Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nuo koirat säilyi hengissä 3 viikkoa, söikö ne rumpalin (My Chemical Romance) ruumista?

Vierailija
30.11.2024 |

Poliisien mukaan Bryar löytyi kuolleena kotonaan tiistaina 26. marraskuuta. Viimeisen kerran hänet tiedettävästi nähtiin elossa 4. marraskuuta.

Bryarin ruumis oli mädäntynyt, kun viranomaiset saapuivat asunnolle. Eläinsuojelu haki asunnolta rumpalin kaksi koiraa ruumiin löytymisen jälkeen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010870442.html

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten koirilla oli ruokinta-automaatti. Ne on tuolla jenkeissä aika yleisiä. 

Vierailija
2/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla söi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syö aina ruumiin ellei sitten ruumista ammuta avaruuteen. Matojen ruokaa ollaan kaikki, joten syökää ihan tyytyväisenä lihaa nyt kun pystytte.

Vierailija
4/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku syö aina ruumiin ellei sitten ruumista ammuta avaruuteen. Matojen ruokaa ollaan kaikki, joten syökää ihan tyytyväisenä lihaa nyt kun pystytte.

Ei syö, jos tuhkataan.

Vierailija
5/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että säilyivät hengissä. Olen antanut omalle koiralleni luvan syödä minut, jos kupsahdan. Sillä on tosin vararuokaa saatavilla, jos sattuisi jotain.

Vierailija
6/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, välittämättä eläinten kärsimyksistä pätkääkään. Ihmettelen ihmisiä joita ei muiden elävien olentojen kärsimykset kiinnosta, kunhan itse saa nauttia.

Vierailija
7/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten koirilla oli ruokinta-automaatti. Ne on tuolla jenkeissä aika yleisiä. 

Niin ehkä, mutta oisko ne pystyneet vastustamaan raadonhajua? 

Vierailija
8/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole sairas invaliidipappa, jolla on kissoja. Varmuuden vuoksi täällä on aina useita kuivamuona ja -vesikulhoja, että pärjäävät, jos minulle, yksinäiselle  sattuu jotain 🥣🐈🥣😿

Vierailija
9/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syö, jos tuhkataan.

Tuhkakin on lopulta ravintoa jollekin.

Vierailija
10/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, välittämättä eläinten kärsimyksistä pätkääkään. Ihmettelen ihmisiä joita ei muiden elävien olentojen kärsimykset kiinnosta, kunhan itse saa nauttia.

Raamatussa käsketään syömään eläintä. Pakko luottaa siihen että Suomessa Jonna toimii inhimillisesti.

Vierailija
11/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ole sairas invaliidipappa, jolla on kissoja. Varmuuden vuoksi täällä on aina useita kuivamuona ja -vesikulhoja, että pärjäävät, jos minulle, yksinäiselle  sattuu jotain 🥣🐈🥣😿

Onko sinulla lompakossa tieto lemmikeistäsi? Silloin ensiapu voi ilmoittaa eläinsuojeluun, jos sinulle sattuu kylillä jotain. Joillain vanhuksilla on kaverikimppoja lemmikkituttujen kanssa, että jos ei vaikka viikkoon kuulu mitään, niin kaveri hälyyttää katsomaan, onko lemmikit ok. Lemmikkitieto kannattaa syöttää myös kantaan. Siihen lähimmän eläinsuojeluyhdistyksen ja kiinteistönhuollon tiedot.

Vierailija
12/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
13/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa käsketään syömään eläintä. Pakko luottaa siihen että Suomessa Jonna toimii inhimillisesti.

*Homma 

Vierailija
14/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sinun omaa pohdintaa ettei ihmiset välittäisi eläimistä ja väärässähän olet siinä.

Vierailija
15/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaa ne koiratkin tarvitsevat, kissoista nyt puhumattakaan. 

Vierailija
16/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syö, jos tuhkataan.

Tuhkakin on lopulta ravintoa jollekin.

Se on lähinnä lannoite kasveille. Hieno asia! 

Vierailija
17/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vesi on riittänyt vai onko siihenkin joku automaatti?

Vierailija
18/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vesi on riittänyt vai onko siihenkin joku automaatti?

Vesiautomaatteja on myös olemassa. Riippuen koiran taidoista ja koosta: Koira voi juoda esim. suoraan vessanpöntöstä. Jos ovi on auki tai se saa sen itse auki. Jos kansi on auki tai on niin fiksu, että saa itse kannen auki.

Vierailija
19/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ehkä, mutta oisko ne pystyneet vastustamaan raadonhajua? 

Eihän sitä edes tiedetä olivatko samassa huoneessa vai välioven takana. 

On kyllä kauheaa ollut koirilla, oli miten oli. 

Mitähän rotua olivat? Jos jotain pitbulleja, niin kunhan eivät tappaneet isäntäänsä.

Miten muuten kukaan ei kaivannut tuota tyyppiä viikkokausiin? Kai nyt silloin olisi ensimmäiseksi asunnostaan käyty katsomassa. 

Vierailija
20/28 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsätt bkt vastaa

Koirat voivat selviytyä ilman ruokaa useita päiviä, jopa viikkoja, riippuen yksilön terveydentilasta ja olosuhteista. Yleisesti ottaen terve koira voi olla ilman ruokaa noin viisi päivää, mutta tämä voi vaihdella rodun, iän ja terveyden mukaan. 

Vaikka koirat voivat kestää jonkin aikaa ilman ruokaa, ne tarvitsevat jatkuvasti vettä pysyäkseen hengissä. Ilman vettä koira voi selviytyä vain noin kolme päivää, mutta tämäkin riippuu ympäristön lämpötilasta ja koiran aktiivisuustasosta. 

On tunnettu ilmiö, että koirat saattavat syödä kuolleen omistajansa ruumista, jos ne jäävät ilman ruokaa. Tämä käytös voi johtua äärimmäisestä nälästä ja selviytymisvietistä. Vaikka ajatus on epämiellyttävä, se on osa koirien luonnollista käyttäytymistä selviytyäkseen hengissä.

Tässä tapauksessa, kun rumpali Bob Bryar löydettiin kuolleena ja hänen koiransa olivat olleet asunnossa kolme viikkoa, koirat ovat syöneet omistajansa ruumista selviytyäkseen. Ilman muuta ravintoa ja vedenlähdettä koirat olisivat voineet turvautua tähän äärimmäiseen keinoon pysyäkseen hengissä.