Tupakoiko teidän parikymppiset lapset?
Väitetään, että tupakointi on vähentynny, mut etenkin katukuvassa nuorten naisten keskuudessa tuntuu olevan vielä yleistä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Eivät käytä tupakkaa, eivätkä alkoholia. Esimerkkinä olemme olleet vanhempina, ei myöskään tupakkaa/alkoa. 🥳
Eivät sinun nähtesi.
Ei. Nuuskaa toinen käytti, mutta senkin lopettanut. Mutta ihan älykkäitä nuo olisivat, vaikka tupakoisivatkin. Tosin tupakointi on kyllä tyhmää. Enkä tykkäisi, jos tupakoisivat. Nuuskastakin hiukan kuttuilin välillä.
Mulla on vaan poikia, mutta heistä kukaan ei polta. Eikä kyllä kavereistakaan en tiedä ketään joka polttaisi.
Ei tupakoi. Mutta nuuskaa ja mietoja huumeita käyttää satunnaisesti :(
Ei tupakoi.
Toinen poika, nuori mies (20 v) käyttää alkoholia harvoin (ei edes joka kuukausi) ja vähän kerrallaan.
Nuorempi on absolutisti. Ei käytä mitään päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, enkä tiedä ketään, joka oman lapsen kaveripiiristä polttaisi.
Omani ei käytä edes alkoholia eikä muitakaan päihdyttäviä aineita.
Sama. On raittiit aikuiset lapset.
Niinhän sinä luulet.
Luulet itse.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te voitte tietää mitä aikuiset lapset touhuaa vapaa-ajallaan omissa kodeissaan? Kun täällä rehvastelette että ovat niin älykkäitä, savuttomia ja raittiita. Te ette tiedä kuin 1/10 osan itsenäisten lastenne tekemisistä.
Kade. Kyllä näillä vuosirenkailla erottaa käyttäjän. Tiedän muutenkin lasteni asiat paremmin kuin täysin vieraat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset vapettaa. Rahaa siihen ei mene koska ryöstävät ne toisilta nuorilta. Kela maksaa asumisen.
al-ählämin perhe, hesa
Meidänkin pienet roudmänit vapettaa toisten lasten vapet. Olemme ylpeitä heistä.
Meidän lapset ovat raittiita myös. Eivät polta ja alkoholiakin juovat vain lasillisen viiniä jouluaterialla, jouluisin. Niin kuin myös minä ja mieheni. Ja koko suku.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset ovat raittiita myös. Eivät polta ja alkoholiakin juovat vain lasillisen viiniä jouluaterialla, jouluisin. Niin kuin myös minä ja mieheni. Ja koko suku.
Joo mekin ollaan raivoraittiita. Paino sanalla RAIVO🤬🤬🤬🤬😡!!!
Ei muuten varmasti ole niin monen lapset raittiita ja savuttomia. Vähintäänkin tupakoivat bileissä ja siellä juovat myös alkoholia. Te vain haluatte uskoa etteivät juo tai polta, koska haluatte pitää yllä täydellisyyden ihmisyyden ja vanhemmuuden sädekehää.
Niinhän sinä luulet.