Onko kiinnostavampaa, että nainen on heti märkä vai että saa hiukan nähdä vaivaa?
Kommentit (31)
Puulämmitteinen on paras, mutta ainavalmiskin käy
Vaimo oli nuorena tuota nopeasti kostuvaa sorttia, mutta nyt vaihdevuosi-iässä lämmittelyä vaaditaan enemmän että päästään itse asiaan (joo, hänelle nimenomaan se pano on se itse asia). En sinänsä ole yhtään pahoillani siitä, että "joudun" nuolemaan ja sormettamaan häntä pitkän kaavan mukaan, enemmänkin voisin. Hänen puolestaan kuitenkin harmittaa hieman, sillä hän itse ei tykkää siitä ettei syty enää niin helposti kuin nuorena, koska sen seurauksena seksikään ei ole enää samalla tavalla mielessä. Onhan se kurjaa jos tuntee ennen niin voimakkaan seksuaalisuutensa hiipuvan, vaikka tokihan minä yritän parhaani mukaan pitää liekkiä yllä.
Minä laitan naisen ensin suihkuun. Sieltä tulee takaisin läpimärkänä.
Onko kukaan oikeasti 'aina valmis'? Itse kostun helposti, tuhmat viestit ja jutut, suutelu ja etenkin suihinotto saa aikaan riittävän kosteuden seksiin. Omasta mielestäni tämä toimii hyvin, sillä suihinoton jälkeen mieskin on valmis. N28
Vaimo kostuu ja laukeaa nopeasti. Luulen että kyse on ennemminkin yhteensopivuudesta kuin teknisestä "osaamisestani". Ollaan oltu aviopari jo toistakymmentä vuotta ja seksi on taivaallista. Hyvän kierre saa aikaan sen että molemmat oikeasti panostetaan suhteeseen. Mut miksi piti kasvaa aikuiseksi ennen kuin tämmöinen oli mahdollista?
Kuusikymppiset
Kyllä kuiva on kuivakkaa, mielellään kostea nainen.
Olin aina valmis ja kostea 35-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen kuivunut paikat, vaikka halut on entisellään. Ihan perseestä!
Tämähän vaihtelee aivan laidasta toiseen, mutta turhahan se on itselle koettaa uskotella, etteikö kaiholla muistele aikoja näiden "heti valmiiden" naisten kanssa.
Täällä myös yksi hetivalmis nainen, jolta oma mies kyllä saa aina kun vain haluaa. Sinkkuna ollut vuoden verran, entinen miesystävä sanoi muutaman kerran että on jopa liian märkää. Onko tämä kuinka yleistä, siis että se on miehen mielestä liian märkä?
Tykkään, kun nainen tulee tosi märäksi siitä, että ottaa multa suihin
Tännehän on paljon tullut kommentteja! Hienoa! Oma mies tykkää hetivalmiistani, mutta mietin miten se noin yleensä menee. Ap