Edes Nordealla ei päästä Nordeaan sisään!! NYT menee pankki vaihtoon!!!
Iltalehti uutisoi juuri: Edes Nordealla ei päästä Nordeaan sisään!! Pitäisikö itkeä vai nauraa??? https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/c5952cb3-b0c0-46df-b158-c6a85967…
Kommentit (27)
Jopa Petteri Järvinen kauhistelee asiaa X:ssa/Twitterissä.
En pysty poistamaan nordean tiliä koska sitä ei voi poistaa sähköisesti. Pitää käydä nordeassa. Lähellä ei ole yhtään nordeaa ja loppuihinkin täytyy varaa joku aika. Nordea ei hyödy mitään siitä, että se tili on vain käyttämättömänä.
PUTIN tiesi Nordean salasanat 😂.
Kyllä itänaapuri tietää mihin pankkiin menee Suomen Eliitinkin palkat ja fyrkat. Siksi KREMLI iski Nordeaan.
Nyt on bileet Kremlissä
Onkos Nordea ny sitte Purdea ? ( Putin)..
No , Putin laittaa Nordean fyrkat pommeihin Ukrainaan.
Minä ihmettelin jo 15 vuotta sitten, miten kukaan käyttää Nordeaa, kun kaveri jatkuvasti kirosi ongelmia sen kanssa. Koko ajan näyttää huonompaan suuntaan menevän, mutta silti riittää käyttäjiä. En voi ymmärtää.
Minä vaihtaisin pankkia heti, jollen pääsisi esim. kirjautumaan verkkopankkiin jonkun selittämättömän syyn (muu kuin huoltokatko tai oma ajatuskatko) takia tai kortti sanoisi kassalla useammin kuin kerran vuosikymmenessä "ei pysty", vaikka tilillä olisi rahaa tarpeeksi.
Paska palvelu ei parane muuten kuin vaihtamalla parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva nähdä tilastoja että kuinka moni jo vaihtanut pankkia tän sekoilun takia. Iteki mietin vaihtoa s pankkiin
Mietin samaa jo vuosia sitten, koska nordeasta ei saa enää mitään palvelua, eikä konttoreita ole missään. S pankista saa palvelua ilman palvelumaksua. Lisäksi sieltä kerrottiin, että pankin vaihtaminen on ihan helppoa, käytännössä he hoitavat kaiken.
Joten nyt se pitänee tehdä. Minulla ei ole mitään lainoja eikä sijoituksia Nordeassa joten helppoa vaihtaa.
"S-pankki on kaikkein turvattomin"
kerro minkä takia S-pankki on turvattomin?
Hupaisin oli Downdetectorissa tänään aamupäivällä Nordean aspan vastaus henkilölle joka ei päässyt kirjautumaan: "onhan käyttäjätunnus kirjoitettu oikein. Suurin osa kirjautumisongelmista joutuu väärin annetuista tunnuksista".