Siis mikä siinä on että miehet kiinnostuu vain kaikenmaailman sekopäisistä naisista eikä kunnollisista?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Antavat seksiä helposti ja ovat rivoja
Laita nyt niiden yhteystietoja. Puhelin numero ainakin.
M.53
Miehet kiinnostuu kaikista naisista. Sekopäiset naiset saattaa olla itse aktiivisia ja kiinnostua miehistä, joten voivat valita haluamansa miehen. "Kunnollinen" nainen ei ole aktiivinen eikä hänelle tavalliset miehet edes kelpaa, joten suhteitakaan ei synny. Nainen on se joka valitsee miehen. Miehille kelpaa kaikenlaiset naiset, mutta vain harvat miehet kelpaavat naisille. Naiset ovat mieluummin yksin elleivät saa sitä kaikkien naisten haluamaa huippumiestä.
Vain pieni osa miehistä haluaa jännän naisen. Huom. tätä suurempi osa naisista haluaa jännän miehen, koska naisiin useammin iskee dominanssi ja röyhkeys.
Miksi sitten osa muistakin miehistä kiinnostuu jännistä naisista? Minäpä kerron. Koska suurin osa naisista on sellaisia, että mies joutuu johtamaan. Mies hoitaa käytännön pulmat, mies liidaa keskustelua ja heittää läppää kun nainen nauraa, ja totta kai seksissä nainen odottaa että mies viettelee ja lopulta ottaa naisen. Esimerkiksi minua ei kiinnosta tämä naisten haluama kuvio jossa ollaan ulospäin tasa-arvoisia, mutta privaatisti ja romantiikassa/seksissä pidetään yllä konservatiivisia sukupuolirooleja.
Sitten kun tapaat naisen joka on itsekin aloitteellinen ja mielenkiintoinen, tämä nainen ei ole koskaan saatavilla. Koska tämäkin nainen miettii koko ajan "mies verrattuna naiseen". Eli miehen pitää yhä olla pidempi, isompi, menestyneempi, osaavampi käytännön tilanteissa, parempi läpänheittäjä, aloitteellisempi ja seksuaalisesti dominoivampi. Jos naisen ylittävää miestä ei löydy, ollaan mieluummin yksin. Ja todella moni näistä naisista onkin yksin.
Keitä jää jäljelle? Naiset jotka ovat tomeria, aloitteellisia ja hauskoja - mutta sekopäitä tai justiinoita joille ei edes käy tasa-arvoinen asioiden tekeminen, koska he tietävät paremmin mitä pitää tehdä, miten ja kuinka usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan eniten sellaisen kiltin ja ujon naapurintytön
Niin te miehet aina sanotte, mutta oikeasti te haluatte sen justiinan tossun alle joka sanoo mitä pitää tehdä ja ajatella, kun itse voi heittäytyä vapaamatkustajaksi ilman mitään vastuuta.
Olen huomannut saman! Ja sitten mies valittaa, kun nainen on pirttihirmu.
Joko pirttihirmu tai joku epävakaa, päihdeongelmainen draamakuningatar. Näistä miehet oikeasti tykkäävät, vaikka sanovat muuta.
Nyt on arvon palsta-Ladyilla taas ihan omat visiot. Voin vakuuttaa, että yksikään mies ei halua draamakuningatarta tai pirttihirmua.
Jännästi vaan kaikilla tuollaisilla on mies tai useampi. Ja jos suhde päättyy, uusia ottajia on jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan eniten sellaisen kiltin ja ujon naapurintytön
Niin te miehet aina sanotte, mutta oikeasti te haluatte sen justiinan tossun alle joka sanoo mitä pitää tehdä ja ajatella, kun itse voi heittäytyä vapaamatkustajaksi ilman mitään vastuuta.
Olen huomannut saman! Ja sitten mies valittaa, kun nainen on pirttihirmu.
Joko pirttihirmu tai joku epävakaa, päihdeongelmainen draamakuningatar. Näistä miehet oikeasti tykkäävät, vaikka sanovat muuta.
Nyt on arvon palsta-Ladyilla taas ihan omat visiot. Voin vakuuttaa, että yksikään mies ei halua draamakuningatarta tai pirttihirmua.
Jännästi vaan kaikilla tuollaisilla on mies tai useampi. J
Tuossa voi miettiä syitä ja seurauksia. Minäkin tunnen miehen joka on komea ja rikas, mutta täysi k*sipää. Ottajia on jonoksi asti.
Kun nainen on edes suht hyvännäköinen, hän tottuu saamaan miehiltä huomiota. Se on niin itsestäänselvyys, ettei sitä edes arvosteta. Minköhänlaiseksi luonne sitten kehittyy, kun on tottunut saamaan haluamansa?
Kiinnostaa oikein reteästi hyvää itsetuntoa näyttelevä, sehän se poikamaailmassakin menee läpi. Oikeasti itketäön sisäisesti kun ei kelpaa arkana ja epävarmana. Oikutteleva ja vaativa tiuskija on ainakin helppo rooli jos ei tiedä (kuten ei sulhokaan) mikä se itsetunto oikeasti on. Teinimaailma on nykyisin todella ankea.
Vierailija kirjoitti:
Vain pieni osa miehistä haluaa jännän naisen. Huom. tätä suurempi osa naisista haluaa jännän miehen, koska naisiin useammin iskee dominanssi ja röyhkeys.
Miksi sitten osa muistakin miehistä kiinnostuu jännistä naisista? Minäpä kerron. Koska suurin osa naisista on sellaisia, että mies joutuu johtamaan. Mies hoitaa käytännön pulmat, mies liidaa keskustelua ja heittää läppää kun nainen nauraa, ja totta kai seksissä nainen odottaa että mies viettelee ja lopulta ottaa naisen. Esimerkiksi minua ei kiinnosta tämä naisten haluama kuvio jossa ollaan ulospäin tasa-arvoisia, mutta privaatisti ja romantiikassa/seksissä pidetään yllä konservatiivisia sukupuolirooleja.
Sitten kun tapaat naisen joka on itsekin aloitteellinen ja mielenkiintoinen, tämä nainen ei ole koskaan saatavilla. Koska tämäkin nainen miettii koko ajan "mies verrattuna naiseen". Eli miehen pitää yhä olla pidempi, isompi, menestyneempi, osaavampi käytännön ti
Ei, vaan koska tavismiehen ujo "moi" on heikompaa vuorovaikutusta kuin mitä nainen kohtaa viisi kertaa viikossa kaupan kassalla.
Ei sellaista ehdi edes tajuta, ja suurin osa tekee aloitteensa minun selälleni eikä edes naamakkain.
Jos olet ensimmäisenä kiinnostunut, niin totta kai joudut liidaamaan sen aikaa, että saat selvennettyä millainen ihminen olet ja ojennettua puhelinnumerosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun tapaat naisen joka on itsekin aloitteellinen ja mielenkiintoinen, tämä nainen ei ole koskaan saatavilla. Koska tämäkin nainen miettii koko ajan "mies verrattuna naiseen". Eli miehen pitää yhä olla pidem
Ja millainen sinun aloitteesi sitten on?
Ettei vain olisi se sama "moi"?
Ei kun niin, ethän sinä tee aloitteita ollenkaan. Se on miesten tehtävä.
En ole ihan sellainen kuin tässä ketjussa on kuvailtu, mutta ihmettelen itsekin sitä, että kiinnostuneita miehiä olisi riittänyt silloin kun minulla oli oikein vaikeaa. En alkanut kenenkään kanssa silloin mihinkään, vaan laitoin itseni ja asiani kuntoon. Halusin löytää vain sen oikean ja lopulta löysinkin.
Ap on kunnollisena odottanut kotona, että prinssi valkoisella ratsullaan karauttaa ovelle kosimaan?
Kiintymyssuhdemalleista. Lapsuudenkodin malleista.
Höh, ei minusta vaan ole kiinnostuttu vaikka olen ihan sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin hyvän ja huolehtivan ja vastuullisen, iloisen nätin naisen. Joka osaa kokata ja leipoa, maksaa laskut ajallaan ja pitää kodin järjestyksessä. Ei juo alkoholia eikä polta tupakkaa. Käy töissä ja pyöräilee ekologisesti työmatkat, samalla pysyy kunnossa eikä kerää liikakiloja.
Mitä nainen sais sulta?
Munaa, munaa, isoa munaa ja sitten vielä lisää munnoo.
Ovat näkyviä ja räiskyviä. Heihin saa helposti kontaktin. Sanovat suoraan mitä haluavat, vaikka se välillä vaihteleekin.
Niin joo, silloin kun ei ole lapsia kuviossa. Kukaan täyspäinen ei halua samaan kuvioon jännäihmistä lasten kanssa.
Jostain syystä olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä, jotka kilvoittelevat itsensä kanssa. Tappelevat itseään vastaan. Oli se sitten urheilu, tiede, taide jne.
Se osoittaa luonteenlujuutta. Toisia ihmisiä on helppo mätkiä ja haavoittaa.
Mutta rakentaa tuskan kautta uutta, se on mielenkiintoista.
Kunnollisilta naisilta saa aina pakit, vaikka olisi itsekin kunnollinen mies.
missähän voisi tavata kunnollisia fiksuja naisia noloa on ruoka kaupassa mennä ehdottelemaan. saa heti pervessin leiman.
Vastauksena aloittajan kysymykseen, niin seksi vie ajatuksia. Ovat ehkä myös hiukan tyhmiä. Eivät ole tajunneet, että ihminen voi olla jännä sängyssä, vaikkei ole sekopää. Esimerkkinä kestävyysurheilijat. Veikkaan, että monesti ovat aika jänniä sängyssä.
Tyhminkin ihminen oppii.
Huomattu on. Tunnen muutaman tällaisen räväkän naisen, on shokkiväriä, tatuointia, lävistyksiä jne. Ei mitään hoikkia. Heti on uusi mies jos ero tulee. Itse olen sitten sellainen mitä miehet väittää että haluavat. Eli sellainen vähän ujo naapurin tyttö. Luonnollinen, nätti, hoikka. En kuitenkaan tylsä ja tykkään myös seksistä ja siinä en todellakaan ole tylsä. Vaikka olen ujo, niin uskallan kuitenkin jutella vaikka niiden miesten kanssa. Tosin ei ne juttele minun kanssani. Sinkkuna ollut jo useamman vuoden. Tai no, on seksisuhde, sekään ei ole suomalainen mies, muualta Euroopasta. Tai ehkä meillä on nykyään vähän muutakin kuin pelkkää seksiä, tämä mies kun oikeasti tykkää minun kaltaisistani. No, ei sitä tässä vaiheessa elämää oikein muuta enää edes tarvitse, kun lapset on jo tehty.
Mutta se onkin lepso?