Siis mikä siinä on että miehet kiinnostuu vain kaikenmaailman sekopäisistä naisista eikä kunnollisista?
Kommentit (74)
No kyllä tämä on huomattu itsekin, kun yksi kaveri on epävakaa, alkoholismiin taipuvainen ja hyvin hankala persoona, mutta miehiä on riittänyt pitkiin suhteisiin vaikka kuinka... Lapsia hänellä sentään vain kahdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin ihmiset on erilaisia.Ehkä seksiä haluavat seikkailijat pitää vauhdista ja liikkeellä olemisesta. Liian tasainen kumppani ehkä on tylsää. Ei mitään iloa. Ei yllätyksiä. Positiivinen asenne. Yhdessä reisaaminen ja liikkuminen on ihanaa mennään veneellä ollaan matkoilla tai mökillä tai asuntoautossa. Vauhdikkaasti. Mitä tylsää nököttää sisällä kun ulkona paistaa aurinko. Kyllä on tyhmä nainen jos istuu kotona kun ukko käy vieraissa ja kurvaa reissussa. Elä ja iloitse.
Kiltteys ei tarkoita sitä, että istutaan vain neljän seinän sisällä.
Ei se mene näinpäin, ei kaikissa asioissa voi vaan vaihtaa miehen ja naisen rooleja toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole varaa valita.
Tämä!
Miehen on vain tyydyttävä siihen naiseen jolle mies kelpaa. Naisilla on kaikki valta parisuhdemarkkinoilla ja naiset tekee aina valinnan kun taas mies on se joka joutuu tyytymään.
Naisista on välillä vaikea aistia oikkuja. Autismi / ADHD eivät erotu normaalin naisen käytöksestä niin paljoa että se pistäisi silmään.
Jännisilmiö niinkin päin.
Pitää olla draamaa ja haastetta - muka.
T. Itsekin syyllistyin
Ketä kiinostaa joku hiiruli, jonka viikon kohokohta on sunnuntain pitkät aamut? Muuten elämä pyörii työn, salin, koirulin ja amerikkalaisen tv-viihteen ja somen ympärillä. Viikonloppuisin ehkä leivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin hyvän ja huolehtivan ja vastuullisen, iloisen nätin naisen. Joka osaa kokata ja leipoa, maksaa laskut ajallaan ja pitää kodin järjestyksessä. Ei juo alkoholia eikä polta tupakkaa. Käy töissä ja pyöräilee ekologisesti työmatkat, samalla pysyy kunnossa eikä kerää liikakiloja.
Ootko ite vastaavasti vastuullinen, huolehtiva, alkoholiton ja pyöräilevä mies?
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinostaa joku hiiruli, jonka viikon kohokohta on sunnuntain pitkät aamut? Muuten elämä pyörii työn, salin, koirulin ja amerikkalaisen tv-viihteen ja somen ympärillä. Viikonloppuisin ehkä leivotaan.
Jänniksen jälkeen kiinnostaisi, mutta hiiruliapa ei enää kiinnostakaan.
Ne on aktiivisia miesten suuntaan. Vievät, niin miehen ei tarvii kuin vikistä. Antavat, samalla ne säännöt ja muut temput joita miehiltä vaaditaan tuovat miehille merkitystä elämään.
Oikeasti, te ETTE halua sellaista miestä joka kiinnostuu vain sekopäistä. Pysykää heistä kaukana! He ovat itsekin sekopäitä ja ovat tottuneet elämään sekopäiden kanssa. Monesti säälitään miehiä jotka ovat sekopäisen akan kanssa, eikä mietitä yhtään sitä, että kukaan ei pakota heitä olemaan niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan eniten sellaisen kiltin ja ujon naapurintytön
Niin te miehet aina sanotte, mutta oikeasti te haluatte sen justiinan tossun alle joka sanoo mitä pitää tehdä ja ajatella, kun itse voi heittäytyä vapaamatkustajaksi ilman mitään vastuuta.
Olen huomannut saman! Ja sitten mies valittaa, kun nainen on pirttihirmu.
Joko pirttihirmu tai joku epävakaa, päihdeongelmainen draamakuningatar. Näistä miehet oikeasti tykkäävät, vaikka sanovat muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole varaa valita.
Tämä!
Miehen on vain tyydyttävä siihen naiseen jolle mies kelpaa. Naisilla on kaikki valta parisuhdemarkkinoilla ja naiset tekee aina valinnan kun taas mies on se joka joutuu
MIehellä on yhtä paljon mahdollisuus valita kuin naisellakin. Kumpikin voi valita niistä vaihtoehdoista mitä on tarjolla. Jos ei lle mitään tarjolla, on oltava ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin hyvän ja huolehtivan ja vastuullisen, iloisen nätin naisen. Joka osaa kokata ja leipoa, maksaa laskut ajallaan ja pitää kodin järjestyksessä. Ei juo alkoholia eikä polta tupakkaa. Käy töissä ja pyöräilee ekologisesti työmatkat, samalla pysyy kunnossa eikä kerää liikakiloja.
Mitä nainen sais sulta?
Samat asiat ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin te miehet aina sanotte, mutta oikeasti te haluatte sen justiinan tossun alle joka sanoo mitä pitää tehdä ja ajatella, kun itse voi heittäytyä vapaamatkustajaksi ilman mitään vastuuta.
Joko pirttihirmu tai joku epävakaa, päihdeongelmainen draamakuningatar. Näistä miehet oikeasti tykkäävät, vaikka sanovat muuta.
Nyt on arvon palsta-Ladyilla taas ihan omat visiot. Voin vakuuttaa, että yksikään mies ei halua draamakuningatarta tai pirttihirmua.
Vierailija kirjoitti:
Jätä tuosta some ja tv-viihde pois ja korvaa ne luonnolla ja kirjoilla, niin sellainen minä olen. 😀
Ei miehiä kiinnosta kyllä tippaakaan.
Sama homma kuin naiset kiinnostuu jännämiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on arvon palsta-Ladyilla taas ihan omat visiot. Voin vakuuttaa, että yksikään mies ei halua draamakuningatarta tai pirttihirmua.
Kummasti vaan justiinoilla ja draamakuningattarilla löytyy kyllä miehiä pyörimässä ympärillä..
Sellaiset hiljaiset, tasaisen rauhalliset naiset ovat harvan miehen makuun.
Vai niin ihmiset on erilaisia.Ehkä seksiä haluavat seikkailijat pitää vauhdista ja liikkeellä olemisesta. Liian tasainen kumppani ehkä on tylsää. Ei mitään iloa. Ei yllätyksiä. Positiivinen asenne. Yhdessä reisaaminen ja liikkuminen on ihanaa mennään veneellä ollaan matkoilla tai mökillä tai asuntoautossa. Vauhdikkaasti. Mitä tylsää nököttää sisällä kun ulkona paistaa aurinko. Kyllä on tyhmä nainen jos istuu kotona kun ukko käy vieraissa ja kurvaa reissussa. Elä ja iloitse.