Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret naiset ja miehet ovat taas innostuneet hajuvesistä

Vierailija
07.10.2024 |

TikTok on villinnyt nuoret naiset ja jopa miehet kiinnostumaan tuoksuista. Nykyään näkee jopa nuoria miehiä jotka menee koulun jälkeen stockmannin hajuvesihyllyle testaamaan uutuustuoksut.

Kommentit (881)

Vierailija
201/881 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Dolce &Gabbanan 'Light Blue' on raikas, ihana tuoksu.

Vierailija
202/881 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen mies käyttää hajuvettä?

Historiallisesti mm. Viikingit. 

Niin ja viikingit meni laivalla toisiin kaupunkeihin tappoi kaikki miehet ja sitten teki asioita naisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/881 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet innostuneet pukeutumaan hameisiin ja mekkoihin

Hyvä provo

Vierailija
204/881 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bossin hajuvedet :3

Vierailija
205/881 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään kaikki hajusteet. Kielletään myös kaikki kosmetiikka. Saavat hajusteyliherkät, kaikelle allergiset ja yliherkät mitä haluavat. Mitähän he seuraavaksi kieltävät?

Vierailija
206/881 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta jos miehetkin

Vierailija
207/881 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta

Vierailija
208/881 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kaikkia tuoksuja. En voi sille mitään. Ne melkein sattuu nenään ja alkaa vaan aivastuttaa, tekevät päänsäryn. Ihmiset, joilla on vähänkään enemmän hajustetta saa mut voimaan pahoin. Joku laivan kosmetiikka- ja tuoksuosasto on pahinta ikinä, yök.

Vierailija
209/881 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan kaikkia tuoksuja. En voi sille mitään. Ne melkein sattuu nenään ja alkaa vaan aivastuttaa, tekevät päänsäryn. Ihmiset, joilla on vähänkään enemmän hajustetta saa mut voimaan pahoin. Joku laivan kosmetiikka- ja tuoksuosasto on pahinta ikinä, yök.

Sokoksen tuoksuosasto best

Vierailija
210/881 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneniä itsekin tupsutellut jo vuosia ja kyllä. Vientiä riittää.

Vierailija
211/881 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokoksen tuoksuosasto best

Mulle tulee aina instant migreeni

Vierailija
212/881 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim Dolce &Gabbanan 'Light Blue' on raikas, ihana tuoksu.

Ihan sairaan kallista

Vierailija
213/881 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cleanin Rain

Vierailija
214/881 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielletään kaikki hajusteet. Kielletään myös kaikki kosmetiikka. Saavat hajusteyliherkät, kaikelle allergiset ja yliherkät mitä haluavat. Mitähän he seuraavaksi kieltävät?

Toiset ihmiset. Nämä herkkähipiäiset ahdistuvat myös toisista ihmisistä. Ovat niin lumihiutaleita. 

Vierailija
215/881 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi varsinkin tytöille, että ette tuoksu hyvältä vaikka niin luulette. Hirveä äitelän imelä löyhkä lähtee teistä monesta, halvalle normalin hajuille haisee. Sitä hajuvettä ei pidä suihkuttaa monta kertaa vaan yksi painallus riittää (etenkin kun on laadukas hajuvesi)

Sovitaan jo yhdessä että lopetetaan tämä yhden painalluksen ja ilmaan suihkuttamisen ja vierestä kävelemisen jankkaaminen. Se on niin väsynyttä. Kukin käyttäkööt tuoksuja kuten parhaaksi katsoo. Ei meillä ole oikeutta kouluttaa muita eikä vaatia heitä toimimaan oman mielemme mukaisesti.

No ei todellakaan sovita. Astmaatikkoja ja hajuallergisia on koko ajan enemmän. Tää on vähän eri juttu kuin pukeutuminen niin kuin itse haluaa tai vaikka tatuoiminen itsensä riemunkirjavaksi. Hajut aiheuttavat aivan oikeita fysiologisia rea

Kaikki mun tuntemat on semmoisia monisairaita (luulosairaita) ankeuttajia. 

Vierailija
216/881 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa nuorten käyttää. Moukkamaista rajoittaa muita jos itse on yliherkkä. Pysyttelee silloin kotona eikä kulje nuuskimassa muita tai opettelee sietämään tuoksuja.

Moukkamaista on pilata toisten hengitysilma. Voit haistella niitä tuoksujasi kotonasi, ei niitä tarvi päälleen kaataa toisten hengitettäväksi.

Kyllä tuolla pilaa moni muu sitä hengitysilmaa haisemalla vanhalle viinalle, valkosipulille, hielle, paskalle jne. Sitäkin pitää sietää. 

Vierailija
217/881 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa nuorten käyttää. Moukkamaista rajoittaa muita jos itse on yliherkkä. Pysyttelee silloin kotona eikä kulje nuuskimassa muita tai opettelee sietämään tuoksuja.

Moukkamaista on pilata toisten hengitysilma. Voit haistella niitä tuoksujasi kotonasi, ei niitä tarvi päälleen kaataa toisten hengitettäväksi.

Kyllä tuolla pilaa moni muu sitä hengitysilmaa haisemalla vanhalle viinalle, valkosipulille, hielle, paskalle jne. Sitäkin pitää sietää. 

ja höpsistä

Vierailija
218/881 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärellä Ariana Grandea, Valentinoa, Chanelin Change eau Tendre ja uusin YSL Libre Flowers and Flames. Haussa Carolina Herrera. Saan hengenahdistusta "kissanpissa" halpis hajuvesistä, mutta en tasokkaammista. Itse käytän Byredoa ja Jo Malonea.

Kasarilla haisi vain Raid deodorantti ja mansikkaesanssi huulirasvat.

Hirveä kasa

Vierailija
219/881 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tytär 15v haluaisi jonkun tuoksun. Onko teillä hyviä ehdotuksia?

Tuossa 10 parasta hajuvettä https://tuoksut.com kannattaa katsella

Kiitos löytyi monia hyviä vaihtoehtoja

Mikä oli lemppari? Löysin monta hyvää ja vaikea valita

Vierailija
220/881 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne nyt niistä innostui kun KAIKKI HAISEE AIVAN SAMALTA. UUdet markkinoille tulevat tuoksut on vuosi vuodelta enemmän yhtä ja samaa bulkkia. 

Silloin kun tuoksut oli vielä laadukkaita, erilaisia, huomiotaherättävän kauniita, nuoria ei kiinnostanut. Mutta nyt sitten intoillaan.

No ei todellakaan haise samalla. Esim bossin tuoksut vahvempia jne