Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tämän päivän kokonaan syömättä

Vierailija
08.10.2024 |

Nuorena laihdutin , no olemalla syömättä

Nyt aikuisena tuli 10kg lisää

ajattelin kokeilla lähteekö tällä.

eli ikä 56v paino 68 kg pituus 170cm

tavoite 64kg

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäs olet. Miksi ilmoitat muille?

Haluan keskustelua:) laita pituus ja paino. Miten itse pysyt ihannemitoissa?

Ap

Aika helppoa, ei osta roskaruokaa ja syö maltillisesti. Liikuntaa myös

Syön hyvin lomilla ja juon viiniä myös lomilla, kun palaan lomakilot pysyy.

Ap

Vierailija
42/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

klo on 14.46

levoton olo, uusi kuppi kahvia

ap

Ei liikaa kofeiinia, lisää levottomuutta

Heh siitä siis johtuu:)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kehuttu, eikä näytetty rakkautta. En muista, että mua olisi halattu tai pidetty esim sylissä ollenkaan. Ne vähän kehujen muruset, jota sain, liittyivät aina ulkonäköön. Sama toistui muun suvun kanssa. Tilanne vielä paheni, kun tulin teini-ikään ja aloin saamaan samanlaisia kommentteja miespuolisilta kavereilta ja läheisiltä.

Kun ei koskaan mistään muusta saanut kehuja, aloin kai jotenkin alitajuisesti perustamaan ihmisarvoni siihen kauneuteen ja hoikkuuteen. Nyt kun BMI ei ole enää 18 ja ulkonäkö alkaa muutenkin jo hieman rapistua, olen kohdannut aikamoisia kriisejä asian suhteen.

Onneksi henkistä kypsyyttä on tullut niin paljon, että asian kriittinen pohtiminen sujuu ja pystyn käsittelemään asian herättämiä tunteita. Mutta ei näitä juttuja ole helppo kohdata. Ulkonäkökriisin päälle tulee vielä tuo suru lapsuuden olosuhteista ja niiden asioiden käsittely.

Vierailija
44/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kehuttu, eikä näytetty rakkautta. En muista, että mua olisi halattu tai pidetty esim sylissä ollenkaan. Ne vähän kehujen muruset, jota sain, liittyivät aina ulkonäköön. Sama toistui muun suvun kanssa. Tilanne vielä paheni, kun tulin teini-ikään ja aloin saamaan samanlaisia kommentteja miespuolisilta kavereilta ja läheisiltä.

Kun ei koskaan mistään muusta saanut kehuja, aloin kai jotenkin alitajuisesti perustamaan ihmisarvoni siihen kauneuteen ja hoikkuuteen. Nyt kun BMI ei ole enää 18 ja ulkonäkö alkaa muutenkin jo hieman rapistua, olen kohdannut aikamoisia kriisejä asian suhteen.

Onneksi henkistä kypsyyttä on tullut niin paljon, että asian kriittinen pohtiminen sujuu ja pystyn käsittelemään asian herättämiä tunteita. Mutta ei näitä juttuja ole helppo kohdata. Ulkonäkökriisin päälle tulee vielä tuo suru lapsuuden olosuhteista ja niiden asioiden käsittely.

Onko tämä ap?

Vierailija
45/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättömyydellä kroppasi ottaa ensin energian laittamalla ei-tarpeelliset prosessit paussille ja syömällä lihaksesi. Laihdutat siis hyvän massan pois, nk. laihaläskiksi. Lihasmassan kutistuessa sinulla on vähemmän rasvaa polttavaa massaa, eli peruskulutus laskee, ja läskit istuu vielä tiukemmassa.

Ja toisaalta päivän syömättömyys ei saa mitään muuta aikaan kuin hillittömän nälän, joka sitten puolestaan yleensä laukaisee hillittömän ruoanhimon joka johtaa sitten ahmintaan.

Kaiken kaikkiaan typerä ja kestämätön idea yrittää laihduttaa tuollaisilla paastoilla, ellei kroppa ole jo valmiiksi tottunut paastoamaan.

T. Tänä vuonna 12 kg laihduttanut, ihan vain juoksemisella ja ateriavalinnoilla

Vierailija
46/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä vieläkin syömishäiriö ottaa vallan, näköjään. Vielä ihan klassiset merkit, ap:n vastauksia lukiessa.

Vierailija
47/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömättömyydellä kroppasi ottaa ensin energian laittamalla ei-tarpeelliset prosessit paussille ja syömällä lihaksesi. Laihdutat siis hyvän massan pois, nk. laihaläskiksi. Lihasmassan kutistuessa sinulla on vähemmän rasvaa polttavaa massaa, eli peruskulutus laskee, ja läskit istuu vielä tiukemmassa.

Ja toisaalta päivän syömättömyys ei saa mitään muuta aikaan kuin hillittömän nälän, joka sitten puolestaan yleensä laukaisee hillittömän ruoanhimon joka johtaa sitten ahmintaan.

Kaiken kaikkiaan typerä ja kestämätön idea yrittää laihduttaa tuollaisilla paastoilla, ellei kroppa ole jo valmiiksi tottunut paastoamaan.

Olo hyvä..klo nyt 18.35

En aio ahmia hyomenna, miksi ahmisin,?

Ap

Vierailija
48/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasagnea ja 20km lenkki?

Lähtöpaino 100 kg?

Vierailija
49/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä vieläkin syömishäiriö ottaa vallan, näköjään. Vielä ihan klassiset merkit, ap:n vastauksia lukiessa.

Painan 68kg käyn kuntosalilla.

Minulla ei ole mitään häiriöitä, olen vahva.

Ap

Vierailija
50/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se jotenkin vähän surullista, jos vielä tuossa iässä itsevarmuus on kiinni ulkonäöstä. Luulen muutenkin, että mielessäsi liioittelet sitä, että olisit lihava. En ole koskaan nähnyt ihmistä, joka olisi lyhyen ajan sisällä oikeasti merkittävästi   laihtunut.

Ulkonäköönsä keskittyvät ihmiset vaan tuijottaa jotain yksityiskohtia ja luulevat että muutkin tekee niin, esim.  "vatsaa turvottaa, olen yököttävä läski suohirviö". Muiden mielestä tämä ihminen luultavasti on aika lailla saman "tasoisen" näköinen kaikkina näinä päivinä.

Itse kun olen aina ollut ylipainoinen, niin en ole koskaan voinut rakentaa itsetuntoani ulkonäön varaan. Se rakentuu enemmänkin sen varaan, mitkä ovat elämänarvoni ja miten niitä noudatan, jossain määrin työssä menestymisen varaan (mutta jos jäisin työttömäksi, en minä nyt ihmisarvoani kokisi menettäväni), ja kuten joku yllä sanoi, pelkän olemassaolon ja ihmisarv

Olet aina ollut ylipainoinen? Eikö diabetes huoleta?ulkonäkö on sivuseikka.

Vierailija
51/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä esimerkiksi olen lihava. Minua on myös kiusattu koko ala- ja yläaste koulussa. Silti minulla on aikuisena hyvä itsetunto. Itse asiassa kiusaaminen jostain syystä mun tapauksessa jopa johti enemmän siihen, että itsetuntoni ei riipu painoindexistäni.Ulkonäöstäni erityisen kiinnostumattomana lihavanpuoleisena naisena (en ole resupekka, olen kyllä siisti ja asiallisesti pukeutunut, en vaan kaunis kropaltani ). Olen löytänyt jopa puolison (yliopistolta jo aikoinaan) ja saanut 2 lasta. En mä tiedä mitä sillä hoikemmalla kropalla  edes tekisin, en mitään. Mitä sillä muuta saisi kuin ehkä jotain random miesten huomiota, josta en ole kiinnostunut. Sen sijaan miesvaltaisella alalla lihavuudesta on ollut hyötyä, minuun on suhtauduttu vain yhtenä jätkistä, ei esim. seksiobjektina.

Kuullostat silti traumatisoituneelta..voimia sinne.

Ap

voimia itsekkesi, että jaksat olla päivän syömättä,on se kyllä kauhean kova saavutus

Vierailija
52/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä esimerkiksi olen lihava. Minua on myös kiusattu koko ala- ja yläaste koulussa. Silti minulla on aikuisena hyvä itsetunto. Itse asiassa kiusaaminen jostain syystä mun tapauksessa jopa johti enemmän siihen, että itsetuntoni ei riipu painoindexistäni.Ulkonäöstäni erityisen kiinnostumattomana lihavanpuoleisena naisena (en ole resupekka, olen kyllä siisti ja asiallisesti pukeutunut, en vaan kaunis kropaltani ). Olen löytänyt jopa puolison (yliopistolta jo aikoinaan) ja saanut 2 lasta. En mä tiedä mitä sillä hoikemmalla kropalla  edes tekisin, en mitään. Mitä sillä muuta saisi kuin ehkä jotain random miesten huomiota, josta en ole kiinnostunut. Sen sijaan miesvaltaisella alalla lihavuudesta on ollut hyötyä, minuun on suhtauduttu vain yhtenä jätkistä, ei esim. seksiobjektina.

Kuullostat silti traumatisoituneelta..voimia si

Päivä ohi..juu ei kiitos koskaan enää

Ap

Vierailija
53/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksena mielenkiintoinen.

En jaksa yhtä hyvin töissä, joten keksittävä muu konsti laihtua:) ap

Vierailija
54/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä

Vierailija
55/58 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten surullista ,äitini  on vasta päälle 60v mutta painaa varmaan yli 100kg.Jopa lenkille lähtö vaikeaa.

Ennen kierreltiin kirpputoreja yhdessä vielä kun oli ap:n ikäinen. En tiedä tapahtuuko tuossa päälle 60v jotain. Toisaalta työpaikalla tunnen tuon ikäisiä ihmisiä jotka harrastaa ja reissailee. Toisaalta se on äitini  oma päätös jos haluaa olla vain kotona, mutta olen huomannut alamäen hänen mielialassa . Hän syö päivät pitkät makeaa ja suolaista  ..

Ap tässä vielä

Olen tosiaan 56v lapseton nainen.

Haluan näyttää naiselta, olla terve ja elää täyttä elämää.

Päivä syömättä meni, en kuollut, en havaitse luukatoa.

Testasin kuka tätä kehoa hallitsee.

Vierailija
56/58 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, no miten menee tänään ?

Vierailija
57/58 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 v, 171 cm ja 60 kg. Käyn salilla. Eipä tulisi mieleenkään olla syömättä. Jatkuvaa tarkkailuahan tämä on syömisten kanssa, kun jo pelkkä rasvasen ruoan näkeminen nostaa painoa. Kasvispainotteisesti on syötävä.

No lähtikö sinulla ne 4 kg päivän syömättömyydellä?

Vierailija
58/58 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut yllättävän ikäviä kommentteja tässä ketjussa. Diabeettikona minulle Annetaan helpommin "anteeksi" se, että syön tosi vähän, liikun enkä syö lainkaan perunalastuja, hampurilaisia jne. Yhä hoikka, ikää 62 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän