Mikä on viimeisin TEMU ostoksesi?
Kommentit (210)
lukematta koko ketjua jo nauran niille temun haukkujille jotka haukkuu kiinatavaraa ja ostaa citymarket + tokmannin tuotteita jotka on kaikki made in china 😄😄. Suomalaiset mestarisijoittajat jotka ostaa kiinatavaraa suomesta luullen että se on eri asia ja parempaa. Itse ostanut nyt kesän aikana temusta retkivarusteita+siivoustavaraa+kumihanskoja+pipoja+muita asusteita+yms yms noin 150 eurolla ja samat tavarat suomessa ainakin +400e eikä edes yhtä hyvää laatua. Paras esimerkki viimeisin sähköhammasharjan vaihtopäät ( täsmälleen samoja kuin oral b ) ja kenkien tukipohjalliset ja urheilupohjalliset 2 e / pari ja suomessa 8-15 e / pari ja on aivan täsmälleen samoja ja saman värisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
lukematta koko ketjua jo nauran niille temun haukkujille jotka haukkuu kiinatavaraa ja ostaa citymarket + tokmannin tuotteita jotka on kaikki made in china 😄😄. Suomalaiset mestarisijoittajat jotka ostaa kiinatavaraa suomesta luullen että se on eri asia ja parempaa. Itse ostanut nyt kesän aikana temusta retkivarusteita+siivoustavaraa+kumihanskoja+pipoja+muita asusteita+yms yms noin 150 eurolla ja samat tavarat suomessa ainakin +400e eikä edes yhtä hyvää laatua. Paras esimerkki viimeisin sähköhammasharjan vaihtopäät ( täsmälleen samoja kuin oral b ) ja kenkien tukipohjalliset ja urheilupohjalliset 2 e / pari ja suomessa 8-15 e / pari ja on aivan täsmälleen samoja ja saman värisiäkin.
Voi jee! Mitali sulle kun säästit niin paljon.
oneblade terät on aivan sikahintasia suomessa ja tukityynyt ja ergonomiatuotteet. Mukavasti löytyi 20 eurolla temusta tukityyny+rannetuet+polvituet+ hiirimatto+ auton ratin suoja+ mukiteline+iso hiirimatto ja aivan loistavaa laatua ja suomessa tuo iso hiirimatto jo maksaa 50 euroa helposti
Toivottavasti teillä temuttajilla on jo lapset tehtynä.
Tilasin trampoliinin aurinkosuojan. Kiinnitetään niiden tolppien nokkiin. Meillä kyllä tarkoitettu linnunpaskan suodatuksen ja otetaan pois kun hypitään😅
Kovasti täällä hehkutetaan suuria säästöjä, kun on kiinalaista tilattu. Loppupeleissä enemmän kuitenkin hävitään, kun oma tuotanto lopetetaan, työpaikat menetetään kiinalaisille ja rahat siirretään kiinalaisille.
No yleensä tilaan sellaista tarpeellista mitä muualta ei saa, siellä kun on kaikkea mahdollista. Ja joskus myös sellaista mikä siellä 10-100 kertaa halvempaa verrattuna ihan samaan Kiinassa tehtyyn tuotteeseen jossain muussa kaupassa. Välttelen kyllä ihokontaktissa käytettäviä tuotteita kuten vaatteita, astioita jne.
Ostin juuri pari "temulaisittain" vähän arvokkaampaa tuotetta: EM-säteilyn* mittarin (yli 30 €) sekä "viemärikameran" (noin 26 €). Niiden perusteella sitten päätän jatkanko heräteostelua Temusta. Heidän toimitusten seurantansa on ainakin ihan vimpan päälle!
* Aaveiden väitetään joskus säteilevän elektromagneettisesti! :D
Tapettia. Laatu on aivan loistava ja kuvio todella kaunis, lisäksi tuli lopulta varmaan 100€ halvemmaksi kuin kivijalkakaupasta ostamalla olisi tullut.
Vanha ketju mutta täältä saa vinkkejä, mitä Temusta kannattaa ostaa. En olisi tajunnut, että led-lamppujakin tuolta saa edullisesti. Pölynimuripussit olen jo keksinyt sieltä tilata.
Viime tilauksessa lähti aikuiselle pojalleni muutamia polkupyöräilytarvikkeita ja uimalasit (tai pikemminkin maski). Itse otin samaan tilaukseen kaksi käsikäyttöistä pippurimyllyä (lasi/teräs), kaksikomponentti epoxi liimaa sekä sähköhammasharjaan harjaspäitä. Paketti on nyt matkalla.
Tuntuu, että minua on harhautettu, kun olen vuosia ostanut isolle perheelle Oral-B vaihtopääharjoja, jotka maksavat useita euroja kappale. Katsoin juuri Prisman jättipakkauksen, 9 kpl, hinnaksi 29,95 euroa. Temun vastaavat harjat tilasin salamatarjouksena 16 kpl alle 4 eurolla yhteensä.
Edellisessä tilauksessa oli airfryer-tarvikkeita, mm. neliönmuotoisia leivinpaperikuppeja 150 kpl 4,5 eurolla. Vastaavia S-kaupat myyvät 50 kpl 5 eurolla. Tilauksessa oli myös pinottavat verkkokorit airfryeriin. En edes olisi jaksanut selvittää, mistä tuollaisia lisätarvikkeita voisi Suomessa ostaa. Lisäksi tilasin ruokaöljylle täytettävä suihkupullo, 0,49 euroa, jolla voin lisätä helposti öljyä airfryerissä valmistettaviin kasviksiin.