Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kerro kenellekään seurustelustamme

Vierailija
11.02.2026 |

Suhdetta on puoli vuotta takana. Vietämme tiiviisti aikaa yhdessä ja liikumme eri paikoissa. Miehellä on aikuiset lapset ja vanhemmat elämässä tiiviisti mukana. Hän on sitä mieltä, ettei hänen parisuhdeasiat kuulu kenellekään. Siksi ei ole kertonut meistä. Perhe ei muutenkaan pidä ajatuksessa, että hänellä on joku. Minua ei haluta joka tapauksessa tavata. Mies on seurustellut ennen minua ja silloin hänelle tehtiin selväksi, ettei heille kannata yrittää puhua uudesta kumppanista. 

Suhde on syventynyt ja tullut isoksi osaksi arkipäivää.  En oikein tiedä mitä ajatella asiasta. Miten tällainen suhde voi toimia jatkossa. Jos hänelle vaikka sattuisi jotain, en saisi siitä koskaan tietoa, kun kukaan ei tiedä minusta. Välillä mietin kiirehdinkö asiassa, onko tämä oikeasti yksityisasia. Minun lähipiiriä hän on tavannut. Ajatuksia/kokemuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag

Vierailija
2/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse taaksesi katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain tapailette, niin asia kai ok. Jos aiotte muuttaa yhteen, vaatisin lähimmille esittelyä ennen sitä. 

Vierailija
4/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilmoitella? Ero kumminkin alle kahdessa vuodessa.

Vierailija
5/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos perhe on noin jyrkkä niin heidän tapaaminen ehkä turhaa.Mutta entä kaverit?

Vierailija
6/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole muita kavereita kuin työkavereita ja tuttavia. Hän on asunut vasta muutaman vuoden tällä paikkakunnalla. 

Vierailija
7/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Se mies on naimisissa. 

Vierailija
8/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tilanne. Mä kanssa sanoisin että vaadi esittelyä vähintään lapsille ennen kuin muutatte yhteen. 

Vierailija
9/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!!!!!!!! Oot vain "joku" -- kunnes löytyy parempi. Sellainen jonka kehtaa esitellä suvulle.

Vierailija
10/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään toitota kumppanistani saati esittele  sukulaisille tai kavereille. En piilottele häntä tai suhdettamme, mutta olen aikuinen ja elänyt jo yhden parisuhteen läpi. Nyt haluan elää itselleni, parisuhteellemme, enkä koe tärkeäksi jakaa elämääni enää muiden kanssa. Parisuhde ei ole minulle sosiaalinen status, jota pitäisi pönkittää suhdeverkostolla. Pitää olla tosi paljon itsetunnossa vikaa ja hirveä tarve miellyttää muita, jos parisuhteessa ei riitä parisuhde ja mukaan pitäisi haalia kaikki mahdolliset ihmiset samaan elämään.

Vierailija
11/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin miehen kanssa 6 v. kertomatta suvulle mitään, toisen kanssa 2 v.  En muutenkaan hölötä asioistani enkä utele muilta.  Olen hyvin yksityinen ihminen, en esim.  voisi kuvitellakaan jakavani asioitani somessa kenellekään. 

Vierailija
12/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso montako vuotta sama jatkuu vai jo nyt ajoissa johtopäätösten vetäminen? Vanha nainen eli exä järkyttyy uudesta?

Vierailija
13/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelimme 11 kuukautta ennen kuin mies kertoi minusta perheelleen. Nyt takana jo kahdeksan vuotta seurustelua enkä ole tavannut hänen aikuisia lapsiaan koskaan. Olen vähän ulkopuolinen, mutta enpä sille mitään voi. 

Vierailija
14/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies on esitellyt mut kavereilleen jo reilun kkn tapailun jälkeen. Itse en ole esitellyt häntä kenellekään, kun ei mun kavereilla ole aikaa tavata edes mua kuin 1-2 kertaa vuodessa.

Vierailija
15/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että on varattu.

Vierailija
16/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kerro minäkään.

t.osa-aika sinkku.

Vierailija
17/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään toitota kumppanistani saati esittele  sukulaisille tai kavereille. En piilottele häntä tai suhdettamme, mutta olen aikuinen ja elänyt jo yhden parisuhteen läpi. Nyt haluan elää itselleni, parisuhteellemme, enkä koe tärkeäksi jakaa elämääni enää muiden kanssa. Parisuhde ei ole minulle sosiaalinen status, jota pitäisi pönkittää suhdeverkostolla. Pitää olla tosi paljon itsetunnossa vikaa ja hirveä tarve miellyttää muita, jos parisuhteessa ei riitä parisuhde ja mukaan pitäisi haalia kaikki mahdolliset ihmiset samaan elämään.

Kuulostaa pimeältä.

Vierailija
18/18 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain isoa mitä mies ei ole kertonut sinulle. En jatkaisi suhdetta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi