Olen tämän päivän kokonaan syömättä
Nuorena laihdutin , no olemalla syömättä
Nyt aikuisena tuli 10kg lisää
ajattelin kokeilla lähteekö tällä.
eli ikä 56v paino 68 kg pituus 170cm
tavoite 64kg
Kommentit (58)
Siinäs olet. Miksi ilmoitat muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne just uunissa. Kävin 20 km pyörälenkillä.
Ikä /paino/pituus? Olen itse 56v
Kokeilen ensin syömättömyyttä, koska luulen että siten lähtee paino parhaiten.
Ap
49 v paino 80 kg. Painoni oli 114 kg muutama vuosi sitten. Lisäsin liikuntaa ja paino putosi mielestäni aika helposti 30 kg 6 kk aikana.
Kiitos
normipainon sisällä laihtumista ei tapahdu.
Kerro riittääkö lasagne ja liikunta kun laihdutat ns kaunis vartalo tavoitteena:)
Vierailija kirjoitti:
Haluan keskustelua:) laita pituus ja paino. Miten itse pysyt ihannemitoissa?
Ap
klo on 14.46
levoton olo, uusi kuppi kahvia
ap
Hienoa, olet keksinyt miten laihdutaan. Eli syödään vähemmän kuin kulutetaan. Kyllä tuolla keinolla paino putoaa ihan hyvin, mutta ongelma onkin siinä, että minkälaisilla elintavoilla aiot jatkaa kuin olet päässyt tavoitteiseen? Jos jatkat samalla lailla kuin ennen syömälakkoa, kilot tulee nopeasti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
klo on 14.46
ap
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan keskustelua:) laita pituus ja paino. Miten itse pysyt ihannemitoissa?
Ap
Aika helppoa, ei osta roskaruokaa ja syö maltillisesti. Liikuntaa myös
Vierailija kirjoitti:
klo on 14.46
ap
Ei liikaa kofeiinia, lisää levottomuutta
Niin mäkin.
...äh, no eeeen. Just aattelin pistää foodoran muulin polkemaan mulle fillarilla mäkkäriä tai heseä.
Nam!
Ei. Ketään. Kiinnosta. Oikeesti.
Käy paskalla tai runkkaa vessaharjalla persaukkosi ruvelle ja piereskele pari päivää.
Tää on muuten surullista ,äitini on vasta päälle 60v mutta painaa varmaan yli 100kg.Jopa lenkille lähtö vaikeaa.
Ennen kierreltiin kirpputoreja yhdessä vielä kun oli ap:n ikäinen. En tiedä tapahtuuko tuossa päälle 60v jotain. Toisaalta työpaikalla tunnen tuon ikäisiä ihmisiä jotka harrastaa ja reissailee. Toisaalta se on äitini oma päätös jos haluaa olla vain kotona, mutta olen huomannut alamäen hänen mielialassa . Hän syö päivät pitkät makeaa ja suolaista ..
Mä oon ollut yli 2-viikkoa syömättä, yhtenä päivänä söin ruisleivän kun vähän heikotti. Kokis zeroa juon puoli tölkkiä päivässä.
Päivystyksessä 2-viikkoa sitten ehdottivat osastolle menoa syömättömyyden vuoksi, mut mitä suotta viemään paikkaa joltain h*llulta, joka tarvii sitä enemmän kuin mä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, olet keksinyt miten laihdutaan. Eli syödään vähemmän kuin kulutetaan. Kyllä tuolla keinolla paino putoaa ihan hyvin, mutta ongelma onkin siinä, että minkälaisilla elintavoilla aiot jatkaa kuin olet päässyt tavoitteiseen? Jos jatkat samalla lailla kuin ennen syömälakkoa, kilot tulee nopeasti takaisin.
Painoni on pysynyt 68KG:ssa vuoden.
Oletan että laihdutettuani 62kg:hen , paino pysyisi siinä jonkin aikaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 56 kg , pituus 170
Minä painoin sen verran 16 vuotiaana.
Nyt painan 68kg
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ketään. Kiinnosta.
Aika monia tuntuu kiinnostavan.
Ap
49 v paino 80 kg. Painoni oli 114 kg muutama vuosi sitten. Lisäsin liikuntaa ja paino putosi mielestäni aika helposti 30 kg 6 kk aikana.