Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En anna tänään miehelleni, koska ei tuonut kukkia eikä mitään. Siitäs sai.
Kommentit (4)
taas tiesin että en saa vaikka toisin mitä eli enpäs jaksanut vaivautua. Ei enää jaksa pakkeja. Mies siis olen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
me ei ruukata ostella minään ystävän päivänä mitään,kenellekkään.
heh...
Tätä puutetta ja kurjuutta on jo jatkunut ja jatkunut ja jatkunut ja jatkunut.....
Alue: Aihe vapaa
taas tiesin että en saa vaikka toisin mitä eli enpäs jaksanut vaivautua. Ei enää jakspa pakkeja. Mies siis olen.