Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa ylipainoinen mies?

Vierailija
07.10.2024 |

Olen 175/100 mitoiltani. Eipä tunnu naisia kiinnostavan ylipainoinen mies.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitäisi kiinnostaa? Epäterveelliset elämäntavat. Ei kohtaa ainakaan oman ajatusmaailman kanssa tuo ollenkaan.

Vierailija
2/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi plösön pitäisi kiinnostaa? Harva tykkää.

Laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipainoinen mies laihduta?

Vierailija
4/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta liialta.

Mä tykkään vähän isommasta.

Vierailija
5/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino näyttä hirveältä, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
6/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi, et ole mikään 200-kiloinen. Ja näyttää kelpaavan monelle muullekin.

Vierailija
7/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 187 ja 120 kg. Hyvin kelpaa!

Vierailija
8/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso heillä.

Vierailija
9/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä näkyy monella naisella olevan ylipainoinen mies eikä nainen välttämättä ole itse pullea.

Vierailija
10/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy. Mutta kun kaikki laihduttaa heti tuulen huitomaksi kepiksi itsensä, jos edes ajattelen siinä mielessä.

Vierailija
11/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Tuulen huuhtomaksi

Vierailija
12/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän tuota kovin lihava mittojesi perusteella ole.

Minua ei exän ylipaino häirinnyt kun aloimme suhteen, mutta valitettavasti hänen kohdallaan tuntuivat olevan totta kaikki ylipainoisten stereotyyppiset ongelmat. Liikkumaton elämäntapa, ruokavalio koostui kekseistä ja kaakaosta, hygienia oli olematonta ja tulehdusta joka poimussa, ja muutenkin viisveisasi omasta terveydestään. Tuon kokemuksen jälkeen olen suhtautunut ylipainoisiin miehiin suurella varauksella. 

Vierailija
13/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset ovat mielestäni vauvamaisia. Vauvathan saavat nautintonsa lähinnä ruuansultuselimistön liikkeistä, kun muuta kehonhallintaa ei vielä ole. Kun kroppa kasvaa, nautinnon pitäisi alkaa tulemaan fyysisemmistä toimista, ja pikkuhiljaa ikääntyessä henkisemmistä

Itse katson miehessä lähinnä sitä, onko hän kypsä perheenisäksi. Jos mies on henkisesti vauva, ei varmaan tarvitse miettiä

Vierailija
14/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa mitoissa oleville naisille ainakin kelpaa.

Vierailija
15/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän tuota kovin lihava mittojesi perusteella ole.

Minua ei exän ylipaino häirinnyt kun aloimme suhteen, mutta valitettavasti hänen kohdallaan tuntuivat olevan totta kaikki ylipainoisten stereotyyppiset ongelmat. Liikkumaton elämäntapa, ruokavalio koostui kekseistä ja kaakaosta, hygienia oli olematonta ja tulehdusta joka poimussa, ja muutenkin viisveisasi omasta terveydestään. Tuon kokemuksen jälkeen olen suhtautunut ylipainoisiin miehiin suurella varauksella. 

Täh? Painoindeksi 32.7 eli merkittävä ylipaino. Aapeen pitäisi painaa rapiat 30 kg vähemmän.

Vierailija
16/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seiso heillä.

Eihän sitä kilkeriä saa esiin mitenkään sieltä rasvojen alta.

Vierailija
17/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitäisi kiinnostaa? Epäterveelliset elämäntavat. Ei kohtaa ainakaan oman ajatusmaailman kanssa tuo ollenkaan.

Miksi sitten ylipainoiset naiset sanoo että paino ei kerro terveydestä mitään?

Vierailija
18/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo. Yksi mies riittää.

Vierailija
19/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten, kelpaako itsellesi ylipainoinen nainen? Jos ei, miksi ei? Syyt voi olla samat tai eri.

Itse mietin oman elämäntapani kautta eli koska itse liikun paljon ja vietän vapaa-aikaani mielellään puolison kanssa esim. vaeltaen tai kesällä meloen niin hyvin todennäköisempää on ollut löytää keskikokoinen kumppani samojen harrastusten parista kuin ylipainoinen. Toki, luonto on kaunis ja voi koukuttaa kenet tahansa, mutta näin nyt on kohdallani käynyt, että liikunnallinen ihminen löytyi harrastusten kautta.

Vierailija
20/32 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainonen nainen haluaa hoikan miehen. Naisilla on kriteerit tapissa eikä kelpaa mikään läskimies. Lihavuus tarkoittaa että mies on laiska eikä huolehdi itsestään joten naisille ei vaan kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän