Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömiä halveksitaan

Vierailija
07.10.2024 |

Monet työttömät ovat koulukiusattuja joilla itsetunto on nollassa. Kiusaajat saavat vielä nautinnon kuin voivat haukkua heitä laiskoiksi ja loisiksi. Ei tämä työttömyys häviä haukkumalla heikkoja. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit pärjää työelämässä paremmin kuin heikot valitettavasti. 

Vierailija
2/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuunnella haukkujia. Kuuntelee itseään ja menee vaikka peilin eteen kehumaan itseään, että mä pystyn siihen. Olen hyvä. Parempi kuin haukkujat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiusaajat ovat juuri töissä, joten välttelen töihin menemistä. Kiusaajat saavat maksaa elämiseni. Mua ei kiinnosta mitä työttömistä sanotaan. Olen päässyt tämän yli. 

Vierailija
4/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on kiusaajien puolue. Nyt on vallassa kiusaajien suomi. 

Vierailija
5/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaeliitti tekee kaikkensa saadakseen tyottömyyttä  luodakseen orjamaiset olot. Näin saadaan kansaa kesyksi.

gol

Vierailija
6/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut haukkuu työttömiä vaikka 22% työttömistä äänesti ps. Kokoomustakin äänesti 21% työttömistä. Jos työttömille tulee järkeä päähän niin ps ja kokoomus romahtaa 2027.

Vierailija
7/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen ja nimittely on lapsellista, mutta kun ehdottaa joillekin työttömille satavarmaa työllistymistä esim hoitoalalla niin alkaa tulla hyi kakka -kommentteja. Joo, voit olla korkeakoulutettu, mutta sillä sun koulutuksella nyt ei tee mitään. Ole sitten työtön ihan vapaasti.

Vierailija
8/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tykkää lyödä alaspäin.

Jos miehellä menee huonosti voi vihata naisia. Kaikki voi vihata ulkkiksia. Huonossa työssä olevat voi vihata työttömiä. Rikkaat voi myös halveksia kaikkia.

Vierailija
9/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut haukkuu työttömiä vaikka 22% työttömistä äänesti ps. Kokoomustakin äänesti 21% työttömistä. Jos työttömille tulee järkeä päähän niin ps ja kokoomus romahtaa 2027.

Lähde kiinnostaisi

Vierailija
10/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sopiva kohde purkaa pahaa oloa. Eivät ole vammaisia, sairaita, joten ei tule huono omatunto. Eivät myöskään rikollisia, joten ei tarvitse pelätä kostoa. Työtön on harmiton ja resilientti, kestää kevyesti duunarien tantrumit :D

Vierailija
11/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde kiinnostaisi

Vaalitutkimus 2023. Lataa tutkimus tuolta.

https://www.vaalitutkimus.fi/paaraportit/

Vierailija
12/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta "paska valuu alaspäin" pätee niissä ketkä halveksi hyvin.

Vierailija
13/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikossa asemassa olevaa on kiva lyödä. Kuuluu suomalaiseen kansanluonteeseen.

Vierailija
14/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat sopiva kohde purkaa pahaa oloa. Eivät ole vammaisia, sairaita, joten ei tule huono omatunto. Eivät myöskään rikollisia, joten ei tarvitse pelätä kostoa. Työtön on harmiton ja resilientti, kestää kevyesti duunarien tantrumit :D

Tällä palstalla haukutaan ainakin myös sairaat työttömät. Työtön on aina vain laiska, vaikka olisi lääkärin työkyvyttömäksi toteama.

Vierailija
15/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työttämiä ystäviä ollut aina ja olen itsekin ollut työtön. Ihmisarvo on kiistämätön meillä kaikilla. Työihmiset eivät ole sen parempia kuin työttömätkään. Suomen työpaikoilla on paljon työpaikkakiusaamista. Kun on kokenut kiusaamista koulussakin, enpä ihmettele jos on mieluummin vaikka työtön kuin kiusattavana työpaikalla. 

Vierailija
16/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työttömille ei kelpaa työ josta ei saa palkkaa. Työttömien pitää tehdä töitä ilmaiseksi joten sen takia työttömiä haukutaan. Haukkujat on usein firman johtajia ja korkeassa virassa ja ne halua ilmaisia työntekijöitä.

Vierailija
17/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat aloittavat koulussa kiusaamisen, jotta pääsevät sitten aikuisena itse parempiin töihin. Strategia on tämä. Monesti kiusatut eivät itse tajua, että heissä olisi paljon potentiaalia vaikka mihin. 

Vierailija
18/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuminen ja nimittely on lapsellista, mutta kun ehdottaa joillekin työttömille satavarmaa työllistymistä esim hoitoalalla niin alkaa tulla hyi kakka -kommentteja. Joo, voit olla korkeakoulutettu, mutta sillä sun koulutuksella nyt ei tee mitään. Ole sitten työtön ihan vapaasti.

Hei missä on tällainen satavarma duuni, oisko linkkiä?

Vierailija
19/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun nukuttaa t. Itsensä vapauttanut eläjä.

Vierailija
20/22 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan tän yhdeksän euron kokoaikaduunin ja työnhaussa vietetys viikonloput ihan mihin tahansa lailliseen palkkaduuniin, pl. puhelinmyynti ja feissaus. Kauimmaiset hakemani paikat on olleet Vaasassa ja Jyväskylässä (asun Helsingissä). Miten voisin olla teille riittävän nöyrä? En usko että vuorokaudessa riittää tunnit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi