G: Junteista juntein auto?
Minkälaista autoa ET AINAKAAN ottaisi, jos sinulla olisi varaa valita?
Itse en käsitä niitä koppimallisia, korkeita autoja, joita on eri merkeissä.
Kommentit (68)
Vierailija:
Vierailija:
Se sinun citymaasturisi ei kulje todellisessa maastossa kuin kytkintä luistattamalla, koska laatikossa ei riitä tehot.
Vierailija:Saastuttamisesta ei ollut kyse, vaan siitä mielettömästä polttoaineen keskikulutuksesta kaupunkiajossa, joka on citymaastureilla aika suuri. Jos omaat paksun lompakon, niin ei kai ole ongelma!
Niin ja nainen olen, enkä koe olevani kateellinen;)
ja kyllä tuo ainakin toistaiseksi on maasto-ominaisuuksiltaankin hoitanut tarvittavat tehtävänvä, tämä kun on ihan oikesitkin maasturi, eikä vain sellaisen kuoret ;)
mutta edelleenkään en siis naisena tiedä minkä jatkeeksi tämä on hankittu.... sen tiedän että sillä on muaava ajaa niinnkin paljon kuin sitä ajoa tulee, ja on hieman turvallisempi olokin lapsia kuskata kuin ihan pienimmällä rusina-autolla.
mutta onnkesi kaupoista löytyy valikoimaa kaikille ja kaikkien lompakoilla. se vain ihmetyttää jos yrittää tuomita joillain ihan tuulesta temmatuilla argumenteilla.Tällä hetkellä myynnissä olevat citymaasturit eivät kulje todellisessa maasto-olosuhteissa, joissa ei ole asfaltti- tai edes niitä hiekkateitä;)Auton kori ei asiaan vaikuta mitenkään, vaan se voimansiirto, joka vaihdelaatikosta lähtee. Voi sinulla olla maasturin näköinen auto, jolla kaupungissa lapset viiet näppärästi hoitoon, mutta ei sillä kelirikossa pääse mihinkään tai metsässä:)
Vierailija:
Et ilmeisesti lue testeä alan julkaisuista? Löytyy vielä keskikulutukseltaan satasella vähemmän kuluttavia autoja kuin omasi.
Vierailija:
Juu, luen sen verran juuri kun on tarpeen ja kiinnostaa asiat. Varmasti toki löytyy autoja joiden dieselin keskikulutus on vähemmän kuin 7,9 mutta minä olen tyytyväinen tähän tilanteeseen, enkä välttämättä osta kaupasta silti juuri sitä mikä vie aina vähiten. ja löytyyhän noita jotka vievät enmmänkin ja bensaa, joten en näe tässä mitään kummallista syytä moittia valintaaani.Vierailija:
Se sinun citymaasturisi ei kulje todellisessa maastossa kuin kytkintä luistattamalla, koska laatikossa ei riitä tehot.
Vierailija:Saastuttamisesta ei ollut kyse, vaan siitä mielettömästä polttoaineen keskikulutuksesta kaupunkiajossa, joka on citymaastureilla aika suuri. Jos omaat paksun lompakon, niin ei kai ole ongelma!
Niin ja nainen olen, enkä koe olevani kateellinen;)
ja kyllä tuo ainakin toistaiseksi on maasto-ominaisuuksiltaankin hoitanut tarvittavat tehtävänvä, tämä kun on ihan oikesitkin maasturi, eikä vain sellaisen kuoret ;)
mutta edelleenkään en siis naisena tiedä minkä jatkeeksi tämä on hankittu.... sen tiedän että sillä on mukava ajaa niinkin paljon kuin sitä ajoa tulee, ja on hieman turvallisempi olokin lapsia kuskata kuin ihan pienimmällä rusina-autolla.
mutta onneksi kaupoista löytyy valikoimaa kaikille ja kaikkien lompakoille. se vain ihmetyttää jos yrittää tuomita joillain ihan tuulesta temmatuilla argumenteilla.Tällä hetkellä myynnissä olevat citymaasturit eivät kulje todellisessa maasto-olosuhteissa, joissa ei ole asfaltti- tai edes niitä hiekkateitä;)Auton kori ei asiaan vaikuta mitenkään, vaan se voimansiirto, joka vaihdelaatikosta lähtee. Voi sinulla olla maasturin näköinen auto, jolla kaupungissa lapset viiet näppärästi hoitoon, mutta ei sillä kelirikossa pääse mihinkään tai metsässä:)
niin, kuten jo aiemminkin mainitsin, tämä ei ole vain maasturin kori tai kuori, vaan vääntöä ja tehoa löytyy ihan tarpeeksi ja enmmänkin kuin omiin tarpeisiin. Mukavasti kulkee mökkitiet ja vetää nätisti veneet yms. Toki löytyy tarvittaessa kaikenmaailman katepillareita, metsätyökoneita sun muita joilla pääsee vaikka seinää pitkin menemään, mutta minulla ei toistaiseksi ole ollut tarvetta sellaiseen. ja jos joskus olisikin niin en ehkä ensimmäsienä hankkisi sitä tojota korollaa siihenkään tarkoitukseen ;)
ja vielä kerran, ei, en todellakaan ajele juurikaan tällä autolla vain kaupungissa kuten julistat, vaan tällä ajetaan paljon pitkää matkaa maantiellä. toki ne lapset täytyy siinä sitten jossain välissä hoitoonkin viedä ja hakea, mutta sen olen toistaiseksi hoitanut samalla reissulla ja autolla, enkä sitäkään hommaa varten ole vieläkään hommaamassa sitä tojota korollaa ;)
on se hassua miten joillekin käy luonnon päälle nämä ihmisten erilaiset valinnat ja tarpeet autoasioissa. hengittäkäähän nyt kuitenkin vain rauhassa ja ottakaa se herneenpalko nenästänne. kukin tyylillään ;)
sellasella en kehtaisi ajaa ikinä. Toisin kuin naapurimme...
eli Peugeot, Citroen, Renault jne.
Mersut on kalliita, mutta todella hyvin arvonsa säilyttäviä...
Tai auto mikä maksaa 50 000 euroa, vaikka varaa onkin. Siis haloo sehän on vain auto!
itse en haluis mitään pikkukauppakassia, kuten micra ja sen tyyliset..
esim. 1980-luvun Saab9000 pärjää vuodesta toiseen Folksamin todellisiin kolareihin perustuvissa tutkimuksissa paremmin kuin esim. nämä uudet Meganet.
Vierailija: