Miten pärjää eronnut mies deittimarkkinoilla?
Akateeminen, vähän päälle 40v. lyhyt mutta komea. pieni lapsi.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai terve nainen halua hoitaa jonkun toisen naisen lasta ja ottaa käytettyä miestä. Olisit valinnut naises paremmin, niin nyt et olisi ero-isä, muiden jämä, joka etsii äitiä lapselleen.
Sellainen nainen, joka itsekin on yksinhuoltaja.
Jos sulla on alle 5-vuotias lapsi, niin suosittelen sinua keskittymään ihan vaan omaan lapseesi seuraavan vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai terve nainen halua hoitaa jonkun toisen naisen lasta ja ottaa käytettyä miestä. Olisit valinnut naises paremmin, niin nyt et olisi ero-isä, muiden jämä, joka etsii äitiä lapselleen.
Kylläpäs siellä on taas mammapalstan eliittiä. Taidat projisoida. Tämä kuvaa sinua mutta naispuoleisena
Miehet puhuvat samoilla sanankäänteillä naisista, joilla on lapsia. Yksinhuoltajia solvataan solkenaan tismalleen samoilla sanoilla. Sekin on siis projektiota.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pärjäät, jos et ole liian nirso. Nuoret, lapsettomat naiset kannattaa unohtaa heti kättelyssä. Parhaiten natsaa, jos suuntaa katseen sinne toisella kierroksella oleviin, +40 ikäisiin naisiin, joilla on lapsia.
Olen kolmekymppinen lapseton nainen enkä suoraan sano ei miehelle jolla on lapsi(a). Paljon muut asiat merkkaavat kiinnostunko miehestä vai en. Olisi tyhmää hylätä minulle täydellisesti sopiva mies vain siksi että hänellä on lapsia. Itse en halua lapsia ja lapsettomat miehet usein ikävä kyllä haluavat.
Itse olen yli 40vee eronnut mies jolla lapsia ja parissa viikossa tuli Tinderissä 300 tykkäystä, joka on käsittääkseni mieheksi varsin hyvä lukema.
Ei ollu vaikeksia löytää mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia ja onnellisesti olen nyt parisuhteessa.
Jos keskustelet fiksusti, olet hyväkäytöksinen,, pidät henkisesti ja fyysisesti itsestäsi huolen niin varmasti riittää kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eronnut, vaikka lapsi pieni?
Miksi ei? Ei se mukula takaa parisuhdeonnea.
Ei kuulosta vastuulliselta isältä.
Miksi mies olisi vastuuton eikä sen miehen eksä?
Vierailija kirjoitti:
No omasta puolestani voin sanoa, etten keksi yhtäkään hyväksyttävää syytä, miksi mies saisi jättää lapsensa äidin tai ajaa tämän pisteeseen, missä tämän on pakko jättää mies. Eli menevät suoraan vasuriin ja näen tällaisen miehen muutenkin täysin kolmannen luokan kansalaisena. Eli sinuna en hirveästi mainostaisi naamaani
Eli nainen saa mielestäsi käyttäytyä miten tahansa ja miehen on vain otettava kaikki paska vastaan?
Mun veli löysi aika äkkiä uuden akan eron jälkeen. Hän on tosin 55 v ja lapset jo 15-19 vuotiaita.
Kylläpäs se nyt joitakin häiritsee kun mies saa samanlaisia vastauksia kuin nainen.
No, oikeassa elämässä se riippuu niin monesta asiasta. Minkälaista naista etsit? Samassa elämäntilanteessa olevan kanssa voi hyvinkin synkata, olettaen että molemmat huolehtivat lapsistaan (tai vaihtoehtoisesti molemmat ovat k.s.päitä jotka eivät huolehdi lapsistaan).
Mikäli et huolehdi lapsestasi, et kelpaa kuin joillekin luusereille, alkoholisteille tms.
Monet lapsettomat naiset eivät myöskään halua miestä, jolla on jo lapsi jonkun muun kanssa. Eli nettideittihauissa olet jo ulkona. Poikkeuksena tapaukset, joissa pikkuhiljaa tutustutaan esimerkiksi harrastuksen kautta ja nainen on jo rakastunut ennen kuin ymmärtää lapsiongelman.
Ero tuli koska perhearki ei sujunut ja nainen oli vääränlainen alunperinkin. Aloittaja
Viihdyn paremmin kavereiden seurassa ja omissa harrastuksissa. Naisen lämpöä kaipaan. Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn paremmin kavereiden seurassa ja omissa harrastuksissa. Naisen lämpöä kaipaan. Aloittaja
Tämä kuulostaa siltä, että sulle sopisi parhaiten jonkinlainen fwb-viritys. Sellaista etsii aika moni eronnut mies.
Eronnut, työssäkäyvä mies pärjää hyvin markkinoilla. Toista se on naisilla yli 40 v. Toisella kierroksella olevat miehet revitään käsistä jos on vähänkin tolkun ihminen, kaikki omassa elinpiirissä olleet eronneet miehet ovat löytäneet uuden max vuoden etsinnällä.
Tuskin pärjää hyvin, jos täältä tulee neuvoa kyselemään. Lyhyt mies ei voi olla komea, hän on nätti.
Tuon ikäinen mies on kyllä hyvässä asemassa verrattuna naisiin, ainakin pääkaupunkiseudulla, täällä on paljon enemmän vapaita naisia kuin tuon ikäisiä vapaita fiksuja miehiä.
Ap:n tilanteessa on se hyvä puoli, että golddiggreistä ei ole huolta.
Jos olisit oikeasti komea kasvoista, tietäisit kysymättäkin. Todellisuudessa olet siis korkeintaan keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eronnut, vaikka lapsi pieni?
Miksi ei? Ei se mukula takaa parisuhdeonnea.
Lastensa äidin hylkääminen on hirviöteko.
No varmasti sinäkin löydät onnen. Itse haluaisin, että mies olisi pitkä ja lapset jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pärjäät, jos et ole liian nirso. Nuoret, lapsettomat naiset kannattaa unohtaa heti kättelyssä. Parhaiten natsaa, jos suuntaa katseen sinne toisella kierroksella oleviin, +40 ikäisiin naisiin, joilla on lapsia.
Olen kolmekymppinen lapseton nainen enkä suoraan sano ei miehelle jolla on lapsi(a). Paljon muut asiat merkkaavat kiinnostunko miehestä vai en. Olisi tyhmää hylätä minulle täydellisesti sopiva mies vain siksi että hänellä on lapsia. Itse en halua lapsia ja lapsettomat miehet usein ikävä kyllä haluavat.
Miehet tykkäävät siittää mahdollisimman monia naisia. Sen vuoksi jättävät ykkösvaimonsakin. Jos omaisivat inhimillisen etiikan, puolisoon sitouduttaisiin loppuelämäksi lapsista viis. Suomalaiset miehet ovat oksettavia elukoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omasta puolestani voin sanoa, etten keksi yhtäkään hyväksyttävää syytä, miksi mies saisi jättää lapsensa äidin tai ajaa tämän pisteeseen, missä tämän on pakko jättää mies. Eli menevät suoraan vasuriin ja näen tällaisen miehen muutenkin täysin kolmannen luokan kansalaisena. Eli sinuna en hirveästi mainostaisi naamaani
Eli nainen saa mielestäsi käyttäytyä miten tahansa ja miehen on vain otettava kaikki paska vastaan?
Jos nainen on synnyttänyt miehelle lapsen, tuskin hän kovin paljon aiheetonta paskaa harrastaa. Päin vastoin, kun tuntee paikallista kulttuuria niin en ole nähnyt yhtäkään eroa, missä mies ei olisi totaalisesti tuhonnut ja sössinyt perhettä, ja nainen enemmän tai vähemmän kuollut miehen kusipäisyyteen
Todellakin kelpaisi. Itsekin olen 40+ ja pari kouluikäistä lasta. Se, että lapsi on vielä ihan pieni on ainoa miinus, mutta ei dealbraker.