G: Junteista juntein auto?
Minkälaista autoa ET AINAKAAN ottaisi, jos sinulla olisi varaa valita?
Itse en käsitä niitä koppimallisia, korkeita autoja, joita on eri merkeissä.
Kommentit (68)
Miten niin Ladaa ei saa enää? Saahan sitä ostettua ihan hyvin Suomesta ja uutena.
Itse en ostaisi mitään " perheautoa" kuten Nissan tai Mazda.
Kyllähän se Volvo on. Tai siis ne omistajat.
joka maksoikin aivan tuhottoman paljon. Kyllä hävetti olla kyydissä. En tuntenut oloani mukavaksi. Kun poikaystävästä tuli aviomies ja syntyi lapsiakin, auto onneksi vaihtui perusjapsiin.
mitään pröystäilyautoa, joka kuluttaa mielettömästi.
Sori, en tunne merkkejä, mutta kevään tullen ne alkavat taas näkyä, kuulua ja haista maanteillä.
Paras auto, millä olen koskaan ajanut ja miellyttää silmää.
Mutta nämähän on makuasioita... Itse en taas ottaisi jotain japsia mistään hinnasta.
Huvittaa kun keskellä kaupunkia näkee autoja, jotka sopivat ennen kaikkea jonnekin karjatilalle lehmiä väistelemään...
Ladaan ja Skodaan yhdistän vieläkin mielessäni karvahatut ja mahorkan, tiedä sitten onko mahorkkaa poltteleva karvahattukaveri Ladassaan juntti vaiko vain itään päin kallellaan...
Citymaasturit ovat tämän vuosituhannen älyttömin keksintö, ja älyttömästähän voi kai vetää yhtäläisyysmerkit junttiin. Maastoajossa maasturi on varsin passeli peli, mutta mitä hittoa maasturi tekee kaupunkiliikenteessä? Muuta kuin syö liikennevaloissa ja jonoissa seistessään bensaa, ja vie ' puolitoista' parkkipaikkaa kaupungin kapeilla kaduilla ja ahtaissa parkkihalleissa. Lähimmäksi maastoajon tunnelmaa pääsee stadissakin vain mukulakivikaduilla, ja niistäkin on ihan hyvin selvitty tähän asti ilman korkean maavaran nelivetoa. Kaupunkimaastoautot? I just don' t get the idea...
Auton pitää olla mersu, bemari, audi, volvo tai sitten joku ökykallis, mihin meillä ei kylläkään ole varaa, mutta haaveillahan aina saa.
Citymaastureissa ei ole pelkästään se kulutus&saastutus, kaikkihan ne ei ole niin pahoja, vaan se, että se on niin raskas auto että se aiheuttaa liikenteessä ääliökäsissä hirveän paljon enemmän vaaraa muille liikenteessä liikkujille kuin normaaliauto.
Pitäis kieltää ne katujyrät tai vaatia joku lisäkirjain korttiin. Varsinkin kun niitä hankkii just ne riskikuljettajat.
eiköhän suurin osa mieti ensisijaisesti vain sitä turvallisuutta omalta knnaltaan. sittenhän pitäisi linja-autot ja rekatkin kieltää, kun ne on vaarallisia rusina-autoilla kulkeville. eikä tunnu auttavan kuskien korteissä Ö-kirjaimetkaan, kyllä ne rekkakuskit vaan kolareita ajavat...
Sille ei ole kunnon perustetta, mitään ja se aiheuttaa ilman ammattiautoiluun, tavarankuljetukseen tms liittyvää pakottavaa tarvetta paljon suuremman uhan muille kuin tavalliset henkilöautot.
ihan turha itsekkäiden puolustella, noin se vaan on. Kun tekee tollasen valinnan niin vastuu on sillä joka sen teki. Myös niiden mielikuvien suhteen mitä valinta herättää.
Ei mikään automerkki voi olla juntti. Ainoastaan auton omistaja voi sellainen olla.
madza tai nissan. Ne karvahattumallit on sellaisia muovikasoja.