Kirkolla ollut viidakkoveitsimies aiheutti poliisioperaation Vallilassa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010744753.html
Viidakkoveitsen kanssa kirkon portailla istunut mies aiheutti poliisioperaation Vallilan kaupunginosassa Helsingissä, Helsingin poliisin johtokeskuksen viestinnästä kerrotaan.
Poliisi sai ilmoituksen kirkon portailla viidakkoveitsen kanssa istuneesta miehestä hieman ennen kello neljää sunnuntai-iltapäivänä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo uhannut ketään eikä tehnyt mitään.
Jaa sinusta veitsen kanssa istuminen julkisella paikalla ei ole uhaavaa :D
Minusta on ja aika monesta muustakin
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus polttanut pilveä ton kirkon rappusilla. Ketään ei kiinnostanut.
Pilven polttaminen ei ole uhkaavaa, toisin kuin veitsen kanssa istuminen
Taisi luulla kirkkoa eduskuntataloksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kohta itsekin ostaa puukko jonka kanssa kulkea kun hulluja alkaa olla joka nurkalla...
Vähennettiinkö poliisien resursseja tahallaan. On vähemmän kulukuormitusta kun porukkaa pistetään veitsillä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wokettajat uskovat tosiasiat vasta kun joku veitsimies hyökkää joko heidän tai läheistensä kimppuun. Muuten kulkevat laput silmillä
Woket halusivat noita tyyppejä tänne. Jos hyökkää niin toivottavasti wokejen kimppuun eikä meidän tavallisten suomalaisten
Tämä. Ei säälitä jos joku punikki vihervassu joutuu uhriksi, he haluavat mädätystä kaikkialle
Kiitos vaan ja tiedoksi, ettei jokainen punikki ajattele kirjoittamallasi tavalla. Näistä asioista olen vasemmiston kanssa eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo uhannut ketään eikä tehnyt mitään.
Onko normaalia istua veitsen kanssa julkisella paikalla?
Pohjanmaalla ihan perinteistä ko 1700-luvulta.
Joku Mäenpää siellä taas humalaansa potemassa. Leikkii samuraita miesnuttura kaljun laidalla.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan, että "viimeisinä päivinä teitä tap pa vat uskovat tekevänsä palveluksen Jumalalle"
Mus li mien väkivalta kristittyjä kohtaan ennustettiin jo 2000 vuotta sitten
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Pitää kohta itsekin ostaa puukko jonka kanssa kulkea kun hulluja alkaa olla joka nurkalla...
Itse olen jo ostanut armeijan taistelupuukon. On turvallisempi fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wokettajat uskovat tosiasiat vasta kun joku veitsimies hyökkää joko heidän tai läheistensä kimppuun. Muuten kulkevat laput silmillä
Woket halusivat noita tyyppejä tänne. Jos hyökkää niin toivottavasti wokejen kimppuun eikä meidän tavallisten suomalaisten
Tämä. Ei säälitä jos joku punikki vihervassu joutuu uhriksi, he haluavat mädätystä kaikkialle
Tais kuitenkin olla persu tuo puukkojunkkari. Kyllä tiedämme, mikä hnku teillä on tappaa ja joukkoraisksra meitä lainkuuliaisia. Tosin yritykseksi on jäänyt.
Lahden äärioikeistoterroristit: tuomittu
Kanjaanpään äärioikeistoterroristit: käräjäoikeudessa
Oulun lastenpuukottaja: mielentilatutkimuksessa
Oulun aikuisenpuukottaja: mielentilatutkimuksessa
Persnasut johtaa terrorismitilastoa 8-1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs eroa sinulla on tuohon puukkoäijään?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus polttanut pilveä ton kirkon rappusilla. Ketään ei kiinnostanut.
Tuskin kukaan koki pössyttelyäsi uhkaavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täysin turvallinen olo ilman laittomia aseita. Ikknä ei ole kukaan uhkaillut paitsi persut täällä.
En ole harhaisempaa porkkaa nähnyt kuin te äärioikeiston va ja kit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähennettiinkö poliisien resursseja tahallaan. On vähemmän kulukuormitusta kun porukkaa pistetään veitsillä hengiltä.
Niitä vähensi persujen sisäministeri Rantanen. Nyt hommaa hoitaa vasemmalla kädellä Lulu "sössin eu-tukihakemuksen" Ranne (PS).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais kuitenkin olla persu tuo puukkojunkkari. Kyllä tiedämme, mikä hnku teillä on tappaa ja joukkoraisksra meitä lainkuuliaisia. Tosin yritykseksi on jäänyt.
Lahden äärioikeistoterroristit: tuomittu
Kanjaanpään äärioikeistoterroristit: käräjäoikeudessa
Oulun lastenpuukottaja: mielentilatutkimuksessa
Oulun aikuisenpuukottaja: mielentilatu
Iikorilla on harhat tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan kantasuomalainen vai maah muut taustainen...
Jälkimmäinen.
Samaan tapaan kuin Valkeakosken seksuaalimurhaaja, josta leivottiin ulkomaalaistaustaista ihan väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täysin turvallinen olo ilman laittomia aseita. Ikknä ei ole kukaan uhkaillut paitsi persut täällä.
En ole harhaisempaa porkkaa nähnyt kuin te äärioikeiston va ja kit.
On varmasti helppoa olla noin tyhmä kuin sinä. Ei tarvitse stressata mistään mitään kun ei tajuakaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs eroa sinulla on tuohon puukkoäijään?
En istuskele veitsen kanssa julkisella paikalla luomassa olemuksellani pelon ilmapiiriä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dem/Viher-vassarit ainakin poistivat tahallaan Liikkuvan poliisin!