Teho-osasto tv sarja (1994) alkaa alusta Frii kanavalla
Teho-osasto alkaa uusintana tänään frii kanavalta ja kaikki 15 kautta esitetään uudestaan. Tätä sarjaa tuli lapsena katsottua ja myös myöhemmin aikuisena.
Kiva, että tää sarja tulee uusintana.
Teho-osasto
Ma 7.10.2024 klo 19.10, Frii
Suositun tv-sarjan aloitusjakso sijoittuu 24 hektisen tunnin ajaksi Chicagon sairaalan kiireiselle päivystysosastolle ja sen henkilökunnan elämään.
Katso lähetysajat : Teho-osasto - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (118)
Aina oon miettinyt miks se on suomennettu Teho-osastoksi kun ovat oikeasti päivystyksessä/ ensi-avussa ja er sitä nimenomaan tarkoittaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Aina oon miettinyt miks se on suomennettu Teho-osastoksi kun ovat oikeasti päivystyksessä/ ensi-avussa ja er sitä nimenomaan tarkoittaa 🤔
Niin, kai se on jonkun hölmön käännösvirhe alunperin. Mutta olen ajatellut, että onhan se kyllä oikeastaan teho-osastokin tämä päivystysklinikka eli hyvin tehokas osasto.
Vierailija kirjoitti:
Benton ylimielinen.
Ehkäpä ärsyttävin hahmo. Toinen ärsyttävä on se ontuva naislääkäri, en tiedä nimeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kai se on jonkun hölmön käännösvirhe alunperin. Mutta olen ajatellut, että onhan se kyllä oikeastaan teho-osastokin tämä päivystysklinikka eli hyvin tehokas osasto.
90-luvulla nuo suomennokset olivat kautta linjan ihan järjettömiä. Tai siis ne ei olleet suomennoksia, vaan päästä keksittyjä.
Carter aina ihastuu kollegoihin.
Katsoin sarjaa Max-palvelusta, nyt se on yhtäkkiä hävinnyt sieltä??!! miksi??????
T. Koukussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benton ylimielinen.
Ehkäpä ärsyttävin hahmo. Toinen ärsyttävä on se ontuva naislääkäri, en tiedä nimeä
No ei nuo, vaan Romano on täysi k-pää!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sarjaa Max-palvelusta, nyt se on yhtäkkiä hävinnyt sieltä??!! miksi??????
T. Koukussa
Ihmettelen samaa
Sarjan alussa en pitänyt ollenkaan Kerry Weaverista, nyt hän on melkein lempihahmoni.
Vierailija kirjoitti:
T. Koukussa
Kyllä se on siellä mutta ei kenties Suomen MAXissa, miksi pitää kysyä Discoveryltä.
Sarja on lähitulevaisuudessa saamassa jatkoa.
En osannut katsoa tätä ysärillä kun kävin vasta alakoulua (synnyin -86). Hyvä kun uusivat. Tämä on jännä katsoa nyt kun alkaa olla keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Koukussa
Kyllä se on siellä mutta ei kenties Suomen MAXissa, miksi pitää kysyä Discoveryltä.
Sarja on lähitulevaisuudessa saamassa jatkoa.
No Suomessa ollaan niin Suomen Maxilla ei näy enää.
Siis whaaaaaat the fuck, mihin Tehari hävinnyt Maxilta??? Ollut päivittäin iloni ja pään tyhjennys kunnes tänään sitä ei ollutkaan enää siellä??? Jäi kaudet ihan kesken PRKL!!!!
Minuakin suututtaa, että Teho-osasto yllättäen katosi Maxilta. Se pitäisi saada takaisin, karsikoot jostain muusta.
Kysyin tänään Maxilta, mihin hävisi Teho-osasto. Laittakaahan muutkin palautetta!
Vastaus:
"Hei,
Kiitos, että otit yhteyttä Maxin asiakastukeen!
Ymmärrämme täysin, miten turhauttavaa voi olla, kun suosikkiohjelma poistuu alustalta, ja arvostamme palautettasi todella paljon. Valitettavasti Teho-osaston suoratoisto-oikeudet ovat rauenneet, minkä vuoksi sarjaa ei ole enää saatavilla Maxilla. Sisällön saatavuus riippuu kansainvälisistä lisenssi- ja jakeluoikeuksista, mikä tarkoittaa sitä, että tietyt nimikkeet eivät välttämättä ole aina saatavilla Suomessa tai ne voidaan poistaa, kun oikeudet päättyvät.
"Viimeinen mahdollisuus" -kategoria näkyy Maxissa, kun sisältöä ollaan poistamassa palvelusta. Ymmärrämme, että selkeä viestintä sisällön saatavuudesta on tärkeää, ja haluamme kehittää tätä edelleen. Olen jakanut palautteesi sisältötiimillemme, ja välitän myös Teho-osastoa koskevan pyyntösi eteenpäin. Pidetään peukkuja, että voimme tuoda sarjan takaisin tulevaisuudessa!
Max Asiakasedustus
Carol oli suosikkihahmoni. Empaattinen. Myös Markista pidin. Susanista pidin muuten, mutta pidin omituisena kohtausta, jossa hän, lääkäri, poltti tupakkaa sisällä Suzie-vauvan nukkuessa vieressä.