Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teho-osasto tv sarja (1994) alkaa alusta Frii kanavalla

Vierailija
07.10.2024 |

Teho-osasto alkaa uusintana tänään frii kanavalta ja kaikki 15 kautta esitetään uudestaan. Tätä sarjaa tuli lapsena katsottua ja myös myöhemmin aikuisena. 

Kiva, että tää sarja tulee uusintana. 

Teho-osasto

Ma 7.10.2024 klo 19.10, Frii

Suositun tv-sarjan aloitusjakso sijoittuu 24 hektisen tunnin ajaksi Chicagon sairaalan kiireiselle päivystysosastolle ja sen henkilökunnan elämään. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Teho-osasto - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä jotka hakeutui osin tämän sarjan takia sairaanhoitajaksi. Ei se todellisuus ihan samanlaista päivystyksessä ollut, mutta jotkut teemat oli sitten hyvinkin tuttuja. Olin toki vaikka missä muuallakin.

Nyt jo toisella alalla.

Vierailija
42/118 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan se ajankulu tulee tässä silmille. Kun sarja alkoi, oli 15. Nyt olen 45. Nyt kun katsoin sarjan joku aika sitten sinne tuotiin 15-vuotias tyttö. Eli minun ikäiseni. Hän näytti lapselta. Niin kai minäkin silloin. Niin se aika kuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne onkin tullut paljon vastauksia keskusteluun. Aattelin, että juuri ketään ei enää kiinnosta koko sarja, kun alkuun juurikaan ei tullut viestejä. Niin ajattelin, että aikansa kutakin. Mutta näköjään on vielä muitakin kiinnostaa tää sarja. :) Kiva juttu.

Lapsena ja nuorena pidin George Clooneystä eli Rossista sarjassa. Niin hyvännäköinen:D ja sitten lähti sarjasta pois niin harmitti vietävästi. -Ap

Vierailija
44/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että Teho-osasto palasi televisioon, mutta harmittaa se, että Frii lähettää joka arkipäivä yhden jakson ja toki uusinnat päälle. Kun on muutakin elämää ja harrastuksia työn päälle, niin ei ehtisi joka päivä telkkua katsoa, vaikka tekisi mieli Teho-osaston kaikki jaksot katsoakin.

Voisikohan sinne Friille laittaa viestiä, että lähettäisivät vaikka 2-3 jaksoa viikossa? Siinä olisi sekin hyvä puoli, että saisimme katsoa Teho-osastoa ajallisesti pitemmän ajan.

En löytänyt pikaisesti googlettaen Friin palauteosiota. Jos joku sen löytää, niin olisi kiva, jos saisimme tänne sen linkin.

Aikoinaan katsoin kaikki jaksot 1994-2009.

Vierailija
45/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suuren hätkäytyksen aiheuttanut kohtaus oli se missä siltä kuspää lääkäriltä leikkautui käsi irti helikopterin takia. Siis se hahmo oli veemäinen, mutta silti pidin hänestä. Kuten pidin monesta muustakin hahmosta. Pitää varmaan katsoa Teho-osasto uudestaan sen jälkeen kun olen saanut katsottua Mentalistin.

Vierailija
46/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin hyvä sarja että muut sairaalasarjat ovat olleet epäkiinnostavia sen jälkeen.

Vierailija
47/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä olin unohtanut tuon Carolin itsemurhayrityksen kokonaan? Mä olen nimittäin vanha fani ja nähnyt sarjan useampaan kertaan. No vanhuus ei tule yksin. Oikeastaan on kiva, ettei muista kaikkea, niin on mielekiintosempaa katsoa taas. 😃 Ihana Frii-kanava, mutta toivottavasti true crime -sarjatkin yhä jatkuu, niihin olen pahasti koukussa.

Vierailija
48/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Katsokaa ihmeessä sirkuhuveja ja käyttäkää aikaa niihin sen sijaan, että sivistäisitte itseänne kirjoja lukemalla maailmanmenosta

Sun tietosi ei kovin kummoista ole. Jotkut oppivat katsomalla, toiset kuuntelemalla ja osa lukemalla. Ihan vanha juttu.

Vierailija
49/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijjoi, clooney oli parhaimillaan silloin, en kestä, ne sänkykamarisilmät ja se hymy, oi ei! 

Vierailija
50/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niitä jotka hakeutui osin tämän sarjan takia sairaanhoitajaksi. Ei se todellisuus ihan samanlaista päivystyksessä ollut, mutta jotkut teemat oli sitten hyvinkin tuttuja. Olin toki vaikka missä muuallakin.

Nyt jo toisella alalla.

Oh shit Sherlock, miksihän ne näyttää sen jälleen??

Vierailija
51/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Teho-osaston vähän aikaa sitten kokonaan uudestaan Disney+:lta. Aika ei todellakaan ole kullannut muistoja, vaan sarja toimi edelleen yhtä hyvin kuin ollessani lapsi. Hyvä, että alkaa näkyä myös telkkarissa! 

Minä katsoin tässä taannoin sitä Viaplayltä. Ihan kaikkia jaksoja en katsonut, mutta niitä, joista paljon pidin tai muuten olivat jääneet mieleen. Sen aivosyöpään kuolemisen muun muassa, se oli niin sydäntä särkevää, yksi kolmesta lempihahmostani vielä. 

Vierailija
52/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, että Teho-osasto palasi televisioon, mutta harmittaa se, että Frii lähettää joka arkipäivä yhden jakson ja toki uusinnat päälle. Kun on muutakin elämää ja harrastuksia työn päälle, niin ei ehtisi joka päivä telkkua katsoa, vaikka tekisi mieli Teho-osaston kaikki jaksot katsoakin.

Voisikohan sinne Friille laittaa viestiä, että lähettäisivät vaikka 2-3 jaksoa viikossa? Siinä olisi sekin hyvä puoli, että saisimme katsoa Teho-osastoa ajallisesti pitemmän ajan.

En löytänyt pikaisesti googlettaen Friin palauteosiota. Jos joku sen löytää, niin olisi kiva, jos saisimme tänne sen linkin.

Aikoinaan katsoin kaikki jaksot 1994-2009.

Suoratoisto Maxilla on katsottavissa kaikki kaudet.

Vierailija
53/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso alkaa nyt  uudestaan tv 5 kanavalta.

Vierailija
54/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakso alkaa nyt  uudestaan tv 5 kanavalta.

Joo ja heti perään Mentalist ja tulee myös uusintana FRIIltä ja huomenna taas TV5ltä ja taas lauantaina FRIIltä.

Luulisi vähemmänkin uusintojen riittävän.

Vierailija
55/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen sitä vähän aikaa ja täytyy kyllä suoraan sanoa, että kuvan laatu olis ala-arvoinen, harvoin näkee noin huonoa. 

Eipä muutenkaan ollut mitenkään hääppöinen. Pitikö tuon olla joku hei me lennetään tyyppinen komedia?

Vierailija
56/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen sitä vähän aikaa ja täytyy kyllä suoraan sanoa, että kuvan laatu olis ala-arvoinen, harvoin näkee noin huonoa. 

Eipä muutenkaan ollut mitenkään hääppöinen. Pitikö tuon olla joku hei me lennetään tyyppinen komedia?

Taisit katsoa Tuho-osastoa.

Vierailija
57/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun China Beach tulisi taas!

Vierailija
58/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalasarjoja ( elokuvia) voisi katsoa, jos niissä ei ole sellaisia leikkaussalikohtauksia,  joissa kirurgi tekee vaativia mikrokirurgisia leikkauksia miltei paljain silmin. Suojalasit saattavat olla päässä, mutta ne ei riitä. Kuvitelkaa miten on mahdollista nähdä suonet, hermot ym ns paljain silmin. En muista oliko teho- osastossa millaisia...

Eikös ne Teho Osastossa enemmän harsineet onnettomuuksien uhreja kasaan kuin tekivät mitään mikrokirurgiaa

Vierailija
59/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä olin unohtanut tuon Carolin itsemurhayrityksen kokonaan? Mä olen nimittäin vanha fani ja nähnyt sarjan useampaan kertaan. No vanhuus ei tule yksin. Oikeastaan on kiva, ettei muista kaikkea, niin on mielekiintosempaa katsoa taas. 😃 Ihana Frii-kanava, mutta toivottavasti true crime -sarjatkin yhä jatkuu, niihin olen pahasti koukussa.

Tämä itsemurhayritys kirjoitettiin pilottijaksoon, tiettävästi jopa niin että Carol olisi kuollut siihen. Mutta koeyleisö piti Carolin hahmosta niin paljon, että hänelle kirjoitettiin sitten iso rooli ja annettiin elää. Ja onhan se itsemurhayritys päälleliimattu ja outo, se ei oikein liity mihinkään ja hahmo "unohtaa" sen nopeasti eikä se ole enää mitenkään myöhemmin esillä.

Vierailija
60/118 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoinkin, että hei tässähän nää ihmiset näyttää vielä niin kuin pitääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän