Tupakoiko teidän parikymppiset lapset?
Väitetään, että tupakointi on vähentynny, mut etenkin katukuvassa nuorten naisten keskuudessa tuntuu olevan vielä yleistä.
Kommentit (35)
Alkoholistipersujen kersat tupakoi, eli n. 15% ikäluokasta.
Ei, enkä tiedä ketään, joka oman lapsen kaveripiiristä polttaisi.
Omani ei käytä edes alkoholia eikä muitakaan päihdyttäviä aineita.
Vierailija kirjoitti:
Ei, enkä tiedä ketään, joka oman lapsen kaveripiiristä polttaisi.
Omani ei käytä edes alkoholia eikä muitakaan päihdyttäviä aineita.
Sama. On raittiit aikuiset lapset.
Eivät käytä tupakkaa, eivätkä alkoholia. Esimerkkinä olemme olleet vanhempina, ei myöskään tupakkaa/alkoa. 🥳
Näyttäisi että tupakointi vähenee vaan koko ajan. Meillä vain faija röökasi ja yksi veli. Alkoa menee jonkun verran joskus. Lapset ei käytä mitään eikä heidän serkkunsakaan. Pääosin täysin raitista porukkaa nuoret on. Yksi kaukainen serkku sekosi kamoihin vuosia sitten, meni firmat, asunnot, perheet... erään tutun poikapuoli hukkui juhannuksena kait kamapäissään. Huumeita käytetään nykyään valtavasti, eihän niistä meidän nuoruudessa tiedetty. Tupakointia ei juuri monikaan harrasta vaikka nuoruudessa se oli yleistä.
Mistä ihmeestä te voitte tietää mitä aikuiset lapset touhuaa vapaa-ajallaan omissa kodeissaan? Kun täällä rehvastelette että ovat niin älykkäitä, savuttomia ja raittiita. Te ette tiedä kuin 1/10 osan itsenäisten lastenne tekemisistä.
Ei ja valittavat aina tupakansavusta, mikä tulee naapurin parvekkeelta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te voitte tietää mitä aikuiset lapset touhuaa vapaa-ajallaan omissa kodeissaan? Kun täällä rehvastelette että ovat niin älykkäitä, savuttomia ja raittiita. Te ette tiedä kuin 1/10 osan itsenäisten lastenne tekemisistä.
Ei kai kaikkea voi mitenkään tietääkään. Mutta mun nuori on itse kertonut avoimesti, että ei juo eikä polta. Piti kunnia-asianaan aikoinaan sitäkin, että maistaa alkoholia ensimmäistä kertaa aikaisintaan 18-vuotissynttäreillä. Muutaman hörpyn taisi ottaa skumppalasista ennen kuin kaateli sen viemäriin.
Ei minun eikä kenenkään lähipiirin lapset. Sen sijaan vanhemmissa löytyy tupakoijia. Kyllä se on selvästi vähentynyt.
Kyllä ja käyttää kaikenlaisia huumeitakin. Alko ei juurikaan maistu, pitää sitä huonona päihteenä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistipersujen kersat tupakoi, eli n. 15% ikäluokasta.
Palstan persuhullu pääsi kirjoittamaan idioottitason kommenttinsa.
Minun nuoruudessani lähes kaikki poltti.
Ap