Mikä on viimeisin TEMU ostoksesi?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Kultaisen maljakon, siihen kukkia. Paistinlastan
Miksi hitossa sä tilaat Kiinasta lentokoneella yhden PAISTINLASTAN.
Työkaveri tilasi sieltä hammasharjoja.
Kyllä jäisi nämä myrkkyharjat suuhun laittamatta 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita tilasin.
Hyi helvetti! Sitten niitä ihan onnessaan päälläsi pidät ja olet olevinasi fiksu.
Juuri näin! Ensin pyykkikoneeseen pyörimään, kuivauskoneeseen ja päälle. Kiinasta tilatessa kannattaa pistää pesukoneen kautta päälle.
Vierailija kirjoitti:
345 kg ihmisen paskaa.
Siis mitä? Tilasit ihmisen paskaa noin paljon? Oliko alessa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kun työkaveri tilas sieltä pyykkipoikia. Ei kai ne nyt meidän kivijalka kaupoissa niin kalliita ole, etteikö täältä vois ostaa?
Samaa kiinakamaa ne siellä kivijalkakaupassa ovat. Temusta voi löytyi kivemman näköisiä pyykkipoikia eurolla.
Ostin sieltä perseenpäristimen, joka ei mahdu perseeseen eikä pärise. Mutta halvalla sain!
Tamptation Island ja Temu kuulostaa vähän samalta kirjaimiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä tule. Mitä kavereiden ostoksia nähnyt niin pelkkää turhaa euron romua tilattu.
Temusta löytyy muutakin kuin romua. Ikävää jos kaverisi ovat ostelleet romua.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri tilasi sieltä hammasharjoja.
Kyllä jäisi nämä myrkkyharjat suuhun laittamatta 🤮
Sun pitää valistaa sitä muovin vaaroista. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä kun työkaveri tilas sieltä pyykkipoikia. Ei kai ne nyt meidän kivijalka kaupoissa niin kalliita ole, etteikö täältä vois ostaa?
Samaa kiinakamaa ne siellä kivijalkakaupassa ovat. Temusta voi löytyi kivemman näköisiä pyykkipoikia eurolla.
Kyllä mulla on lähikaupasta ostettuja toimivia pyykkipoikia. En muista maksoinko euron,pari vai kolme. Toimivat vielä 10 vuoden käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaisen maljakon, siihen kukkia. Paistinlastan
Miksi hitossa sä tilaat Kiinasta lentokoneella yhden PAISTINLASTAN.
Syytä hallitusta 😊
Tarroja ja sinettileimasimen kirjeenvaihtoon ja postikorttien vaihtoon.
Ostin lapsenlapselle joka on 3 kuukautta vauvan tarvikkeita ja kivoja polyesterimekkoja ja tutteja ja muita lutkuttimia. Sitten oli jotain vauvaparfyymiä jota voidellaan iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on lähikaupasta ostettuja toimivia pyykkipoikia. En muista maksoinko euron,pari vai kolme. Toimivat vielä 10 vuoden käytön jälkeen.
Minä ostin italiasta pyykkipoikia. Läpinäkyviä ja värikkäitä.
Hallituksen veron nostot ja leikkaukset ajat ihmiset ostamaan temusta kun muuten ei rahat riitä, valtion verotulot tulevat 100 varmasti pienentymään, mutta hallitus ei sitä tajua.
Hyi helvetti mitä krääsää ihmisen lennättää toiselta puolelta maapalloa. Vessanpöntön suojuksia ja koriste-esineitä ja muuta paskaa. Onneksi olkoon ja hyvästi maapallo.
Askarteluun esim. washiteippiä, leimoja, sabluunoita ja kuvioteriä.
Kerran tilasin kuviopaperia, mutta niissä on kaikissa vähän omituinen pinta, jota on hankala liimata.
Samaa krääsää myydään halpahalleissa 3-4 kertaiseen hintaan.
Ei ole eikä tule. Mitä kavereiden ostoksia nähnyt niin pelkkää turhaa euron romua tilattu.