Nuoret naiset ja miehet ovat taas innostuneet hajuvesistä
TikTok on villinnyt nuoret naiset ja jopa miehet kiinnostumaan tuoksuista. Nykyään näkee jopa nuoria miehiä jotka menee koulun jälkeen stockmannin hajuvesihyllyle testaamaan uutuustuoksut.
Kommentit (881)
Vierailija kirjoitti:
Olin metrossa ja siellä joku teinityttö suihkutti kaverilleen hajuvettä. Sitä samaa hajua tuli minunkin päälle =(. En voi tajuta, miten jotkut on noin piittaamattomia muista ihmisistä. Olen myös miettinyt sitä, miten koiraparat kestää omistajiensa hajuvesipilveä pienessä asunnossa. Mahtaa olla kärsimys, kun on paljon herkempi hajuaisti, eikä siitä kämpästä pääse edes itse pois. Itse en hajusteita juurikaan käytä. Pyykitkin pestään hajusteettomalla. Ainoat hajusteet hiustenhoitotuotteissa ja dödössä.
Olisin oksentanut tuossa
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti! Ihmiset tukehtuu ja saa astmakohtauksia teidän hajuistanne!
Ihmiset? Siis autistit, joilla kaikki aistiyliherkkyydet? Ei kai niiden mukaan kukaan elä. Voivat jäädä jonnekin metsämökkiin tuoksuttelemaan homeen hajua. Ja niiden kissojensa kanssa asumaan. Niiden hajut ei sitten muita häiritse tai ei autistia kiinnosta. Koska minä, minä ja mulle.
Laitat kaikki stockan testerit ittees niin yrjööt ja tulee pahaolo,. Testaa
Vierailija kirjoitti:
Meidän tytär 15v haluaisi jonkun tuoksun. Onko teillä hyviä ehdotuksia?
ÄLÄ OSTA!
Vierailija kirjoitti:
Olin metrossa ja siellä joku teinityttö suihkutti kaverilleen hajuvettä. Sitä samaa hajua tuli minunkin päälle =(. En voi tajuta, miten jotkut on noin piittaamattomia muista ihmisistä. Olen myös miettinyt sitä, miten koiraparat kestää omistajiensa hajuvesipilveä pienessä asunnossa. Mahtaa olla kärsimys, kun on paljon herkempi hajuaisti, eikä siitä kämpästä pääse edes itse pois. Itse en hajusteita juurikaan käytä. Pyykitkin pestään hajusteettomalla. Ainoat hajusteet hiustenhoitotuotteissa ja dödössä.
Noh nuorille annettakoon anteeksi
On tämä aikaa, kun nuoret jätkät haisee kuin huåratalå! Ja jannuilla on maha ja perse hartioita leveämmät -> pitäisikö vähän ruveta kuntoilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Antaa nuorten käyttää. Moukkamaista rajoittaa muita jos itse on yliherkkä. Pysyttelee silloin kotona eikä kulje nuuskimassa muita tai opettelee sietämään tuoksuja.
Olen 30+ opiskelija sairaanhoidon alalla. Järkyttävää huomata, kuinka alan opiskelijatkin käyttää hajusteita. Siitä sitten vaan potilaitten pariin...
Ehkä ne sairaanhoitajaopiskelijat töissä jötyävöt tuoksut pois. Vapaalla saa tehdä kukin miten tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne sairaanhoitajaopiskelijat töissä jötyävöt tuoksut pois. Vapaalla saa tehdä kukin miten tahtoo.
Sairaanhoitajat käyttää tuoksuja ihan töissäkin
Oon tuoksu yliherkkä ja joudun kyllä poistumaan paikalta jos jollain on voimakkaita tuoksuja
Eikö niille pojille voi kertoa, että miehimykset käyttää hajuvesiä?