Liian ruma rakkauteen?
Olen ollut pitkään sinkkuna enkä ole edes etsinyt sen kummemmin mitään, koska viihdyn hyvin yksinkin. Vietän paljon aikaa kotona tai mökillä, teen töitä etänä ja kaikki harrastukseni ovat sellaisia joita yleensä tehdään yksin. Eipä siis ihme, että olen pysynyt sinkkuna. Ja kuitenkin haluaisin löytää elämääni rakkautta ja pitkäaikaisen parisuhteen. Tinder on jo monesti kokeiltu eikä sieltä ole mitään pysyvää löytynyt, joten liityin fb-datingiin vain todetakseni, etten saa tykkäyksiä kuin työttömiltä resupekoilta ja hampaattomilta eläkeläisiltä. Itse olen 47-vuotias, hyväkuntoinen, hoikka ja elämänhaluinen nainen. Mutta mutta... ilmeisesti olen luullut itsestäni liikoja, koska en enää kelpaakaan ns. tavallisille miehille. Onko muilla kokemuksia Facebookin deitistä ja onko kyse nyt vain siitä, että olen liian ruma löytämään rakkautta?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä vajaa 2,5v ja kävin treffeillä 34 eri miehen kanssa. Heistä 1/3:lle minä annoin pakit, 1/3 antoi minulle pakit ja 1/3 kanssa tunne oli molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista . Vain kolme tapailusuhdetta muodostunut.
Miehet kelpuuttaa 8/10 parisuhteeseen. Oot vaan nirso.
Epäreiluu nainen saa aina seksiä ja parisuhteen. Miehelle kaikki on aina vaikeempas
Miehiä on paljon enemmän kuin naisia noissa nettideittihommissa, ja miehet usein antavat tykkäyksiä hyvin matalalla rimalla. Eli naisen ei todellakaan tarvitse olla mikään kaunotar, saadakseen satoja tykkäyksiä.
Jos tästä huolimatta et kykene saamaan tykkäyksiä kuin hampaattomilta eläkeläisiltä, niin sun täytyy kyllä olla aivan poikkeuksellisen ruma. Antaisitko itse tykkäyksen rumalle? Aivan.
Ap ei suoraan sanoen vaikuta sellaiselta hyväntahtoiselta ja elämänmyönteiseltä naiselta, joita miehet arvostavat.
Laajentaisin hakua ulkomaalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenikäiset ihmiset, miehet ja naiset löytävät toisensa ja pariutuvat. Ihan lähipiirissäkin eräs ystäväni löysi tosi kivan samanikäisen miehen lenkkipolulta ja nyt ovat olleet jo hyvän tovin yhdessä. Tosi mies ei pelkää vaihdevuosia eikä aikuista naista!
"Kaikenikäiset ihmiset, miehet ja naiset löytävät toisensa ja pariutuvat"
Ok. No miksei ap sitten ole löytänyt kumppania?
Ehkä hän on liian ujo. Mutta kannattaisi ehkä alkaa pyöriä kaikenmaailman harrastusporukoissa tms. Elämä voi yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei suoraan sanoen vaikuta sellaiselta hyväntahtoiselta ja elämänmyönteiseltä naiselta, joita miehet arvostavat.
Ap ei ole hyvännäköinen, tai edes ihan ok näköinen, ja siksi hän ei saa niitä tykkäyksiä. Ei miehet kykene ruudun läpi aistimaan AP:n hyväntahtoisuutta tai elämänmyönteisyyyttä (tai noiden omaisuuksien puutetta): miehet ei anna hänelle tykkäyksiä, koska eivät pidä näkemästään. Simples.
Vaihdevuodet alkavat suomalaisilla yleisimmin vasta 51-vuotiaana. Omalla äidilläni 57-vuotiaana. Saa nähdä mitä sitten ne omat menopaussit siellä 10 vuoden päästä, vielä toistaiseksi menstr. kk-sykli täysin normaali.
En tarkoituksellisesti etsinyt nuorempaa miestä, mutta niin kävi, että tämänhetkinen miesystäväni on 16 vuotta nuorempi. Pitkä, komea, raamikas sangen komea karpaasi, ja ah, ne tukistettavat sexyt paksut hiukset, rrrakastan.
Eikä hän ole mikään niinsanottu puumanmetsästäjä, edellinen naisensa oli häntä 4 vuotta itseään nuorempi. Hän totesi, että ihastui minuun kokonaisuutena - tietämättä alkuun ikääni. Kerroin totuuden alkuvaiheessa, hän ei ollut millään uskoa minua 40 + + ikäiseksi. Mutta koska hän oli jo aika tavalla minuun lätkässä, niin ei mies tuosta isosta ikäerostamnme sitten ollut moksiskaan.
Joskus näinkin. Rakkaus etsimättä, puun takaa.
Tapasimme medikaalisessa projektissa.
Deittisovelluksia en ole koskaan käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet alkavat suomalaisilla yleisimmin vasta 51-vuotiaana. Omalla äidilläni 57-vuotiaana. Saa nähdä mitä sitten ne omat menopaussit siellä 10 vuoden päästä, vielä toistaiseksi menstr. kk-sykli täysin normaali.
En tarkoituksellisesti etsinyt nuorempaa miestä, mutta niin kävi, että tämänhetkinen miesystäväni on 16 vuotta nuorempi. Pitkä, komea, raamikas sangen komea karpaasi, ja ah, ne tukistettavat sexyt paksut hiukset, rrrakastan.
Eikä hän ole mikään niinsanottu puumanmetsästäjä, edellinen naisensa oli häntä 4 vuotta itseään nuorempi. Hän totesi, että ihastui minuun kokonaisuutena - tietämättä alkuun ikääni. Kerroin totuuden alkuvaiheessa, hän ei ollut millään uskoa minua 40 + + ikäiseksi. Mutta koska hän oli jo aika tavalla minuun lätkässä, niin ei mies tuosta isosta ikäerostamnme sitten ollut moksiskaan.
Joskus näinkin. Rakkaus etsimättä, puun takaa.
Tapasimme medikaalisessa proje
*ikäerostamme - n eksyi joukkoon!
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on paljon enemmän kuin naisia noissa nettideittihommissa, ja miehet usein antavat tykkäyksiä hyvin matalalla rimalla. Eli naisen ei todellakaan tarvitse olla mikään kaunotar, saadakseen satoja tykkäyksiä.
Jos tästä huolimatta et kykene saamaan tykkäyksiä kuin hampaattomilta eläkeläisiltä, niin sun täytyy kyllä olla aivan poikkeuksellisen ruma. Antaisitko itse tykkäyksen rumalle? Aivan.
Tässähän se tulikin.
Vastaus: AP on todella ruma.
En tunne fb-datingiä mutta oma veikkaus on että kaikki varteenotettavat on tinderissä tai sitten ei missään. Itse löysin rakkauden tinderistä mutta toki tiedostan että meillä kävi mieletön mäihä että toisemme sieltä löydettiin.
Jos nyt jäisin sinkuksi, varmaan panostaisin elävään elämään. Harrastaisin ja matkustelisin, hakeutuisin paikkoihin ja tilanteisiin joissa voi tutustua ihmisiin. En etsisi mitään aktiivisesti mutta pitäisin mielen avoinna.
Ei tässä iässä ulkonäkö ole enää se ykkösjuttu. Sen verran elämää on tässä iässä takana että kyllä ne fiksut miehetkin sen tietää.
Eli se seura mitä löydät ei kelpaa? Etsit väärin, tai rimasi on liian korkealla, ehkä molempia.
Mitäpä semmoinen mies, jota etsit, haluaa kumppanista? Mitä semmoiset miehet tekee? Missä semmoiset miehet on? Nämä ovat niitä kysymyksiä mihin sinun tulee vastata.
-Urheilullinen mies? No semmoinen kaveri on varmaan salilla, lenkkipoluilla, vapailla ulkosaleilla, kiipeilemässä, frisbeegolfradalla tai vaikka pyöräilemässä. Haluaa varmaan lenkkikamun tai vaikka vastustajan tennikseen.
-Kultturelli mies? Tämä mies on varmaan museossa, viinihuoneella, oopperassa tai tanssimassa. Luultavasti etsii itselleen kumppania jolla on samoja intressejä.
-Eläinrakas mies? Noh, semmoisen saattaa löytää koiransa kanssa lähipoluilta, lemmikkieläinten ruokaosastolta kaupasta tai kotieläintarhalta.
..
Sitten siitä rumuudesta. Aikuiseksi kasvaneita oikeita miehiä kiinnostaa paljon enemmän persoonasi, kuin ulkonäkösi. Fyysisesti hyväkuntoinen ja terve nainen on jo paljon.
Älä luovuta. Se kumppani kyllä löytyy kun vaan jatkat etsimistä. Laita itsesi niihin paikkoihin missä se haluamasi mies todennäköisesti on. Kun näet jonkun kiinnostavan, niin mene puhumaan sille, älä vaan odottele passiivisena. Tsemppiä!
Pyydä lenkille tai pelaan vaikka sulkapalloa, keilaan.Tuskin eläkevaari sinne tulee, tai taidenäyttelyyn.
Vierailija kirjoitti:
En tunne fb-datingiä mutta oma veikkaus on että kaikki varteenotettavat on tinderissä tai sitten ei missään. Itse löysin rakkauden tinderistä mutta toki tiedostan että meillä kävi mieletön mäihä että toisemme sieltä löydettiin.
Jos nyt jäisin sinkuksi, varmaan panostaisin elävään elämään. Harrastaisin ja matkustelisin, hakeutuisin paikkoihin ja tilanteisiin joissa voi tutustua ihmisiin. En etsisi mitään aktiivisesti mutta pitäisin mielen avoinna.
Ei tässä iässä ulkonäkö ole enää se ykkösjuttu. Sen verran elämää on tässä iässä takana että kyllä ne fiksut miehetkin sen tietää.
"Ei tässä iässä ulkonäkö ole enää se ykkösjuttu. Sen verran elämää on tässä iässä takana että kyllä ne fiksut miehetkin sen tietää"
AP:n ongelma on se, että hän ei kykene saamaan edes tykkäyksiä miehiltä. Eli AP ei pääse edes sitä ensimmäistä steppiä eteenpäin, jotta pääsisi keskustelemaan miesten kanssa, tutustumaan ja esittelemään omaa persoonaansa. Ulkonäkö ei ole ykkösasia, mutta jos ulkonäkö on huono, niin ei kukaan halua tutustua sinuun romanttisessa mielessä.
Fiksu mies nimenomaan jättää tykkäyksen antamatta, jos näkee heti kuvasta että naisen ulkonäkö ei miellytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Eli se seura mitä löydät ei kelpaa? Etsit väärin, tai rimasi on liian korkealla, ehkä molempia.
Mitäpä semmoinen mies, jota etsit, haluaa kumppanista? Mitä semmoiset miehet tekee? Missä semmoiset miehet on? Nämä ovat niitä kysymyksiä mihin sinun tulee vastata.
-Urheilullinen mies? No semmoinen kaveri on varmaan salilla, lenkkipoluilla, vapailla ulkosaleilla, kiipeilemässä, frisbeegolfradalla tai vaikka pyöräilemässä. Haluaa varmaan lenkkikamun tai vaikka vastustajan tennikseen.
-Kultturelli mies? Tämä mies on varmaan museossa, viinihuoneella, oopperassa tai tanssimassa. Luultavasti etsii itselleen kumppania jolla on samoja intressejä.
-Eläinrakas mies? Noh, semmoisen saattaa löytää koiransa kanssa lähipoluilta, lemmikkieläinten ruokaosastolta kaupasta tai kotieläintarhalta.
..
Sitten siitä rumuudesta. Aikuiseksi kasvaneita oikeita miehiä kiinnostaa paljon ene
"Sitten siitä rumuudesta. Aikuiseksi kasvaneita oikeita miehiä kiinnostaa paljon enemmän persoonasi, kuin ulkonäkösi. Fyysisesti hyväkuntoinen ja terve nainen on jo paljon"
Jos yllä kirjoittamasi olisi oikeasti totta, ei AP:lla olisi tätä ongelmaa, mikä hänellä nyt on.
Tiedän tunteen. Mäkin saan tykkäyksiä vain rumilta miehiltä. En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä, että joku hyvännäköinen mies kiinnostuisi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole hyvännäköinen, tai edes ihan ok näköinen, ja siksi hän ei saa niitä tykkäyksiä. Ei miehet kykene ruudun läpi aistimaan AP:n hyväntahtoisuutta tai elämänmyönteisyyyttä (tai noiden omaisuuksien puutetta): miehet ei anna hänelle tykkäyksiä, koska eivät pidä näkemästään. Simples.
Höpö höpö. Ap itse kuvittelee olevansa parempi kuin miehet, jotka hänestä tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenikäiset ihmiset, miehet ja naiset löytävät toisensa ja pariutuvat. Ihan lähipiirissäkin eräs ystäväni löysi tosi kivan samanikäisen miehen lenkkipolulta ja nyt ovat olleet jo hyvän tovin yhdessä. Tosi mies ei pelkää vaihdevuosia eikä aikuista naista!
"Kaikenikäiset ihmiset, miehet ja naiset löytävät toisensa ja pariutuvat"
Ok. No miksei ap sitten ole löytänyt kumppania?
Kaikenikäiset ihmiset voivat olla liian rumia, eivätkä löydä kumppania.
Resupekoilla on yleensä hyvä itsetunto. Eivät näe omaa epäsiisteyttään, ja huoliteltu taas voi pitää itseään rumana, eikä sen takia uskalla laittaa tykkäyksiä.
AP, sun pitää olla riittävän hyvännäköinen, jotta kykenet herättämään sen alustavan kiinnostuksen ja kipinän niissä miehissä, joista olet itse kiinnostunut. Jos et siihen kykene, kuten ilmeisesti et kykene, niin sitten sä käytännössä yrität vaan pelata itsellesi liian kovatasoisessa sarjassa.
Paranna ulkonäösi, muuten saat todennäköisesti saman lopputuloksen kuin aiemminkin, eli et mitään.