Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle miksi jotkut eivät jaksa panostaa ystävyyssuhteisiin vaan antavat niiden kuivua

Vierailija
23.05.2023 |

En voi ymmärtää miten he eivät välitä

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos ei jaksa niin ei jaksa, oletko vähän tyhmä?

Vierailija
2/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heitä ei kiinnosta sun toxinen pökäle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut jopa ihan suoraan sanottuna että eivät jaksa panostaa ja sitten suhteet hiipuvat, mikäli toinenkin osapuoli väsyy

Vierailija
4/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinä, ap, panostat?

Vierailija
5/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP

Mieti

Mieti

Voisiko vika olla sinussa?

Voisiko olla?

Vierailija
6/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla yksin. Jotkut ihmiset yrittää olla ihan liikaa yhteydessä ja se ahdistaa.

Vierailija
7/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut jopa ihan suoraan sanottuna että eivät jaksa panostaa ja sitten suhteet hiipuvat, mikäli toinenkin osapuoli väsyy

Nii

So what?

.

Miksi pitäisi panostaa jos ei jaksa?

Ei silloin varmaan välitä kauheesti

Vierailija
8/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain osui hermoon näköjään

Vierailija
9/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain omat resurssit riitä. Ihmissuhteet on jotain mitä harrastan silloin kun rahatilanne on huono ja ei ole kehittänyt mitään mielenkiintoista tekemistä.  Oikeasti vietän aikani mieluiten pörssissä ja tuijotan kynttilöitä kuin olen ihmisten kanssa. 

Vierailija
10/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ystäväsi on uupunut tai ei voi hyvin sinun seurassasi. Onko ystävyys kuihtunut kasaan jo aikoja sitten esimerkiksi elämäntilanteen muutoksen takia?

Vierailija
11/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset odotukset ystävyyssuhteelta. Toinen haluaa paljon yhteydenpitoa ja kaikenlaista panostamista ja toinen ottaisi mieluummin rennommin eikä kaipaa läheskään yhtä paljon yhteydenpitoa eikä varsinkaan mitään panostamisia. Tällaisesta ystävyydestä kumpikaan ei saa sitä mitä ystävyydeltä toivoo.

Vierailija
12/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet ovat sosiaalistapeliä ja ne kuormittavat ihan liikaa. 

Vierailija
13/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jotkut ylläpitää yksipuolista ystävyyssuhdetta? Ystävyys on narsistinen tarve, jolla tyydytetään niitä omia tarpeita? Se, että on erilaisia ihmisiä opitaan jo päiväkodissa. Missä välissä se unohtuu ettei muut ole = sinä?

Vierailija
14/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla voi olla se, että ystävyys on solmittu tietyssä elämänvaiheessa tai tiettyyn tarpeeseen, ja nämä alkuperäiset motiivit eivät enää täyty.

Vierailija
15/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhteyttä yhtään kehenkään sen takia, että "siihen pitää panostaa".

Enkä myöskään halua yhtään yhteydenottoa keneltäkään tuolla perusteella.

Olen yhteydessä ihmisiin vain/jos oikeasti haluan olla juuri kyseiseen henkilöön yhteydessä.

Kaikenlaiset "panostajat" ja velvollisuussoittelijat ja voivat tunkea puhelimensa sinne mihin päivä ei paista.

Vierailija
16/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Nähdään vain se Ihqu puoliso. Puoliso sitä tätä tuota. Mieluiten menen puolison kanssa jne.

Sitten jossain kohdassa suhde alkaa olla kuivakka, porataan kun ei niitä ystäviä ole.

Oikeasti hyvät tyypit jaksaa myös ylläpitää ystävyyssuhteita. Välillä enemmän, välillä vähemmän. En tajua miksi sen elämän pitää supistua täysin työ-koti akselille. Olenkin itse sosiaalinen ihminen, mutta silti. Mikä rikkaus ne ystävät on.

Vierailija
17/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään olla yksin. Jotkut ihmiset yrittää olla ihan liikaa yhteydessä ja se ahdistaa.

Juu ei kai sunlaisella ole ystäviä eikä puolisoa, ja se taas on ihan okei

Vierailija
18/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kai sunlaisella ole ystäviä eikä puolisoa, ja se taas on ihan okei

On mulla, mutta ei sellaisia jotka vaativat jatkuvaa tapaamista, viestittelyä tai puhelimessa hölisemistä.

Vierailija
19/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutustun uuteen ihmiseen, käy monesti niin että kun tutustuu vähän paremmin alkaakin ilmetä sellaisia piirteitä toisesta (esim. rajattomuus, liika ripustautuminen) että on pakko ottaa etäisyyttä kun ei haluakaan alkaa bondata sen enempää. Tämän voi varmaan joku kokea niinkin etten "jaksa panostaa" "ystävyys"suhteeseen. Ei nyt vaan voi suoraankaan sanoa että olet valitettavasti niin raskas ihminen etten haluakaan olla tekemisissä enää.

Vierailija
20/45 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono rahatilanne, vältän ottamasta yhteyttä, ettei vaan kukaan keksi mitään rahaa vaativaa aktiviteettia. Lisäksi hävettää oma huono ja pieni vaatevalikoima.

Helpompi olla yksin kotona, kuin selitellä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme