Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä siinä on että miehet kiinnostuu vain kaikenmaailman sekopäisistä naisista eikä kunnollisista?

Vierailija
06.10.2024 |

Kunnon fucked up bitcheistä

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, ei minusta vaan ole kiinnostuttu vaikka olen ihan sekopää.

Mä taas myös koen, että musta on moni mies kiinnostunut, koska olen tosi rauhallinen, oikea kotihiiri. Ei mun elämä ole mielestäni mitenkään tylsää. Olen kanavoinut oikein. Koetan rakentaa sen sijaan, että tuhoaisin asioita. 

Vierailija
62/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, ei minusta vaan ole kiinnostuttu vaikka olen ihan sekopää.

Mä taas myös koen, että musta on moni mies kiinnostunut, koska olen tosi rauhallinen, oikea kotihiiri. Ei mun elämä ole mielestäni mitenkään tylsää. Olen kanavoinut oikein. Koetan rakentaa sen sijaan, että tuhoaisin asioita. 

Ja nimenomaan just vähän hullut miehet. Onneksi olen onnistunut välttelemään. Ehkä edustan jotain turvaa ja pysyvyyttä. 

Olen sisäistänyt, että jännyys voi olla vaikka sitä, että harjoittelee itsensä taivuttamista notkeammaksi. Tai harjoittelee juoksemista. Joka päivä hiukan kovempaa ja pidemmälle. Juoksen niin kovaa, että jännämiehet ei saa mua kiinni 🤣

Vierailija
64/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpa kiinni paskakasamies.

Vierailija
65/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä omat kokemukseni.

Olen ollut treffeillä muutaman enemmän tai vähemmän sekopäänaisen kanssa. Molemmat olivat aloitteellisia ja hauskoja, eivätkä seuranneet kuin pikkukoirat perässä kun mies rintakehä ulkona ja hartiat leveänä johtaa tietä. Sekopäisyys kävi ilmi vasta myöhemmin, mutta kuitenkin ennen kuin voitiin puhua minkäänlaksesta seurustelusuhteesta.

Sitten olen ollut treffeillä kilttien naisten kanssa. Joka kerta minun on pitänyt liidata, minä olen hoitanut pääosan puhumisesta kun naiset ovat nauraneet jutuille ja kehuneet niitä. Itselle on jäänyt mielikuva, että onko nainen kiinnostunut ollenkaan, mutta he ovat nimenomaan halunneet jatkoa. Jos on itse halunnut enemmän, on selkeästi pitänyt suorittaa soidinmenot ja edetä kosketteluun. Seksissä nämä naiset ovat olleet konservatiivisia ja passiivisia. Sitä mielenkiintoista, hauskaa ja seksuaalista naista ei vain ole löytynyt pinnan alta.

Kuten jo sanoin, on naisia joissa yhdistyy molemmat. Mielenkiintoisuus, hauskuus ja aloitteellisuus ilman sekopäisyyttä tai justiinamaisuutta. Mutta näitä naisia on vaikea löytää saati sitten saada.

Ketjussakin naiset ovat tehneet selväksi, että miehen pitää tehdä aloite eikä se saa olla ujo "moi".

Kyllä tämä pulma tiivistyy siihen, että naiset ovat miehiä konservatiivisempia sukupuoliroolien suhteen.

Jos mies ei halua toimittaa perinteistä uros-naaras-kuviota (kavereille toki kerrotaan kuinka tasa-arvoisia ollaan), vaihtoehdot ovat vähissä.

Vierailija
66/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat jännänaisen ja naiset jännämiehen.

Vierailija
67/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sekopäisyys ole aina näkyvää, siis shokkivärjättyjä hiuksia, tatuointeja, äänekkyyttä, ryyppäämistä, dominoivuutta ja estotonta seksuaalisuutta. Voi olla ihan normaalin näköinen ja rauhallisen oloinen, mutta tunne-elämältään ailahteleva ja ahdistuva.

Vierailija
68/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vapaaehtoisesti sinkku ja monesti tulee seurattua pariskuntia uteliaisuudesta.

Aikamoisia justiinoja miehet sietävät. Aika usein tekisi mieli sanoa, että JUOKSE.

Vierailija
69/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille naisille testi.

"Miehet haluavat jännänaisia"

1. Näytätkö kivalta, vai onko habituksesi reippaasti ylipainoa, ei muotoja, lökärit ja tunika?

2. Otatko ihmisiin katsekontaktia, vai kuljetko laput silmillä odottaen että unelmien prinssi vain tupsahtaa jostain?

3. Oletko aloitteellinen, etkä vain odota miehen aloitetta?

4. Oletko hauska ja mielenkiintoinen, sen sijaan että mies viihdyttää ja sinä viihdyt?

5. Otatko myös tilanteita haltuun, vai odotatko miehen selän takana että mies hoitaa?

6. Onko sinulla muitakin mielenkiinnonkohteita kuin kodin laittaminen?

7. Oletko myös seksissä alotteellinen ja halukas kokeilemaan uusia asioita?

Vastasitko kaikkiin kyllä? Rehellisesti?

Vierailija
70/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
71/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista antajaa miehet rakastaa.

Vierailija
72/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntevat ylemmyyttä, kun nainen on sekopää. Tekonauru hämää miehiä mennen tullen ja luulevat olevansa kovin hauskoja. Se hivelee itsetuntoa heillä.

Vierailija
73/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa on hyvä esimerkki. Maisan ulkonäkö on monelle mieleen: vaaleat hiukset, pitkät sääret, kumipallot, iso ja valkoinen hymy. Maisaa on myös kuvailtu iloiseksi, huolettomaksi ja nauravaiseksi, mikä on viehättävää. Tosin ilmeisesti naurut on melko nopeasti suhteen edetessä naurettu. 

Vierailija
74/74 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ampuneet itseään jalkaan.

Naiset ovat tehneet selväksi, että he ovat vahvoja ja tasa-arvoisia ja miehen pitää olla supertarkka siitä kuinka naista saa lähestyä.

Nyt miehet ajattelevatkin että hei, tämäpä mahtavaa! Mehän juuri pidetään naisista jotka ovat tasa-arvoisia, eivätkä siedä pelimiehiä.

Naisia kismittää kun se ei mennytkään niin, että sovitaan virallisesti näin mutta pidetään sanattomalla sopimuksella sukupuoliroolit voimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan