G: Junteista juntein auto?
Minkälaista autoa ET AINAKAAN ottaisi, jos sinulla olisi varaa valita?
Itse en käsitä niitä koppimallisia, korkeita autoja, joita on eri merkeissä.
Kommentit (68)
Kuinkakohan moni mamma ottais esim. mersun allensa jos sen vaan sais. Ois ihan mielenkiintoista kuulla jonkun sanovan että, en tota huoli kun on niin junttiauto, jos vaan sopii niin otan mielummin ton vanhan toytotan tosta vierestä :D
No joo, ehkä teitäkin löytyy, mutta kyllä mä mielummin ajelisin uudella mersulla kuin mun tän hetkisellä 2003 vuoden mondeolla!
Vierailija:
eiköhän suurin osa mieti ensisijaisesti vain sitä turvallisuutta omalta knnaltaan. sittenhän pitäisi linja-autot ja rekatkin kieltää, kun ne on vaarallisia rusina-autoilla kulkeville. eikä tunnu auttavan kuskien korteissä Ö-kirjaimetkaan, kyllä ne rekkakuskit vaan kolareita ajavat...
Teille kelpaa just se auto minkä ukkonne perheeseen ostaa heh.
joissa ei ole tilaa kuin korkeussuunnassa.
Ihanan junttia! Sitten vielä jotain 80-luvun suomi-poppia, kuten Kikkaa soimaan!
Vierailija:
Teille kelpaa just se auto minkä ukkonne perheeseen ostaa heh.
Harvoin niiitä enää näkee, mutta mulle ne tuo aina hymyn huulille kun satun näkemään.
Vierailija:
Kuinkakohan moni mamma ottais esim. mersun allensa jos sen vaan sais. Ois ihan mielenkiintoista kuulla jonkun sanovan että, en tota huoli kun on niin junttiauto, jos vaan sopii niin otan mielummin ton vanhan toytotan tosta vierestä :D
Se poikkeus mersujen joukossa on tämä, joka muistuttaa aavistuksen vanhaa citikkaa.
http: //www. mercedes-benz. fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/passenger_cars/home/products/new_cars/cls-class_coupe. html
Nousis vaan verot niin paljon, ettei tämänkaltaisia keskusteluja tarvitsisi akkojen täällä käydä.
Esim. 1: Juuri kortin saanut nassikka tuulilasi täynnä leluja kääntyy vasemmalta eteesi ilman vilkkua luu pihalla ja karvanopat heiluen.
Esim. 2: Nelikymppinen kuolematon einari ohittaa autojonon vastaantulevien ohistuskaistan kautta.
Esim. 3: Pikku perheenäiti vie lapsiaan hoitoon ja pitää autoaan tyhjäkäynnillä koko ajan.
kaikki japsiautot epäilyttää, ja moni liian yliarvostettu saksalaismerkkikin hieman.
Todellakin kateellisen ja katkeran tuulipukukansan auto.
ja maasturit sellaisilla, jotka eivät niitä maasto-ominaisuuksia ja nelivetoa mihinkään tarvitse.
Vierailija:
kaikki japsiautot epäilyttää, ja moni liian yliarvostettu saksalaismerkkikin hieman.
t: farmarin ja citymaasturin omistaja :)
En myöskään näitä tietyn paikan jatkeita eli citymaastureja, jotka eivät muuta tee kuin syövät bensaa, joilla ei tee kaupungissa yhtään mitään ja ovat ominaisuuksiltaan todella kaukana oikeasta maastoajoneuvosta;)
Toyotalla ja Fiatilla olen ajanut, joten kerta riittää:D Mersun voisin huolia, on sen verran miellyttävä ajettava.
sitä ennen ollut bensalla käyvä farmari, ja enemmän tuo vanhempi farkku meidän pihassa taitaa saastuttaa kuin uusi dieselkone. Vai tahdotko 36 kertoa enmmänkin täsät mihin perustat tänb bemnsasyöppö-väitteesi? ja mitä tulee siihen että minkä jatke tuo nyt olis, nii en naisen atodellakaan osaa kommentoida mitä haet takaa...
se on valittu koska sillä ajetaan paljo pitkää työmatkaa, on helevetin mukava ja turvallinen ajaa, miksei ihmiset saisi ostaa parasta ja sopivinta itselleen jos kerran on halua ja ehkä varaa? miks mun pitäisi ajaa tojota korollalla vaan siksi ettei katelliselle naapurille tulisi paha mieli?
t:35
Ne UK-versiot on aivan kammottavia!
Mikä tekee farmarista junttiauton? Onko tarvaroiden kätevä kuskaaminen junttia vai mikä siinä on..?!?
auto ostamatta vain siksi, että se on jutti....
Ei vois paljon juntimpaa olla :-)