Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa ylipainoinen mies?

Vierailija
07.10.2024 |

Olen 175/100 mitoiltani. Eipä tunnu naisia kiinnostavan ylipainoinen mies.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän tuota kovin lihava mittojesi perusteella ole.

Minua ei exän ylipaino häirinnyt kun aloimme suhteen, mutta valitettavasti hänen kohdallaan tuntuivat olevan totta kaikki ylipainoisten stereotyyppiset ongelmat. Liikkumaton elämäntapa, ruokavalio koostui kekseistä ja kaakaosta, hygienia oli olematonta ja tulehdusta joka poimussa, ja muutenkin viisveisasi omasta terveydestään. Tuon kokemuksen jälkeen olen suhtautunut ylipainoisiin miehiin suurella varauksella. 

Täh? Painoindeksi 32.7 eli merkittävä ylipaino. Aapeen pitäisi painaa rapiat 30 kg vähemmän.

Ihminen josta kerroin painoi vielä 30 kg enemmän, joten se ehkä selittää jotakin.

Vierailija
22/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seiso heillä.

Sulla on varmaan omakohtaista kokemusta tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ajatella että tykkäät ruuasta enemmän kuin naisista. Se on sun valintasi!

Vierailija
24/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei exän ylipaino häirinnyt kun aloimme suhteen, mutta valitettavasti hänen kohdallaan tuntuivat olevan totta kaikki ylipainoisten stereotyyppiset ongelmat. Liikkumaton elämäntapa, ruokavalio koostui kekseistä ja kaakaosta, hygienia oli olematonta ja tulehdusta joka poimussa, ja muutenkin viisveisasi omasta terveydestään. Tuon kokemuksen jälkeen olen suhtautunut ylipainoisiin miehiin suurella varauksella. 

Täh? Painoindeksi 32.7 eli merkittävä ylipaino. Aapeen pitäisi painaa rapiat 30 kg vähemmän.

Eipä siinä sitten olisi lihaksiakaan enää ollenkaan, pelkkää luuta ja nahkaa.

Vierailija
25/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainokaan ei kauheasti haittaisi jos hyvä luonne, mutta olet minulle liian lyhyt.

Vierailija
26/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainonen nainen haluaa hoikan miehen. Naisilla on kriteerit tapissa eikä kelpaa mikään läskimies. Lihavuus tarkoittaa että mies on laiska eikä huolehdi itsestään joten naisille ei vaan kelpaa.

Mulla on ylipainoa ja mun miehellä on ylipainoa.

Vierailija
27/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ottaisin leppoisen plösön kun sisäisesti ruman normaalipainoisen ihmisen.

Vierailija
28/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia miehiä ja naisia on paljon. Sieltä vaan hakemaan, varmasti löytyy!

Vierailija
29/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä sitten olisi lihaksiakaan enää ollenkaan, pelkkää luuta ja nahkaa.

Höpö höpö. Painoindeksi olisi silloin 22.90 eli kahden yksikön päässä lievästä ylipainosta.

Vierailija
30/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seiso heillä.

Varmasti monellakin on eikä samaa virhettä tule toistettua. Outo kommentti sinulla, eiköhän jokainen ihan kokemuksesta kerro.

Vierailija
31/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kokemusta. Pilleriä veti.

Vierailija
32/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seiso heillä.

Varmasti monellakin on eikä samaa virhettä tule toistettua. Outo kommentti sinulla, eiköhän jokainen ihan kokemuksesta kerro.

Täällä nyt ilkeillään muutenkin aikansa kuluksi. Ei siihen tarvita edes omaa kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi