Olipa optikkokäynti!
Sain ensimmäiset kaksiteholasit. Opin että ei olekaan ikänäkö vaan aikuisnäkö. Luoja on kuulemma armahtavainen kun ulkonäkö ja näkökyky rupsahtaa samaan aikaan. Ja jos sinisilmäinen laittaa ruskeat piilolinssit, saa petipuuhiin säpinää - on kuin kävisi vieraissa.
Kommentit (9)
Toivottavasti et käynyt Spec... Joissa monitehoilla (edullisimmilla) nykyaikaisilla ei näe, kuin ihan suoraa eteen päin, on taitoa osata hioa niin kapea sektori...
Varokaa ketku ketjua, heidän tyytyväisyys takuu olisi ollut maksaa 100€ lisää, kun en suostunut purimme kaupan.
Olen aiemmin ostanut 3* edullisimmat tuolta ja ovat olleet kelvolliset, nyt tämä uusilinssi on 💩
Minäpä olen saanut ravinto-ohjeita silmälääkäriltä. Hän kannatti Bernsteinin oppeja. Niitä ei ole varsinaisesti suomennettu muuta kuin joillakin keskustelupalstoilla. Hän innostui siitä, kun kerroin tuon tietäväni ja hän käski hommata kahdet eri lasit monitehojen sijaan, koska tuijotan tietokonetta paljon.
T DM1
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut mitään.
Minä tajusin. Olen tosin savolainen, jolla on omituinen huumorintaju.
Omituinen optikko. Kiertäisin tuollaisen liikkeen kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et käynyt Spec... Joissa monitehoilla (edullisimmilla) nykyaikaisilla ei näe, kuin ihan suoraa eteen päin, on taitoa osata hioa niin kapea sektori...
Varokaa ketku ketjua, heidän tyytyväisyys takuu olisi ollut maksaa 100€ lisää, kun en suostunut purimme kaupan.
Olen aiemmin ostanut 3* edullisimmat tuolta ja ovat olleet kelvolliset, nyt tämä uusilinssi on 💩
Siellä kävin ja kerroin mitä halusin. Myyjä laittoi jonku maksullisen linssien päälle vaikka en pyytänyt tai halunnut. En jaksanut jäädä vääntään, maksoin ja lähdin. Lasit kyllä toimii. Nyt ne lähettelee postia että tuu uusin rillit, vee en kyllä mee!
Kaksiteholaseja ei enää ole. Ne ovat moniteholinssit.
Ohoh. Onneksi sitten on edes se "aikuisnäkö". Mutta nuorillakin on silmälasit.