Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tämän päivän kokonaan syömättä

Vierailija
08.10.2024 |

Nuorena laihdutin , no olemalla syömättä

Nyt aikuisena tuli 10kg lisää

ajattelin kokeilla lähteekö tällä.

eli ikä 56v paino 68 kg pituus 170cm

tavoite 64kg

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo on nyt  13.21

ei ole nälkä

juon kahvia

ap

Vierailija
2/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Ja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan välillä kommentoimaan.

Ap

Vierailija
4/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Ja?

Eli katson kuinka helposti sujuu päivä syömättä:)

Ap

Vierailija
5/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo 1;5 päivää syömättä, juonut vain tuoremehulla laimennettua vettä. Oli paha ripuli ja oksennustauti.

En edwx töihin kyennyt tämään.   Illallemmalka juon teetä ja syön banaanin.  Jos olo voimistuu mennen huomnna töihin, jos ei, menen lääkäriin.

Vierailija
6/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jotenkin vähän surullista, jos vielä tuossa iässä itsevarmuus on kiinni ulkonäöstä. Luulen muutenkin, että mielessäsi liioittelet sitä, että olisit lihava. En ole koskaan nähnyt ihmistä, joka olisi lyhyen ajan sisällä oikeasti merkittävästi   laihtunut.

Ulkonäköönsä keskittyvät ihmiset vaan tuijottaa jotain yksityiskohtia ja luulevat että muutkin tekee niin, esim.  "vatsaa turvottaa, olen yököttävä läski suohirviö". Muiden mielestä tämä ihminen luultavasti on aika lailla saman "tasoisen" näköinen kaikkina näinä päivinä.

Itse kun olen aina ollut ylipainoinen, niin en ole koskaan voinut rakentaa itsetuntoani ulkonäön varaan. Se rakentuu enemmänkin sen varaan, mitkä ovat elämänarvoni ja miten niitä noudatan, jossain määrin työssä menestymisen varaan (mutta jos jäisin työttömäksi, en minä nyt ihmisarvoani kokisi menettäväni), ja kuten joku yllä sanoi, pelkän olemassaolon ja ihmisarvon varaan. Mä en kyllä yleensäkään mieti sitä, mitä muut minusta ajattelee, menen vaan ja teen mitä on tehtävä.

Vierailija
7/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo 1;5 päivää syömättä, juonut vain tuoremehulla laimennettua vettä. Oli paha ripuli ja oksennustauti.

En edwx töihin kyennyt tämään.   Illallemmalka juon teetä ja syön banaanin.  Jos olo voimistuu mennen huomnna töihin, jos ei, menen lääkäriin.

Minä voin mainiosti:)

Ap

Vierailija
8/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle koko tuollainen ajatus "jarruttaa  lihomista" on kummallinen, koska en näe ikää ja ikääntymistä enkä niiden näkymistä millään tapaa negatiivisina asioina.

Ajatus olisi yhtä hullut kuin jos olisin vaikka 13-vuotiaana päättänyt, että täytyy yrittää jarruttaa lihomisen  näkymistä, koska uskoisin että ne tekee epäviehättäviksi. Minä en kerta kaikkiaan pidä ikääntymisen, menopaussin yms. tuottamia vyötärömakkaroita muutoksia rumina ja epätoivottavina. 

Siinä mielessä kyllä huolehdin itsestäni, että olen puhdas, käyn kampaajalla, valitsen tilaisuuteen sopivia vaatteita niin töihin kuin vapaa-ajallekin. Mutta ei, en enää ala meikkaamaan arkeen saati tekemään ongelman paksuista käsivarsistani ja pallo  mahastani tms jotka nyt vaan on luonnollinen osa elämää ja ok.

Vierailija
9/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuomitsevia kommentteja?

Miksi pitäisi olla lihava keski-ikäisenä?

Ap

Vierailija
10/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu kokeillut päivää syömättä? miten sujui?

Ap

Vierailija
11/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sinun pitää olla typerä? 

Vierailija
12/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu kokeillut päivää syömättä? miten sujui?

Ap

Olen vesipaastolla joka viikko päivän ja joka kuukausi yhden neljän päivän jakson. Ei tunnu missään.

Vierailija
13/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,mutta olen päivän ilman viinaa ja alkaa jo kyllä kädet täristä.

Vierailija
14/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että jokainen yli 60 kiloa painava nainen on siinä pisteessä, että itsetunnon rakentaminen alkaa siitä, että laihduttaa ja kiinteyttää itsensä takaisin ihmisen näköiseksi.

Vierailija
15/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sinun pitää olla typerä? 

Haluan että kehoni on vahva ja kaunis mahdollisimman pitkään, käyn myös salilla. Onko se joltain pois?

Ap

Vierailija
16/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan asian myös kokeen kannalta. Testaan hallitsenko minä kehoani , vai kehoni minua?

Ap

Vierailija
17/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne just uunissa. Kävin 20 km pyörälenkillä.

Vierailija
18/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä esimerkiksi olen lihava. Minua on myös kiusattu koko ala- ja yläaste koulussa. Silti minulla on aikuisena hyvä itsetunto. Itse asiassa kiusaaminen jostain syystä mun tapauksessa jopa johti enemmän siihen, että itsetuntoni ei riipu painoindexistäni.Ulkonäöstäni erityisen kiinnostumattomana lihavanpuoleisena naisena (en ole resupekka, olen kyllä siisti ja asiallisesti pukeutunut, en vaan kaunis kropaltani ). Olen löytänyt jopa puolison (yliopistolta jo aikoinaan) ja saanut 2 lasta. En mä tiedä mitä sillä hoikemmalla kropalla  edes tekisin, en mitään. Mitä sillä muuta saisi kuin ehkä jotain random miesten huomiota, josta en ole kiinnostunut. Sen sijaan miesvaltaisella alalla lihavuudesta on ollut hyötyä, minuun on suhtauduttu vain yhtenä jätkistä, ei esim. seksiobjektina.

Vierailija
19/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasagne just uunissa. Kävin 20 km pyörälenkillä.

Ikä /paino/pituus? Olen itse 56v

Kokeilen ensin syömättömyyttä, koska luulen että siten lähtee paino parhaiten.

Ap

Vierailija
20/58 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä esimerkiksi olen lihava. Minua on myös kiusattu koko ala- ja yläaste koulussa. Silti minulla on aikuisena hyvä itsetunto. Itse asiassa kiusaaminen jostain syystä mun tapauksessa jopa johti enemmän siihen, että itsetuntoni ei riipu painoindexistäni.Ulkonäöstäni erityisen kiinnostumattomana lihavanpuoleisena naisena (en ole resupekka, olen kyllä siisti ja asiallisesti pukeutunut, en vaan kaunis kropaltani ). Olen löytänyt jopa puolison (yliopistolta jo aikoinaan) ja saanut 2 lasta. En mä tiedä mitä sillä hoikemmalla kropalla  edes tekisin, en mitään. Mitä sillä muuta saisi kuin ehkä jotain random miesten huomiota, josta en ole kiinnostunut. Sen sijaan miesvaltaisella alalla lihavuudesta on ollut hyötyä, minuun on suhtauduttu vain yhtenä jätkistä, ei esim. seksiobjektina.

Kuullostat silti traumatisoituneelta..voimia sinne.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi