERIALLE: Noi on juuri niitä lääkärikokemuksia, minkä vuoksi sitä lykkää sitä lääkäriin menoa joskus liiankin pitkäksi. Mikä siinä on, että välillä lääkärin huoneessa tuntee olonsa niin tyhmäksi?

PEPPER: Sympatiat sulle! Kaiken sairastelun jälkeen vielä se kaikista inhottavin tauti...Tuntuu muuten todella olevan liikenteessä vatsatautia, pitkää ja lyhyttä. Toivottavasti teillä on tämä lyhyt versio. Taapero-puolta eilen silmäilin ja rotaakin on täällä etelä-Suomessa, samoin mies kertoi työkaverinsa lapsen olevan rotassa. Meillä oli esikoinen 4-kuisena vatsataudissa ja soitin silloin päivystykseen. Pissan määrää piti seurata, eli jos vaipat kastuu niin nestettä saa tarpeeksi. Osmosalia vaan kehiin nopeasti, jos ei juoma maita. Ja ruisku on oiva apukeino antaa pieniä määriä nestettä suoraan nielun suuntaan (kuulostaapa kauhealta). Viime keväänä kun meidän pojat oli vatsataudissa niin me onneksi miehen kanssa vältyttiin. Aloita nyt vaikka maitohapot esikoiselle ja teille muille, se saattaa lieventää tautia kuulemma.

EMPPUSIMPULLE myös voimia hoitaa vatsatautisia! ERIALLE myös! Ja kaikille, jotka nyt unohdin. Pyykkiähän se tietää.

Gotta go, täällä on pa%%asouvit myöskin menossa, esikoinen haisee pöntöllä ja keskari on näköjään saanut vaippaan äitille haisevan tervehdyksen.

Pumpuli

Vierailija
8/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi on molemmille lapsille annettu Rota-rokote, että jos ei sentään sitä saatais. Onneksi tuo tyttö on tosi virkeä ja leikkisä ja ruokahalukin hyvä (tosin iso osa tulee heti ulos). On vaan liian tuoreessa muistissa edellinen vatsatauti, kun koko perhe sairastuttiin ja oksennettiin vuorotellen. Ei naurata, jos sellainen saadaan.

Tsemppiä kaikille muillekin sairastelevien äideille! Ei tää kiva ole, ei.

Vierailija
9/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PEPPER: paranemisia Neelalle ja toivottavasti pääsette lomalle suunnitellusti. Taisit tässä joku päivä kysellä onko vielä muita vauvoja jotka eivät käännyt selältä vatsalle, ja täältä löytyy edelleenkin rauhallinen Leo, joka ei tuota temppua tee. Tämä alkaa minusta olla jo hieman outoa...muuten Leo on hyvin kiinnostunut ympäristöstään, haluaa tutkia kaikkea eteensä osuvaa. Fysioterapiaan ei olla vielä saatu lähetettä, lääkäri on seitsenkuisena, jos ei siihen mennessä tapahdu, eli parin viikon päästä.

Toivottavasti muutkin pikku sairastelijat toipuvat nopsaan! Mukavaa torstaita kaikille Eloisille!

Omppupomppu ja Leo

Vierailija
10/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iidalle tuli 2 hammas..tasan viikon väliä :)

kaikki muuten hyvin. jaksuja sairasteleville pikku potilaille.

k.h.p kera kiukkusen iidun

Vierailija
11/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyneet onnittelut ikääntymisen ;D johdosta! Et sie kuitee miuta enää kiinni saa, mie menen kohta taas karkuu :D

Eria

Vierailija
12/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu mikä yö!

Poika huusi tunnin välein.. (2-3.30 oli pisin väli!!, mutta vastaavasti valvoi sitten 4-5.30)). Ei siinä mitään, joskus on yöt tälläsia, mutta YLEENSÄ poitsu nukahtaa pienen kanniskelun jälkeen heti uudestaan.. NYT poitsu nukahti kyllä syliin, mutta heräsi kamalaan huutoon heti kun sain sänkyyn nostettua..

Ei tämäkään vielä, MUTTA kun tuo ukko rakas marttyroi ihan kympillä. Pahempi puoliskoni tekee ihan liikaa töitä ja on oikeasti Todella Väsynyt, joten jo klo23. sanoin ekan herätyksen aikoihin että menis alakertaan nukkumaan..Ja hän siihen että eikä..tyyliin" yhdessä" kärsitään ja plaa plaa..Ja Kerpeleen vattu, joka kerta kun poika aloitti huutamaan niin jo aloitti ukkokin..." Mikä nyt on/huomiota hakee/sillä on nälkä/v*ttus**tana väsyttää..." Sanoin monta kertaa että painu alas perkele mutta kun ei..

No sitten viideltä mutisi että jos nyt sitten viimeiseksi tunniksi menis alas, ja että onko se ihan ok.. Sain sitten aamu viidelta riidan aikaiseksi kun äyskäsin että sitähän tässä on koko v*tun yö odotettu ja että yhden vauvan kanssa jaksaakin paremmin..

Siis TIIVISTETTYNÄ: Itse kanniskelet silmät ristissä huutavaa vauvaa ja ukko huutelee peiton alta ohjeita!! Kyllä otti päähän.

Nyt se sitten soitti töistä että on kuumeessa! Millähän oikeudella!!

Nyt pois

Keru, marttyyrimies ja väsynytEemeli..

Vierailija
13/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iahn uskomattoman ihanaa saada vihdoin kone kotiin! Mun paluu tietoyhteiskuntaan on mahtavan hieno kokemus.Ihanaa lukea taas kanssasiskojen kokemuksia!

Kerutus, sata pistettä sulle. Meillä taas homma on ihan toisinpäin että mies vetää sen " työpipon" päähän heti kun tarttis tehdä jotain kuten heräämisiä. Muuten ihan o.k ja musta reilua että mä herään ja hoidon mutta kun miehellä on taas paljon matkoja niin tuntuu että sitä on yh välillä. Varsinkin nämä p-hommat kotona (pyykki, ostokset, ruuanlaitto,siivous, tiskaus) on kokonaan mun hommia enkä ole koskaan välittänyt kotihommista. Ja mies aina vetoaa töissäkäyntiin kun tarttis auttaa. Nyt olen taas ollut jo kolmatta vuorokautta yksin pojan kanssa ja eni viikolla jo taas kolme yötä yksin. Joskus tuntuu että mäkin haluaisin mennä töihin ihan vaan että saisi olla joskus yksin edes vessassa :)

Omppupomppu, olisiko nimi enne vai? Meillä lähes samannimiset pojat eikä meilläkään käännytä mahalle.Selältä mahalle yllä nanosekunnissa jos mahalle laitetaan ja kyljille kyllä kun leluja halutaan mutta mahalle ei vahingossakaan. Brittilääkäri oli sitä mieltä ettei sillä niin väliä kunhan ei vaan makaa passiivisena selällään vaan muuten viuhtoo ja kääntyilee.

Pepper joitahan kestää.Mä vihaan mahatautia ja toivon todella että säästyisitte muut!

Nyt yksi taas karjuu huomiota joten gotta go!

Palaillaan ja muillekin hienoa päivää!

MiniK

Vierailija
14/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Tuohan kuulostaa ihan meidän isännältä :) meillä mies ei uskalla antaa ohjeita mutta aina kun tulee jotain ylimäärästä äksöniä yöllä niin mies kääntää ja vääntää kylkeä. Mä olen varma, että osoittaa vaan mulle mieltänsä että täällä valvotaan myös. Meillä kyllä huoneita löytyisi missä nukkua mutta kun ei. Toisaalta ukko kyllä nukahtaa äkkiä uudelleen.

Kerran kun oltiin anoppilassa kahvipöydässä, tuli puhetta siitä kuinka lapset nukkuu. Appi kysyi, että kuinkas se esikoinen nukkui. Minä en ehtinyt mitään sanomaan kun mies aukaisi suunsa ja asiantuntijana alkoi kertomaan meidän pojan öistä. Minä ilkeästi tuumasin vaan, että tämän minäkin haluan kuulla ottaen huomioon että sinä et yhtenäkään yönä HERÄNNYT poikaasi hoitamaan... Ymmärsi mies sentään noloksi mennä.

Meillä ainakin nuo yöt ovat minun heiniäni. Joskus aamuisin mies herää lasten kanssa ylös. heräisi kuulema useamminkin mutta mulle ei kuulema sovi myöhään nukkuminen kun olen herätessäni niiiiin äkäinen?? Tuon kun mies sanoi niin meenas saada tiskirätistä korvilleen. Minäkö äkäinen???

Nyt kattamaan pöytää..

pubu kera Annin ja esikoisen

Vierailija
15/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA mää oon vaan niin sekaasin, että ihan sama onko päivä vai ilta. Ja vauva vaan natisee ja valittaa. Pitäisköhän vaan laittaa korvalaput korville ja rokki täysille, sitten ei ainakaan tarttis kuunnella.

Kerutukselle paljon tsemppausta. Meilläkin oli samanlainen yö. Nyt alkaa taas pinna kiristymään. Tekis mieli heittää kakarat ulkoruokintaan ja ukko samoin tein. Viime yön pisin uni oli 1,5h, pisin valvomisputki huutoineen puoli kolmesta puoli kuuteen.

No joo, onhan se niin, että NUKKUMINEN on kyllä ihan yliarvostettua. Haudassa saa sitten nukkua, kun perse kasvaa horsmaa, sano mun Mamma-vainaa aikoinaan.

Pikaista paranemista ainakin ERIAN, PUBUN, PEPPERIN ja muiden sairastavien perheille.

MINIK, kiva kuulla sinustakin :)

Mä menen nyt tästä, etten levitä pahaa mieltä teihin, ystävät kalliit :)

Jamssa + tytsy

Vierailija
16/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas ollut huonoja öitä eloisilla! tsemppistä yösinnittelijöille. Meilläkin heräillään, mutta minä herään vaan sen verran että työnnän tissin suuhun ja sitten taas nukutaan...esikoisella pidettiin jotain lempeän unikoulun tyyppistä, mutta tällä kertaa meinaan että helpointa on nostaa tyttö vain vierelle kait se joskus alkaa nukkumaan yöt läpeensä.

Oliko kellään eloisella todettu atooppista ihottumaa?

Tunnen itseni taas niin tyhmäksi kun esikoista käytiin näyttämässä lääkärillä ja totesi heti että tuohan on atooppista ihoa, lievempää mutta kuitenkin. Ollaan vaan ihmetelty nelikuisesta! asti että kumma kun raapii päätään niin paljon, otsa talvella usein verillä. Iho on myös kauttaaltaan ns. kananlihalla ja poika raapii itseään kun ottaa vaatteet pois. Lisäksi poskissa on ruoka-aineihottumaa, mutta ajattelin sen olevan ihan eri asia. No niin kuinkahan monta yötä oltais kaikki nukuttu paremmin jos olisin ymmärtänyt mistä on kyse! no se jossittelusta.

Lisää huonoa omaatuntoa sain lueskelemalla eilen Jari Sinkkosen kirjaa varhaisesta vuorovaikutuksesta ja kiintymyssuhteen syntymisestä...ääh pitäisi lopettaa koko lukeminen, vaikka mielenkiintoista se oli.

petraelena ja kirppu 2307

Vierailija
17/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sympatiani teille kaikille vatsatautisten hoitajille - meillä ei vielä onneksi ole siihen sairastuttu, mutta hyvin muistissa vielä viime keväinen oma vatsatautini, ei ollut kivaa, ei! Meillä sinnitellään suht terveen kirjoissa - flunssa on vaivannut meitä kaikkia jo jokusen viikon...

Meillä on aloiteltu KIINTEITÄ nyt enemmän sillä seurauksella, että kakka ei ole tullut nyt moneen päivään (olisiko kohta jo viikko kunnon kakasta) ja yöt ovat menneet risaisiksi...itkuinen tyttö ei ole mutta tississä roikkuu aamukahdesta/kolmesta eteenpäin niin etten saa kunnolla nukuttua. Olen aivan POIKKI, enkä saa mitään tehtyä...muisti pätkii siinä määrin, että alkaa jo eläminen olla vaikeaa...mulle ei tämä valvominen oikein sovi ollenkaan. Kiinteät uppoavat ihan hyvin: perunaa ja porkkanaa sekä maissia on annetttu ja päärynää, jotta tuo vatsa toimisi paremmin. Riisipuuroakin annoin kahtena iltana (toisena ei oikein huolinut) toiveissa pidemmät yöt ja se toimikin ensimmäisenä yönä: nukkui klo 11-06 heräämättä, mutta seuraavana yönä heräsikin jo kahdelta. Sitten kokeilin iltapalana riisivelliä puuron sijaan, mutta taas herääminen kahden maissa. Haluaisin pikkuhiljaa yötissittelystä kokonaan eroon, mutta takapakkia tuntuu vaan menevän...MIKÄ RATKAISUKSI? ENEMMÄN KIINTEITÄ VAAN VAI MITÄ? Esikoinen nukkui yönsä jo seitsenviikkoisesta, joten tämä on aivan uutta....

emali ja tytöt 03/04 ja 28.8.06

Vierailija
18/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yövalvomiseen en osaa sanoa enää yhtään mitään, kun meillä kukutaan jatkuvasti ;)

Ummetukseen kylläkin muutamia juttuja :). Eli mä olen huomannut ainakin seuraavat konstit tepsiviksi: parin päivän rintamaito- tai pullomaitokuuri ilman kiinteitä, luumusose (ja eikös tuo papuna mainosti hyväksi jotain apteekin luumumehua?), apteekista mallasuutetta. Ja hyvinhän voi käyttää myös nuita duphalacia tai tai levolacia jo tän ikäisillä.

Jamssa silmät ristissä

Vierailija
19/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMALI: Porkkanassa on kamalasti kuitua. Opin tämän kakkosen mahan jysähdettyä tukkoon kiinteiden aloittamisen jälkeen. Eelilläkin sama homma, ei kyllä niin pahana. Ja kun kakka painaa mahaa niin uni katkeilee ja tissistä haetaan lohtua, kuulosti niin tutulta. Jos vauva viihtyy lattialla niin pidä mahallaan, kaikista parhaiten lähtee kakat liikkeelle niin. Meillä on nty myös duphalac kaapissa apukeinona. Olen tosin erittäin varovainen porkkanan kanssa, Eeli saa sitä pienissä annoksissa vain.

JAMSSA: Sympatiat sulle! Oikaisepa sitä ukkoas muutamalla kipakalla lauseella, jotta tajuais ainakin iltaisin olla sun apuna (varmaan olet pari valittua jo sanonutkin). Kerro terveiset, että jos ei ala viihtyä kotona niin saa kiukkuisen naislauman kimppuunsa seuraavan elokuisten tapaamisen päätteksi. Kuulostaa kyllä melkoiselta noi teidän yöt ja vielä päälle joudut kaiket päivät yksin hoitaan koko bändin.

PETRAELENA: Juu täällä yksi tomppeli myös. Se olikin juuri sarjassa " tunnen itseni tyhmäksi lääkärillä" , josta jo aamulla mainitsin. Meillä ei tuollaisia oireita ollut tai huonoja öitäkään, mutta atopia kuulemma meidänkin 2-vuotiaalla. Me ollaan epäilty jotain ruoka-ainetta ja hyla-tuotteet on käytössä täysin. Viime keväänä kun poika oli 1 ½-vuotias, hänellä oli jo pahat siitepölyvaivat. Iho on kuiva, muttei poika sitä raavi eikä se ole rikki. Reilu viikko sitten käytiin allergiatestissä ja ens viikolla saadaan tulokset. Niitä kauhunsekaisin tuntein odotellaan, siinä kun testattiin koiratkin.

ERIA: Kiitos kovasti! Kyllä se voi olla, että pian sut otan kiinni, kunhan tästä nyt pääsen kiihdyttelemään. Tuntuu kyllä pirun hyvältä olla 3-kymppinen =) En olis uskonu, että tämä jossain tuntuu, mutta kyllä se vaan tuntuu.

UUSI G: Laitetaas ammatti-/koulutus/työnkuvaG pystyyn. Kukin vastaa näistä mitä haluaa =) Kuten varmaan on aiemmin tullut selväksi, minä oon lastentarhanopettaja. Virka on ruotsinkielisessä 4-6-vuotiaiden ryhmässä.

Nyt en taas muista muita aiheita. Niin onko Johtoon lähtijöitä ma?

Pumpuli kera bändin

Vierailija
20/84 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAMSSA: Nyt kyllä soitat neuvolaan ja puhut terkalle et tarviit LEPOA!! Kai sieltä joku kodinhoitaja avuks löytyy. Tai sit soitat MLL:ltä lapsenhoitajan yhdeks päiväks tms. Ihan oikeesti! Mä voin vaikka maksaa pari tuntia sitä lastenhoitajaa. Ethän sä kestä tuollaista eikä ole tarviskaan! Tai sit tuo pienin tänne niin kyllä mä sen kanssa yhden yön valvon ;). Paremmin voitte kumpikin jos saat hetken levähtää. Mut nyt koita tehdä asialle jotain ja pidä pintasi et saat tarvitsemaasi apua.

Kaikille sairasteleville paljon tsemppiä! Täällä ollaan vielä (koputtaa puuta) pysytty terveinä, yks nuha on Toivolla ollu.

LAPSILUVUSTA: Meillä ei miehen kanssa koskaan ole sen tarkemmin ollut puhetta et monta lasta tehdään. Aina on vaan tähän asti tuntunut et vielä yks. Mut nyt on kummallakin samat fiilikset et neljä lasta riittää. Tosin kerran puhuttiin et jos tulee vahinko niin miehestä se ei tuntuis olevan niin kamala katastrofi kun musta taas olis. Aborttia en pystyis tekemään joten täytyy olla tarkkana ettei vahinkoa tule :)

SIT (.) Toivo on aloitellu kiinteitä, menee tlusikallinen päivässä. Hiljaa hyvä tulee. Meillä Toivo on alkanut nyt pulauttelemaan kun vaihdettiin korvikemerkkiä (aminohappopohjaisesta hydrolysoituun). Rasvata saa aamuin illoin, kortisonia menee usein. Poski ei edelleenkään pysy terveenä jos ei laiteta päivittäin kortisonia.

Mies kans taitaa kääntyilyllä ja huokailulla viestittää mulla vaan et on hereillä hänkin ;). Joskus menee sit sohvalle jos yö on kovin levoton. Toivo heräilee 4-10 kert yössä, yleensä kyl rauhottuu kun laittaa tutin suuhun. Mut onhan se rasittavaa kun ei saa nukkua yhtäjaksoisesti kovin pitkään. Meillä mies onneksi hoitaa yöt Toivon kanssa aina viikonloppuisin.

OPEMAMMALLE päiväkahviseurasta: Olis ollu kyl mukava tulla maanantaina turisemaan Johto cafeeseen mut kun tuo ukko on suunnitellu jotain mun päänmenoks just ma-ti. Jännityksellä odotan et mitä tuleman pitää....

Nyt pitää mennä, olis pyykkiä viikattavana ja kohta pitäis lähtä parturiin. On meinaan niin harventunu tää meikäläisen hiuspehko et lyhennys on PAKKO tehdä. Enhän mä tätä kasvattanutkaan vasta kun 2 vuotta :´´´(((

Peeveli ja Toivo 270806