Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely: haluatko lahjaksi itse tehtyä elintarvikkeita?

Vierailija
07.10.2024 |

Tuosta  joululeivonnais ketjusta tuli mieleen. Yllättävän moni nimenomaan ei halua. 

Hygieniasyyt päällimmäisenä sekä se että ne usein eivät ole mieluisia/hyviä. 

Eli tää on elintarvikepuolen vastaisku iän ikuiseen villasukkakeskusteluun. 

Haluatko jouluna Fyllitädin tekemät paistokset, Mumman kotisinapit tai Aulin hillopullaa? Vai mieluummin sileän setelin? 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pistäisi pahakseni. Olen sukulaisilleni antanut useana vuonna joululahjaksi itsetekemiäni georgialaisia kastikkeita, joita Ville Haapasalo on esitellyt Georgia-teemaisessa matka- ja ruokakirjassaan. 

Ja joka kerta lahjan saajat ovat antaneet positiivisen vastaanoton ja kiittäneet. 

Vierailija
62/63 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos tunnen tekijän ja tiedän, että hygienia on kunnossa ja ei käytä mitään vanhentuneita aineksia. Sen sijaan esim. naapurin muistisairaan mummon tuomat pullat ja töissä erään lapsen leipomat piparit otin kiltisti vastaan, mutta heitin syömättä roskiin.

Sama. Tällä hetkellä huolisin vain yhden ihmisen tekemiä,tosin hän ei tee minulle koska tietää että teen itse. Hygienia syistä en osta mistään myyjäisistä koskaan mitään. Entinen työkaveri toi useinkin syötävää,mutta en pystynyt niitä syömään koska yski koko ajan tupakkayskäänsa ja nuoleskeli  sormiaan.  En myöskään vie muille koska jos he ajattelee samoin kuin minä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä ottaa jos vaan liikenee?