Liian ruma rakkauteen?
Olen ollut pitkään sinkkuna enkä ole edes etsinyt sen kummemmin mitään, koska viihdyn hyvin yksinkin. Vietän paljon aikaa kotona tai mökillä, teen töitä etänä ja kaikki harrastukseni ovat sellaisia joita yleensä tehdään yksin. Eipä siis ihme, että olen pysynyt sinkkuna. Ja kuitenkin haluaisin löytää elämääni rakkautta ja pitkäaikaisen parisuhteen. Tinder on jo monesti kokeiltu eikä sieltä ole mitään pysyvää löytynyt, joten liityin fb-datingiin vain todetakseni, etten saa tykkäyksiä kuin työttömiltä resupekoilta ja hampaattomilta eläkeläisiltä. Itse olen 47-vuotias, hyväkuntoinen, hoikka ja elämänhaluinen nainen. Mutta mutta... ilmeisesti olen luullut itsestäni liikoja, koska en enää kelpaakaan ns. tavallisille miehille. Onko muilla kokemuksia Facebookin deitistä ja onko kyse nyt vain siitä, että olen liian ruma löytämään rakkautta?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on paljon enemmän kuin naisia noissa nettideittihommissa, ja miehet usein antavat tykkäyksiä hyvin matalalla rimalla. Eli naisen ei todellakaan tarvitse olla mikään kaunotar, saadakseen satoja tykkäyksiä.
Jos tästä huolimatta et kykene saamaan tykkäyksiä kuin hampaattomilta eläkeläisiltä, niin sun täytyy kyllä olla aivan poikkeuksellisen ruma. Antaisitko itse tykkäyksen rumalle? Aivan.
Tässähän se tulikin.
Vastaus: AP on todella ruma.
Mahdollisesti. Tai sitten sellainen, joka näyttää kuvissa tosi oudolta.
Facen deittiappi reistailee aivan tolkuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on paljon enemmän kuin naisia noissa nettideittihommissa, ja miehet usein antavat tykkäyksiä hyvin matalalla rimalla. Eli naisen ei todellakaan tarvitse olla mikään kaunotar, saadakseen satoja tykkäyksiä.
Jos tästä huolimatta et kykene saamaan tykkäyksiä kuin hampaattomilta eläkeläisiltä, niin sun täytyy kyllä olla aivan poikkeuksellisen ruma. Antaisitko itse tykkäyksen rumalle? Aivan.
Olen antanut tykkäyksen kuvattomallekin.
Antoiko se kuvaton sinulle tykkäyksen takaisin?
Miehet on yleisesti hiukan alempaa tasoa, mitä esim. omasta terveydestä ja ulkonäöstä huolehtimiseen tulee.
Ap, miltä tuntuu olla ruma nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on yleisesti hiukan alempaa tasoa, mitä esim. omasta terveydestä ja ulkonäöstä huolehtimiseen tulee.
Se on totta. Miehet eivät muun muassa meikkaa.
Kauniit/komeat ihmiset saavat noissa nettideittipalveluissa massoittain tykkäyksiä, joista sitten valitsevat parhaat päältä.
Tavikset saa jonkun verran tykkäyksiä, ja etsivät sitten niiden joukosta parhaan vaihtoehdon.
Rumat eivät saa yhtään mitään, tai ehkä joitain yksittäisiä tykkäyksiä rumilta resupekoilta.
Ymmärrät varmaan AP tässä kohtaa, mihin porukkaan sinä kuulut?
Vierailija kirjoitti:
Kauniit/komeat ihmiset saavat noissa nettideittipalveluissa massoittain tykkäyksiä, joista sitten valitsevat parhaat päältä.
Tavikset saa jonkun verran tykkäyksiä, ja etsivät sitten niiden joukosta parhaan vaihtoehdon.
Rumat eivät saa yhtään mitään, tai ehkä joitain yksittäisiä tykkäyksiä rumilta resupekoilta.
Ymmärrät varmaan AP tässä kohtaa, mihin porukkaan sinä kuulut.
TÖRKYTURPA PSYKOPAATTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät varmaan AP tässä kohtaa, mihin porukkaan sinä kuulut.
TÖRKYTURPA PSYKOPAATTI.
Psykopaatti tai ei, niin tottahan tuossa puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaihdevuodet on jo alkaneet. Miksiköhän se on sinun mielestäsi haukkumasana? Ihan normaalia elämää, kuuluu naisen elämänkaareen.
Vaihdevuodet ei ole haukkumasana, se vain kertoo että nainen ei enää ole kelvollinen seksuaaliseen suhteeseen kun ne ovat alkaneet, ja yleensä nainen muuttuu psyykeltään pahaksi siinä main.
Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa.
Yhteenveto: Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä. Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun. Muilla tekijöillä, kuten aiemmalla seksuaalisella toiminnalla ja kumppaniin liittyvillä tekijöillä, on suurempi vaikutus naisten seksuaaliseen toimintaan kuin hormonaalisilla tekijöillä. Kuitenkin, kun parisuhdetekijät ovat vakaita, estradiolin vähenemisellä on huomattavia vaikutuksia. Kaikki naiset, joilla on alhainen seksuaalinen toimintakyky, eivät ole ahdistuneita siitä.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality', https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext (ilmainen).
Olen antanut tykkäyksen kuvattomallekin.