Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janoan vain sitä henkistä yhteyttä joka on suhteen perusta. Ihastun kaikkiin ihan vääriin

Vierailija
09.11.2022 |

Haluaisin vain jonkun joka ymmärtää minua:( vain silloin suhde voi toimia. En voisi asua yhdessä ihmisen kanssa joka ei ymmärrä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kaikkia ihan älyttömiä ihastuksia jos ajattelen että joku ymmärtää minua edes pikkiriikkisen. :( Ap

Vierailija
2/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritä löytää sellainen. Tai sitten hyväksyä se ettet löydä. Minä olen nyt kun kohta on 45 mittarissa jo hyväksynyt sen etten todennäköisesti koskaan löydä elämänkumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Ymmärretyksi tuleminen on ihmisen perustarve. Ilmeisesti sinä et ole saanut sitä aiemmin tyydytettyä, ja tämän puuttuminen kalvaa sinua, minkä vuoksi kaipaat kovasti kumppania jonka kanssa tämä toteutuisi.

Hyvässä suhteessa tuo toteutuu kyllä yleensä. Minä silti katsoisin tätä asiaa vähän syvemmälle. Mitä nuoruudessasi on tapahtunut? Millaisessa ympäristössä kasvoit? jne.

Vierailija
4/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen yhteys tule automaattisesti, sen eteen tehdään työtä. Ensin ihmiseen tutustutaan, ystävystytään, sitten halutaan syventää suhdetta.

Vierailija
5/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yritä löytää sellainen. Tai sitten hyväksyä se ettet löydä. Minä olen nyt kun kohta on 45 mittarissa jo hyväksynyt sen etten todennäköisesti koskaan löydä elämänkumppania.

Niin yritänkin mutta sitten kun lakkaan yrittämästä tulee aina randomilla vastaan joku jonka kanssa ei todellakaan aleta seurustella mutta niin sitä vaan ihastuu. >:( Ap

Vierailija
6/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei tuota haluaisi? Minäkin ihastun helposti vääriin miehiin.

Vierailija
7/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö itse itseäsi ap?

Vierailija
8/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ihastun vääriin tyyppeihin" on monesti omaa syytä ja karmaa. Myös ne omat uskomukset vaikuttaa ja se on itsesuggestoitua epäonnistumista. En tosin tiedä mitä opittavaa sinulla on miehistä, mutta ehkä joidenkin elämän arvojen pitäisi muuttua. Sinun ehkä pitää oppia arvostamaan vaan parempia miehiä, renttujen sijaan.

Vierailija
9/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen yhteys ja ymmärtäminen on tärkeää. Mutta ei sitä ole monessakaan suhteessa, mitä netistä ja todellisuudesta saa huomata. Ihmiset ovat vaan menneet yhteen, jotta ovat suhteessa jne.

Yhdessäasuminen ei ole pakollista, edes vakavassa suhteessa ja aidossa rakkaudessa. Voitte asua eri osoitteissa lähekkäin, jos saman talouden jakaminen ei ole ok. Kunhan kummatkin ovat samoilla linjoin.

Vierailija
10/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanmoinen.

Vierailija
11/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen yhteys tule automaattisesti, sen eteen tehdään työtä. Ensin ihmiseen tutustutaan, ystävystytään, sitten halutaan syventää suhdetta.

Kyllä se voi tulla automaattisesti. Joidenkin kanssa on heti samalla sivulla, kun taas toisten kanssa tuntuu melkein kuin puhuisi ihan eri kieltä. Harvemmin syvempi tutustuminen muuttaa asiaa.

Vierailija
12/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Ymmärretyksi tuleminen on ihmisen perustarve. Ilmeisesti sinä et ole saanut sitä aiemmin tyydytettyä, ja tämän puuttuminen kalvaa sinua, minkä vuoksi kaipaat kovasti kumppania jonka kanssa tämä toteutuisi.

Hyvässä suhteessa tuo toteutuu kyllä yleensä. Minä silti katsoisin tätä asiaa vähän syvemmälle. Mitä nuoruudessasi on tapahtunut? Millaisessa ympäristössä kasvoit? jne.

Lapsena oli kavereita joihin oli läheiset suhteet mutta nuoruudessa meni jotain varmaan pieleen. Ap

Vierailija
13/13 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "ihastun vääriin tyyppeihin" on monesti omaa syytä ja karmaa. Myös ne omat uskomukset vaikuttaa ja se on itsesuggestoitua epäonnistumista. En tosin tiedä mitä opittavaa sinulla on miehistä, mutta ehkä joidenkin elämän arvojen pitäisi muuttua. Sinun ehkä pitää oppia arvostamaan vaan parempia miehiä, renttujen sijaan.

Ai niitä kilttimiehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi