Nuoret naiset ja miehet ovat taas innostuneet hajuvesistä
TikTok on villinnyt nuoret naiset ja jopa miehet kiinnostumaan tuoksuista. Nykyään näkee jopa nuoria miehiä jotka menee koulun jälkeen stockmannin hajuvesihyllyle testaamaan uutuustuoksut.
Kommentit (881)
TOISAALTA DILDOJA POSTIMYYNNISTÄ AINAHAN MIEHET PARFYYMEJÄ NAISILLEEN SUSTA ERIKOISTA KUN ISOLLA KIRKOLLA KÄYMÄÄN SÄ ALENNUSKORI PRISMA JA ÄIJÄS KONDOMEJA OHO PUHKES SIKSI ME KÄYDÄ TEIDÄN RÄÄKYVIÄ PENTUJA
Hyi helvetti! Ihmiset tukehtuu ja saa astmakohtauksia teidän hajuistanne!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tavallaan sen, että koulut tai työpaikat julistetaan tuoksuttomiksi. Siellä niistä kärsivien on kuitenkin pakko käydä päivästä toiseen ja on kamalaa jos se tarkoittaa jokapäiväistä oireilua ja pahoinvointia.
Sitä urputusta että tuoksuja ei ylipäätään "saisi" missään käyttää koska osa ihmisistä niistä kärsii, en hyväksy. Tuskin nuo tuoksuyliherkät voivat itsekään väittää ottavansa kaikissa tekemisissään aina tuntemattomat ihmiset huomioon.
Mä kärsin aina noista tuoksuista ihan sikana
Miks tämä hajusteongelma on vain suomalaisilla tai suomalaisten pääkopissa?
Ei ulkomailla ole tällaista vouhotusta, ja olen sentään asunut työn takia kuudessa eri maassa ja sen lisäksi työmatkustellut paljon noin viidessätoista eri maassa.
Useat suomalaiset vaikuttaa järkyttävän huomionhakuisilta sairauksineen tai muka-sairauksineen, kaikesta pitää kehittää jotain kitistävää, ja kun lähdetään turistiksi ulkomaille niin kellään ei yllättäen enää olekaan sitä hajusteyliherkkyyttä tai -allergiaa ym. ym. ym.
Viimeisessä Rikkaat ja Rahattomat-jaksossa oli nuori mies kellä tuhansien eurojen arvosta tuoksuja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilalla
Miehet naisistuu ja parempi tottua siihen
Eiköhän ne ole niitä samoja löyhkiä kuin silloin, kun sinä/miehesi laitoit kilokaupalla partavettä kylille lähtiessäsi.
Sen huomaa että on innostuttu. Esim bussissa olo yhtä h...vettiä kun ympärillä haisee kaikkien hajuvesien sekamelska.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taas innostunut piereskelemään.
pystykkö pulloon pierazeen ?
kyllä 200euroa maksavat bossin parfym
menettelee ja luikkutunkitkin tykkäilee
Vierailija kirjoitti:
Miks tämä hajusteongelma on vain suomalaisilla tai suomalaisten pääkopissa?
Ei ulkomailla ole tällaista vouhotusta, ja olen sentään asunut työn takia kuudessa eri maassa ja sen lisäksi työmatkustellut paljon noin viidessätoista eri maassa.
Useat suomalaiset vaikuttaa järkyttävän huomionhakuisilta sairauksineen tai muka-sairauksineen, kaikesta pitää kehittää jotain kitistävää, ja kun lähdetään turistiksi ulkomaille niin kellään ei yllättäen enää olekaan sitä hajusteyliherkkyyttä tai -allergiaa ym. ym. ym.
Siihen en ota kantaa onko Suomalaisilla enemmän tai vähemmän hajusteyliherkkyyksiä kuin joillain muilla, kun en ole aiheesta tutkimuksia lukenut. Mutta omasta puolestani voin sanoa että kyllä ne hajusteet valitettavasti ihan samalla lailla laukaisee migreenikohtauksen olin sitten bussissa Helsingissä, lentokentällä Euroopassa tai ruokakaupoilla kaukomaissa. Olisikin kiva jos yliherkkyydet toimisi noin kuin väität, olisi elämä helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tytär 15v haluaisi jonkun tuoksun. Onko teillä hyviä ehdotuksia?
Älä osta mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttärellä Ariana Grandea, Valentinoa, Chanelin Change eau Tendre ja uusin YSL Libre Flowers and Flames. Haussa Carolina Herrera. Saan hengenahdistusta "kissanpissa" halpis hajuvesistä, mutta en tasokkaammista. Itse käytän Byredoa ja Jo Malonea.
Kasarilla haisi vain Raid deodorantti ja mansikkaesanssi huulirasvat.
Taitaa olla vika päässä, kun hajuvedet on aina samoja, mutta eri vain purkissa.
:D
Vierailija kirjoitti:
TOISAALTA DILDOJA POSTIMYYNNISTÄ AINAHAN MIEHET PARFYYMEJÄ NAISILLEEN SUSTA ERIKOISTA KUN ISOLLA KIRKOLLA KÄYMÄÄN SÄ ALENNUSKORI PRISMA JA ÄIJÄS KONDOMEJA OHO PUHKES SIKSI ME KÄYDÄ TEIDÄN RÄÄKYVIÄ PENTUJA
Lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies käyttää hajuvettä?
Normaali.
Aika kundi meininki,,,
Jep
Parhaat joulutuoksut?