Onko pikakahvissa järkeä?
Oon viime aikoina yrittänyt löytää hyvän pikakahvin, mutta kaikki mitä oon maistanut on lähinnä maistunut pahvilta tai kemikaaleilta. Onko olemassa jotain oikeasti hyvän makuista pikakahvia?
Kommentit (544)
Nescafé Kulta ollut paras ainakin omasta mielestäni. Reissussa pidän mukana, saa hotellissa aamukahvin heti herättyään. Yhden kupin vedenkeitin varalta aina mukana.
Minulla on ollut silloin tällöin pikakahvi. Enää ei. Huomasin viimeksi, että rakeet purkin pohjalla oli takertuneet pohjaan kiinni. Purkin sai kääntää nurin eikä ne tippuneet alas. Niin paljon niissä on siis rasvaa. Jos haluaa pitää kolesteroliarvonsa kurissa, niin pikakahvia ei voi ainakaan säännöllisesti juoda.
Tämä vaan huonontaa tilannetta.
Minulla on Rainbow'n pikakahvia sekä Pirkan kofeiinitonta pikakahvia.
Jos haluan oikein hyvää kahvia, ostan kalliimpaa Nescafe Kulta -pikakahvia.
Pikakahvi on paremman makuista kuin suodatinkahvi. Toki nämä ovat maku- ja tottumuskysymyksiä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jannu skodaa kopiksilla helmee!
Yritähän nyt päästä siitä kofeiiniriippuvuudestasi.
Esim. Illyn pikakahvi on hyvää.
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Ainoastaan paikkoihin ja tilanteisiin, jossa ei ole tarjolla kahvinkeitintä. Esim. hotelli ja eräily.
Seuraavaksi sä kai sanot, että lehmät lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole juotavaksi. Kelpaa ehkä mausteeksi jälkiruokiin ja leivonnaisiin. Oikeasti ihmettelen, miten joku voi juoda pikakahvia, onko heidän makuaistinsa jotenkin alikehittynyt? Pikakahvi maistuu pitkään pannussa kärynneelle parkkihappokahville, jos nyt yleensä edes kahville
Olet varmaan juonut väärää merkkiä pikakahvia, tai jauhetta on laitettu liian paljon.
terveisin pikakahvin ystävä
Toisilla meistä on makuaisti.
Todennäköisesti sinulle "kunnon kahvia" on se vaaleapaahtoinen kitkerä litku paskaisella keittimellä tiputettuna, mitä Suomessa yleensä kahvina juodaan. Ihan hirveää ainetta.
Jättijänis