Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin että nyt loppu miehen pompotus!

Vierailija
06.10.2024 |

Sellainen mies, ketä oon silloin tällöin tapaillut, on aiheuttanut paljon ahdistusta ja mielipahaa. Hän on tosi kiva mutta pompottaa minua ihan omien halujen mukaan. Meidän tapaamiset onnistuu harvoin. Olen ehdottanut monesti näkemistä, pyytänyt käymään jne mutta aina hänellä on joku syy kieltäytyä. Sitten on kyllä kovasti pahoillaan ja sanoo et "kyllä me vielä keretään, toisen kerran sitten, katellaan, suunnitellaan". Mutta hän ei itse tee mitään sen eteen että nähtäisiin. Hänellä on monta rautaa tulessa elämässä ja kiireinen varmasti mutta kylläpä ennättää olla sosiaalinen muiden (myös naispuolisten) kavereidensa kanssa. Nyt päätin että tämä loppuu! Yhtään viestiä en laita hänelle, en ehdota, en pyydä ja kun hän joskus jotain mahdollisesti ehdottaa, kieltäydyn ja sanon että tämä oli tässä.

Kylläpä on ollut helpottunut ja voimaantunut olo tämän päätöksen tehtyäni! Jatkan elämääni.

Muilla vastaavia kokemuksia? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä päätöksen johdosta <3 

Vierailija
2/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go girl! Hienoa työtä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata roikkua, jos ei vastavuoroisuutta löyty. Minä tapailin joskus nuorempana naista, joka ei ikinä soittanut tai ehdottanut tapaamista. Kun minä sitten lopetin yksipuolisen yhteydenpidon, nainen lopulta tekstarilla kysyi, olenko suuttunut jostain. Kirjoitin takaisin, että oli niin yksipuolista yhteydenpitoa, että antaa olla.

Vierailija
4/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

GIRL BOSS! SLLLLAAAAYYYYYY!

Vierailija
5/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
6/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Varmaan muillekin tuttua tuo. Et ole ainoa. Joskus joku voi olla pelimies tai jopa varattu, ellei bilettäjä. Tai muuten hankala. Ehkei siinä sitten menetä mitään. Ja olo tulee paremmaksi lopulta, heti tai myöhemmin. 

Vierailija
7/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että teet ratkaisusi omien arvojesi mukaan. Kyse ei kuitenkaan välttämättä ole pompottelusta, vaan siitä, että toiveenne suhteelle ja tapailulle ovat erilaiset. Sinä toivot syvempää suhdetta ja sitä että tapasitte useasti, hän taas kevyttä, satunnaista tapailua. Kumpikin on ok, jos se molemmille sopii. Jos ei sovi, niin on parasta lähteä eri teille, kuten jo päätit. Oman itsen kannalta kannattaa muistaa se, että kumpikaan ei jättämättä halua pahaa toiselle, vaikka ne omat toiveet ovat erilaisia.

Toivottavasti saat sellaisen kumppanin, jolla on samankaltaiset toiveet.

Vierailija
8/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samanlainen kokemus ihan tässä hiljattain. Vielä viisi vuotta sitten olisin uskonut kaikki selitykset, nyt en enää - kokemus on opettanut. Vaikka sattui laittaa juttu poikki, olen iloinen että sain sen tehtyä. Edelleen odotan että joskus löytyy joku jonka kanssa kaikki on helppoa. Joku jolle olen numero 1.

Vierailija
9/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita parempi miesmaku. Ainii olet nainen.

Vierailija
10/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pompotit miestä?

Vierailija
11/16 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että teet ratkaisusi omien arvojesi mukaan. Kyse ei kuitenkaan välttämättä ole pompottelusta, vaan siitä, että toiveenne suhteelle ja tapailulle ovat erilaiset. Sinä toivot syvempää suhdetta ja sitä että tapasitte useasti, hän taas kevyttä, satunnaista tapailua. Kumpikin on ok, jos se molemmille sopii. Jos ei sovi, niin on parasta lähteä eri teille, kuten jo päätit. Oman itsen kannalta kannattaa muistaa se, että kumpikaan ei jättämättä halua pahaa toiselle, vaikka ne omat toiveet ovat erilaisia.

Toivottavasti saat sellaisen kumppanin, jolla on samankaltaiset toiveet.

En ole ap mutta vastaavaa kokeneena kommentoin, että tuollaista voi tapahtua, vaikka olisi heti kärkeen keskusteltu siitä mitä kumpikin on hakemassa. Tyypillisesti miehet puheissaan esittävät että syvempi suhde on se ultimaattinen tavoite, mutta käytös on alusta saakka kuin kevytsuhdetta etsivällä. Eivät ole edes avoimia syventämään suhdetta. Koskaan ei pidä uskoa mitä mies sanoo vaan katsoa ainoastaan käytöstä.

Vierailija
12/16 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on ns kevytsuhde molempien halusta niin silti tulee olla toista kohtaan kunnioittava ja arvostava. Kuulostaa siltä että ap:n tapauksessa mies vain käyttää hyväkseen ja roikottaa ap:a mukana "varmuuden vuoksi". Hyvä että pistit lopun tälle ap!! 

Vierailija
13/16 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä luin ap:n tarinan niin, että mies ei ole edes varsinaisesti kiinnostunut, mutta ap roikkuu hänessä eikä miehessä ole tarpeeksi munaa sanomaan, että hei, mene muualle kalaan. Ap ehdottaa tapaamisia, suunnittelee, viestittelee ja mies vastaa, että sorry, ei just nyt. Ap ei vain tajua, että se on kohtelias tapa sanoa ei.

Mies huokaisee helpotuksesta, kun ap ei enää pyri iholle.

Vierailija
14/16 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kokemusta on. Ei enää, kiitos. Jos molemmilta puolilta ei löydy suurin piirtein yhtä paljon aktiivisuutta, en panosta.

Vierailija
15/16 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaa tavata toisen, niin kyllä sen vaan järjestää. Edes pikaisesti. Ikävä kyllä tämä mies ei halua. Ja vielä enemmän ikävä ettei hänellä ole pokkaa kertoa sitä. Hyvä että ap tajusi ja lopetti säätämisen. 

Vierailija
16/16 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla komea mies kun siedät pompottelua. Kyllä sinulle tulee ikävä pian ja soittelet sille että haluat nähdä.