Mikä on viimeisin TEMU ostoksesi?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaisen maljakon, siihen kukkia. Paistinlastan
Miksi hitossa sä tilaat Kiinasta lentokoneella yhden PAISTINLASTAN.
Koska hän sai sen halvalla. Nämä oman elämänsä sulovilenit tuhoavat tämän maapallon. Kunhan halvalla saa niin mitä väliä.
Luuleeko Anja 52, sosiaalitoimi Hki, vegan, että jokainen paistinlasta kuljetetaan omalla koneellaan?
Minä, joka tilasin tarroja, niin täysin samoja tarroja samanlaisessa paketissa on myynnissä suomalaisessa kirjakaupassa, moninkertaiseen hintaan. Samoja washi-teippipaketteja oli myös, minun maksoi vähän yli 2 €, kirjakaupassa 14,90€.
Ystävien lapsille leluja, kirpparille myytäväksi vaatteita ja työkaluja tuli myös mukana, laserleikkuri, hitsauskone jne. Kaikkea mahdollista, hyvää tavaraa ja paljon halvemmalla. Köyhän pitää yrittää, autoakin pitää korjata ja nyt onnistuu ilman kiskuri hintoja.
Hiustenpidennykset keratiinisinetillä. Ei noita kannata enää Suomesta/ Ruotsista hankkia, kun hyvää laatua saa neljäsosahinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kun työkaveri tilas sieltä pyykkipoikia. Ei kai ne nyt meidän kivijalka kaupoissa niin kalliita ole, etteikö täältä vois ostaa?
Varmaan tilasi samalla muutakin sillä temusta pitää ostaa vähintään 20:llä eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita tilasin.
Hyi helvetti! Sitten niitä ihan onnessaan päälläsi pidät ja olet olevinasi fiksu.
Lapsityövoimalla sinunkin vaatteesi on tehty.
Jos kannattaa esim. lapsityövoimaa ja sellaisten materiaalien käyttöä, joita ei ole tarkastettu esim. kemikaalien varalta, niin onhan sitä temuromua ihan pakko haalia huusholli täyteen, vaikkei mitään tarvitsisikaan.
Kuulokkeet, tölkinkansia(niitä esim.kaljatölkin päälle ettei ötökät pääse,käteviä!!),sähköhammasharja, pari veitsenterotinta, kulhosetti ja stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen veron nostot ja leikkaukset ajat ihmiset ostamaan temusta kun muuten ei rahat riitä, valtion verotulot tulevat 100 varmasti pienentymään, mutta hallitus ei sitä tajua.
Ja kivempia vaatteita kuin täällä kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
MyRkYlLiSeT ftalaatti-kengät. mYrKyLlIsEt lyijy-ftalaatti pyörän satula. Virus bluetooth kuulokkeet.
Näihin meni vain 40e yhteensä. Suomessa hinta olisi ollut noin 120e.
Minä ostaisin kaiken mielelläni Suomesta, mutta täällä hinnat ovat aivan järkyttävät vaikka tavara on paljolti samaa kuin Temussa.
Parit urheilulegginsit (tosi hyvät päällä!), akvaarioon hapettimen, suodattimia ilmanputsariin ja sandaalit. Kaikkiin tuotteisiin olen tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän sai sen halvalla. Nämä oman elämänsä sulovilenit tuhoavat tämän maapallon. Kunhan halvalla saa niin mitä väliä.
Se on aivan eri asia, kun Anjan kiivit kuskataan lentokoneella Uudesta-Seelannista. Ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MyRkYlLiSeT ftalaatti-kengät. mYrKyLlIsEt lyijy-ftalaatti pyörän satula. Virus bluetooth kuulokkeet.
No voi vitsi mikä SÄÄSTÖ!
Oiskohan kyse siitä mihin rahat riittää. Se on mahdoton ostaa Suomesta jos ei ole 120e. Kyllä köyhälläkin on oikeus pyöräillä ja kuunnella kuulokkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan 80 euroa iso säästö. Sinun pitäisi se pienituloisena ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Minä, joka tilasin tarroja, niin täysin samoja tarroja samanlaisessa paketissa on myynnissä suomalaisessa kirjakaupassa, moninkertaiseen hintaan. Samoja washi-teippipaketteja oli myös, minun maksoi vähän yli 2 €, kirjakaupassa 14,90€.
Ei per*e! Minäkin lähden kyllä nyt Temun verkkokauppaan ostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan kyse siitä mihin rahat riittää. Se on mahdoton ostaa Suomesta jos ei ole 120e. Kyllä köyhälläkin on oikeus pyöräillä ja kuunnella kuulokkeilla.
Selittele kokkareille ja persuille nyt näitä. Köyhät kyykkyyn -hallitus haluaa estä suomalaisten temuostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan eri asia, kun Anjan kiivit kuskataan lentokoneella Uudesta-Seelannista. Ihan eri asia.
Näin se menee ja kookosjuomabisneksessä rääkätään apinoita.
Ostin viimeksi vaatteita ja sisustusjuttuja Temusta. Olen tyytyväinen ostoksiini.