Huimaus, päänsärky, pahoinvointi, tinnitus
Tk-lääkärin mielestä kyse on psyykkisestä oireilusta, kun viisi vuotta sitten hakeuduin työpaikkakiusaamisen aiheuttaman ahdistuksen takia psykiatrisen sairaanhoitajan juttusille.
Kommentit (37)
Migreeni? Asiaan perehtynyt neurologi osaa diagnosoida.
Näin kokemuksesta heittäisin että vika on niskan ja selän lihaksissa. Niskajumit on yleisiä puhelimentuijotus-sukupolvella.
Menierintauti on vahvasti perinnöllinen. Eli sitä olisi suvussa. Helppo silloin epäillä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mitannut verenpaineen?
Verenpaine on normaali. Kohtaus alkaa aina sillä, että vasen korva alkaa piippaamaan todella kovaa ja sen jälkeen tulee muut oireet. Pari tuntia kestää tuo ja pitkään sen jälkeenkin on vähän kummallinen olo.
Ap
Vaihdevuodet? Esivaihdevuodet.
Nuo ovat klassiset jännitysniskan eli tension neckin oireet.
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi elimellistä, se olisi aika lailla koko ajan. Ei mitään jaksoja. Milloin on pahoinvointia? Aamuisin?
Miksi alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei lääkäri sitten osannut tätä diagnosoida eikä antanut reseptiä kipulääkkeisiin tai lihasrelaksanttiin eikä ohjannut fysioterapeutille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei lääkäri sitten osannut tätä diagnosoida eikä antanut reseptiä kipulääkkeisiin tai lihasrelaksanttiin eikä ohjannut fysioterapeutille.
Ap
Et osaa tehdä venyttelyjä ilman ohjaamista?
Aivojen verenkiertohäiriö tai sitten esim. työasennossa tai tyynyssä on vikaa. Minä olen opettaja, ja jatkuvasti on niskat ja pää kipeänä sen takia, että luokassa on älytaulu ja yksinkertaisesti minun pitää jatkuvasti olla pää kääntyneenä kuin pöllöllä sitä käyttäessäni, koska en näe muuten itse, mitä taululla on. Laitteet ovat siis opettajanpöydällä mutta minun pitää tarkistaa tietty taululta, mitä siellä näkyy. Aiemmin kuva kiersi tietokoneen kautta ja näin kuvan ruudulta edessäni, mutta nyt taulu uusittiin eikä kuva enää näy minulla erikseen missään. Johdot ovat niin lyhyet, etten saa edes pöytää laitettua sivuittain, jotta näkisin taulun ja oppilaat sivulta käsin. Tooodella hieno systeemi, oivallista kun kehitys kehittyy. Tehdäänpä yhdessä oikein iso digiloikka.
Vierailija kirjoitti:
Mene kiropraktikolle.
Mistä lähtien kiropraktikko on hoitanut mielenterveysongelmia? Ap:n oireilu on todettu psyykkiseksi, kun on tuollainen ahdistustaustakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Menierin taudin.
Hei, kuulostaa siltä että hermosto ei toimi kunnolla. Suosittelen käymään kiropraktikolla. Itsellä auttoi huimaukseen ja väsymykseen. Varsinkin kun kallonpohjaa avaavat, tuntuu että kone lähtee "käyntiin".
https://olakino.es/nervous-system-chiropractic/
Joo niin oli munkin arvauskeskus lääkärin mielestä. Täysin samaa paskaa sain kuunnella täysin samoista oireista, tosin lisänä oli lälähdykset silmissä. Mä ilmoitin kuitenkin tälle "lääkärille" etten todellakaan poistu vastaanotolta ennen kun saan lähetteen oikeisiin tutkimuksiin. No MRI lähete tuli josta meninkin sit samantien kiireellisenä MRA tutkimukseen. Nyt olen sitten sairaslomalla neuro/microkirurgiseen leikkaukseen jälkeen, päässäni lähellä näkökeskusta tihkumaan alkaneen aneyrysman vuoksi. Olisin kuulemma sekä sokeutunut että vammautunut vaikeasti ja pysyvästi jos vuotoa ei olisi hoidettu ajoissa. Mikäli siis olisin jäänyt eloon.
Vierailija kirjoitti:
Joo niin oli munkin arvauskeskus lääkärin mielestä. Täysin samaa paskaa sain kuunnella täysin samoista oireista, tosin lisänä oli lälähdykset silmissä. Mä ilmoitin kuitenkin tälle "lääkärille" etten todellakaan poistu vastaanotolta ennen kun saan lähetteen oikeisiin tutkimuksiin. No MRI lähete tuli josta meninkin sit samantien kiireellisenä MRA tutkimukseen. Nyt olen sitten sairaslomalla neuro/microkirurgiseen leikkaukseen jälkeen, päässäni lähellä näkökeskusta tihkumaan alkaneen aneyrysman vuoksi. Olisin kuulemma sekä sokeutunut että vammautunut vaikeasti ja pysyvästi jos vuotoa ei olisi hoidettu ajoissa. Mikäli siis olisin jäänyt eloon.
Järkyttävää!
Olipa kummallinen sattuma, että nostit tän ketjun. Kärsin edelleen samasta vaivasta, välillä kohtaukset on niin voimakkaita etten voi liikkua. Viimeksi eilen korva aloitti huutamisen ja sen jälkeen tuli päänsärky ja huone alkoi pyöriä. Yhtenä kertana sumentui näkö toisesta silmästä.
Ap
Naisilla se on isompi ongelma, koska he vuotavat verta joka kuukausi. Kuka enemmän ja kuka vähemmän .