Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluradio.Kuunteletko?

Vierailija
09.10.2024 |

Pian alkaa taas soimaan jouluradion  joululaulut 24/7.Kuunteletko?

Jouluradio.Kuunteletko?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se alkoi? Ihanaa! Missä? 

Vierailija
2/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se alkoi? Ihanaa! Missä? 

1.11 alkaa ja soi vuodenloppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään joululauluista  🎄 🎶

Vierailija
4/47 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tulen "hulluksi" jos kuulen renkutuksia ja joululauluja. Nyt on muuten lokakuu. Eri asia jos joku pitää niistä erityisesti. 

Vierailija
5/47 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 2 päivää ja sitten alkaa jouluradio soida taas.

Vierailija
6/47 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 soi taas joululaulut.

Vierailija
7/47 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen jouluradiota nukkumaan käydessäni.Ne toimivat minulla rauhoittavina tuutulauluina.

Minulla on tapana alkaa miettimään liikaa asioita sängyssä maatessani ja se estää nukahtamisen.

Musiikin kuuntelu auttaa hillitsemään ajatteluani.

Vierailija
8/47 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on, että mainosten ja höpinän seassa soitetaan muutama tuttu ja turvallinen joululaulu. Samat kappaleet soivat joka päivä. Pari kolme kappaletta soitetaan vain yhden kerran jotta kanavaa voidaan sanoa monipuoliseksi.

Vierailija
9/47 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kaupassa, joten en todellakaan vapaa-ajalla kuuntele joululauluja.

Vierailija
10/47 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan joululauluja ja minulla on paljon joulu musa CD- levyjä kokoelma klassikoita joita soitan keittiössä taustamusiikkina koko joulukuun aina kokkaillessa ja ruokailtaessa.

Miehenikin tykkää joulumusiikista vaikka ei muusta musiikista muuten piittaa. Se on sellaista rauhoittavaa ja tunnelmaa antavaa tausta musiikkina.

Vierailija
11/47 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan joululauluja ja minulla on paljon joulu musa CD- levyjä kokoelma klassikoita joita soitan keittiössä taustamusiikkina koko joulukuun aina kokkaillessa ja ruokailtaessa.

Miehenikin tykkää joulumusiikista vaikka ei muusta musiikista muuten piittaa. Se on sellaista rauhoittavaa ja tunnelmaa antavaa tausta musiikkina.

Tämä toimii, koska saatte itse valita laulut ja milloin niitä soitetaan. Radiokanavilla, varsinkin kaupallisilla, ei soi kappaleet noin monipuolisesti. Jos olisit kaupassa töissä missä soi koko työvuoron ne samat ihanat ja suositut joululaulut, niin et ajattelisi noin.

Vierailija
12/47 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee kuunneltua radiota ylipäätään. Kuuntelen omalta soittolistaltani Tiernapoiat, Sylvian joululaulun, Tuikkikaa oi joulun tähtöset, En etsi valtaa loistoa, Heinillä härkien kaukalon, Arkihuolesi kaikki heitä, Jouluyö juhla yö, ja tietenkin Tonttu, kyllä listaa riittää. 

Vierailija
13/47 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimii, koska saatte itse valita laulut ja milloin niitä soitetaan. Radiokanavilla, varsinkin kaupallisilla, ei soi kappaleet noin monipuolisesti. Jos olisit kaupassa töissä missä soi koko työvuoron ne samat ihanat ja suositut joululaulut, niin et ajattelisi noin.

En ole kaupassa töissä ja siihen ongelmaan olisi vastamelu kuulokkeet.

Vastamelukuuloke on kuuloketyyppi, joka vähentää ympäristön äänten pääsyä korvaan tuottamalla meluun nähden vastakkaisessa vaiheessa olevan äänen, joka pyrkii kumoamaan melun.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Vastamelukuuloke

Kuljen liikenteessä vastamelukuulokkeilla jossa se ei tuki kokonaan ympäristön, liikenteen äänia mutta vähentää sitä. Jos joku ihminen puhuu minulle niin kuulen sen kuulokkeista huolimatta.

En tiedä pakkomusiikista jos olisi sellaisessa työssä jossa sellainen ärsyttäisi. Puolisoni on sellaisessa työssä missä on melua ja haluaa olla kotona hiljaisessa mutta sietää hiljaisella joulumusiikkia. Äitini oli päiväkodissa töissä ja kotona meillä ei saanut edes radioo kuunnella kun oli työssä se melunsietokyky täysin ylittynyt. Minä en olisi voinut koskaan mennä niin meteliseen ympäristöön töihin. Kamalaa nuorena kun kotona ei saanut mitään musiikkia kuunnella edes hiljaisella.

Vierailija
14/47 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen netin kautta. Suosikkini näin kauan ennen joulua on Popjoulu ja Happy holidays -kanavat. 

Lähempänä joulua kuuntelen sitten enemmän pääkanavaa ja Kauneimmat joululaulut -kanavaa. 

Välillä myös indie-joulua. Filiksen mukaan. Kiva, että on paljon kanavia. 

Vierailija
15/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.jouluradio.fi/

🎶🎵🎶🎄🎁🎀

Vierailija
16/47 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluradio taajuudet:

https://www.jouluradio.fi/taajuudet

Vierailija
17/47 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en kuuntele.Joulun aikaan kyllä kuuntelen.

Vierailija
18/47 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vaihtuvuutta. Nyt kuuluu jotkut samat kappaleet monta kertaa päivässä 🤔

Vierailija
19/47 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän vaihtuvuutta. Nyt kuuluu jotkut samat kappaleet monta kertaa päivässä 🤔

Jouluradio sivun alareunassa on "Anna palautetta tai jätä toive"