Miksi nelikymppisenä ei jaksa enää mitään?
Muistin yhtäkkiä, miten innostunut olin menemään ja kokeilemaan kaikenlaista vielä parikymppisenä opiskelijana, vaikka rahaa ei ollut paljon yhtään. Nyt on rahaa mutta en jaksa enää käytännössä mitään muuta kuin tehdä töitä ja maata sohvalla. Asiat ei edes kiinnosta samalla lailla. Missä kohtaa elämää tämä tapahtuu?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että elintavoissasi on jotain pahasti pielessä. Minä olen 51, teen töitä, opiskelen uutta ammattia ja uutta kieltä, nostelen kuntosalilla painoja 4 kertaa viikossa ja käyn tapahtumissa, keikoilla ja ystävien kanssa milloin missäkin. Että en osaa kyllä sanoa, missä kohtaa elämää sitä pakosti vajoaa sohvan pohjalle.
Paljonko sinulla jää päivässä aikaa vain pysähtyä ja olla?
Yöllä on aikaa nukkua, se riittää.
t. toinen aktiivinen ihminen
+ lepopäivän pyhittäminen
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset on kyllä taas taattua vauvapalstaa. Nyt pitäisi siis uskoa että palsta on täynnä elämänsä kunnossa olevia keski-ikäisiä triathlonharrastajia ja ultrajuoksijoita, jotka syövät aina oikein ja nukkuvat tarpeeksi, vaikka hoitavat tietenkin samalla kunnialla sen Erittäin Vaativan Asiantuntijatyönsä. 🤡
Nelikymppisenä normaalistikyllä pitäisikin olla tuollainen. Parasta aikaa elämässä. Jos ei ole niin sitten kannattaa tehdä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että elintavoissasi on jotain pahasti pielessä. Minä olen 51, teen töitä, opiskelen uutta ammattia ja uutta kieltä, nostelen kuntosalilla painoja 4 kertaa viikossa ja käyn tapahtumissa, keikoilla ja ystävien kanssa milloin missäkin. Että en osaa kyllä sanoa, missä kohtaa elämää sitä pakosti vajoaa sohvan pohjalle.
Paljonko sinulla jää päivässä aikaa vain pysähtyä ja olla?
Noin iltaruoasta klo 18 aina kello 22:een, jolloin menen nukkumaan. Sunnuntaisin enemmänkin.
Kesällä puolimaratooni. Nyt alkoi kuntokuuri. Ylös, ulos ja lenkille.
Yöllä on aikaa nukkua, se riittää.
t. toinen aktiinen ihminen