Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset ja miehet ovat taas innostuneet hajuvesistä

Vierailija
07.10.2024 |

TikTok on villinnyt nuoret naiset ja jopa miehet kiinnostumaan tuoksuista. Nykyään näkee jopa nuoria miehiä jotka menee koulun jälkeen stockmannin hajuvesihyllyle testaamaan uutuustuoksut.

Kommentit (881)

Vierailija
241/881 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin metrossa ja siellä joku teinityttö suihkutti kaverilleen hajuvettä. Sitä samaa hajua tuli minunkin päälle =(. En voi tajuta, miten jotkut on noin piittaamattomia muista ihmisistä. Olen myös miettinyt sitä, miten koiraparat kestää omistajiensa hajuvesipilveä pienessä asunnossa. Mahtaa olla kärsimys, kun on paljon herkempi hajuaisti, eikä siitä kämpästä pääse edes itse pois. Itse en hajusteita juurikaan käytä. Pyykitkin pestään hajusteettomalla. Ainoat hajusteet hiustenhoitotuotteissa ja dödössä.

Vierailija
242/881 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin metrossa ja siellä joku teinityttö suihkutti kaverilleen hajuvettä. Sitä samaa hajua tuli minunkin päälle =(. En voi tajuta, miten jotkut on noin piittaamattomia muista ihmisistä. Olen myös miettinyt sitä, miten koiraparat kestää omistajiensa hajuvesipilveä pienessä asunnossa. Mahtaa olla kärsimys, kun on paljon herkempi hajuaisti, eikä siitä kämpästä pääse edes itse pois. Itse en hajusteita juurikaan käytä. Pyykitkin pestään hajusteettomalla. Ainoat hajusteet hiustenhoitotuotteissa ja dödössä.

Olisin oksentanut tuossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/881 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bossin hajuvedet on best t. n20

Vierailija
244/881 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eI VOI OLLA

Vierailija
245/881 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti! Ihmiset tukehtuu ja saa astmakohtauksia teidän hajuistanne!

Ihmiset? Siis autistit, joilla kaikki aistiyliherkkyydet? Ei kai niiden mukaan kukaan elä. Voivat jäädä jonnekin metsämökkiin tuoksuttelemaan homeen hajua. Ja niiden kissojensa kanssa asumaan. Niiden hajut ei sitten muita häiritse tai ei autistia kiinnosta. Koska minä, minä ja mulle.

Vierailija
246/881 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kaikki stockan testerit ittees niin yrjööt ja tulee pahaolo,. Testaa

Vierailija
247/881 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tytär 15v haluaisi jonkun tuoksun. Onko teillä hyviä ehdotuksia?

ÄLÄ OSTA!

Vierailija
248/881 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia arianda granden tuoksuista?

Vierailija
249/881 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainos vai . . 

Vierailija
250/881 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiktok villitys sitä ja tätä

Vierailija
251/881 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla!

Vierailija
252/881 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ollla

Vierailija
253/881 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh nuorille annettakoon anteeksi

Vierailija
254/881 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä aikaa, kun nuoret jätkät haisee kuin huåratalå! Ja jannuilla on maha ja perse hartioita leveämmät -> pitäisikö vähän ruveta kuntoilemaan!

Vierailija
255/881 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa nuorten käyttää. Moukkamaista rajoittaa muita jos itse on yliherkkä. Pysyttelee silloin kotona eikä kulje nuuskimassa muita tai opettelee sietämään tuoksuja.

Olen 30+ opiskelija sairaanhoidon alalla. Järkyttävää huomata, kuinka alan opiskelijatkin käyttää hajusteita. Siitä sitten vaan potilaitten pariin...

Vierailija
256/881 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne sairaanhoitajaopiskelijat töissä jötyävöt tuoksut pois. Vapaalla saa tehdä kukin miten tahtoo. 

Vierailija
257/881 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne sairaanhoitajaopiskelijat töissä jötyävöt tuoksut pois. Vapaalla saa tehdä kukin miten tahtoo. 

Sairaanhoitajat käyttää tuoksuja ihan töissäkin

Vierailija
258/881 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuoksu yliherkkä ja joudun kyllä poistumaan paikalta jos jollain on voimakkaita tuoksuja

Vierailija
259/881 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ovat

Vierailija
260/881 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niille pojille voi kertoa, että miehimykset käyttää hajuvesiä?