Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämä muuten hoikka ihminen ei ole tajunnut vaatia vatsan kuvausta kun paisuu vaan paisumistaan?

Vierailija
06.10.2024 |

Siis jo paljon aiemmin, vaan pari vuotta sinnitteli vatsansa kanssa.

https://www.is.fi/terveys/art-2000010733095.html?utm_source=rtb_sisaine…

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sairaalakuvaa zoomaa, voi havaita että hänellä on koko käden mitalta paljon vanhoja viiltelyjälkiä. Se selittänee paljon hänen henkisestä tilastaan.

Joo tosi pahalta näyttää käsi. 

äsh, voi olla tuon hihan painauma jälkiä.

Samaa mieltä. Oikein zoomaamalla etsitään, jestas. 

Vierailija
102/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalääkäri olisi ollut tässäkin tapauksessa hyvä. Vuosittainen terveystarkastus jokaiselle pitäisi tulla automaattisesti kutsuna. Muutoin on turhaa ylläpitää julkista terveydenhuoltoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska terveysaseman yleislääkärit eivät ole mitään einsteineja. 

Vierailija
104/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään edes pääse lääkäriin, koska hoitaja arvioi päästääkö sut sinne. Minua ei ole enää vuosiin päästetty, oli vaiva mikä tahansa. Hoitajat vahtii mustasukkaisesti ettei kukaan pääse lääkäriin.

Vierailija
105/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalääkäri olisi ollut tässäkin tapauksessa hyvä. Vuosittainen terveystarkastus jokaiselle pitäisi tulla automaattisesti kutsuna. Muutoin on turhaa ylläpitää julkista terveydenhuoltoa.

Vai vielä kutsuna :D

Vierailija
106/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyään edes pääse lääkäriin, koska hoitaja arvioi päästääkö sut sinne. Minua ei ole enää vuosiin päästetty, oli vaiva mikä tahansa. Hoitajat vahtii mustasukkaisesti ettei kukaan pääse lääkäriin.

Täähän se ois. 

Vierailija
107/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyynel

Vierailija
108/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. 

Nikkojaan nakkeleva hoitsutyttö ei päästänyt meitä jouluaattona lääkärin pakeille päivystyksessä. 

Itse ymmärsimme, että nyt on vakava tilanne ja kiire. Huutamalla pääsimme jonoon. Kun lopulta viitsivät tutkia niin selvisikin että kaikki ei ole ok.. Kun eivät itse Malmin päivystyksessä saaneet selkoa niin lähettivät näytteet Meilahteen. 

Siellä tulikin kiire saada potilas paikalle, akuutti leukemia ja elinaikaa enää tunteja/päivä jäljellä, piti saada atrat heti tippumaan. 

Hoitajille lisää palkkaa? Juu ei. 

Vierailija
109/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri. 

Nikkojaan nakkeleva hoitsutyttö ei päästänyt meitä jouluaattona lääkärin pakeille päivystyksessä. 

Itse ymmärsimme, että nyt on vakava tilanne ja kiire. Huutamalla pääsimme jonoon. Kun lopulta viitsivät tutkia niin selvisikin että kaikki ei ole ok.. Kun eivät itse Malmin päivystyksessä saaneet selkoa niin lähettivät näytteet Meilahteen. 

Siellä tulikin kiire saada potilas paikalle, akuutti leukemia ja elinaikaa enää tunteja/päivä jäljellä, piti saada atrat heti tippumaan. 

Hoitajille lisää palkkaa? Juu ei. 

Hups.

Vierailija
110/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalakammo ja leikkauskammo. On niin järkyttävää kuunneltavaa. Hammasläärikammo.

Täysin uskomattomia asioita. Ollaan jakärsitää, kärsitään ja ollaan. Järkyttävää.

Vierailija
111/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska terveysaseman yleislääkärit eivät ole mitään einsteineja. 

Eikös ne ole alkuvuosien kandeja, jotka harjoittelevat ihmisen hengellä.

Vierailija
112/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalakammo ja leikkauskammo. On niin järkyttävää kuunneltavaa. Hammasläärikammo.

Täysin uskomattomia asioita. Ollaan jakärsitää, kärsitään ja ollaan. Järkyttävää.

Eikä välttämättä saa apua, vaikka hakisikin apua huolimatta kammosta. 

Vierailija
113/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ei ole opetettu argumentoimaan ja selvittämään asiaansa missään muuallakaan. Minun omalääkäri sanoi mminulle, että pitää argumentoida ja vielä kerran argumentoida.

Vierailija
114/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMEEN PITÄÄ SAADA OMALÄÄKÄRIT. Huudan tämän ilmoille muuten ei toimi enää mikään, hoitajat ovat toinen toistaan varovaisempia häiritsemään lääkäriä potilaan sairauksilla.

Vierailija
115/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täälläkin osa kommentoijista on tyhmiä, kun sanovat että siellä lääkärissä vaaditaan. Siellä ei paljon vaadita, ei sitten yhtään mitään. Lääkärit kuvittelee tietävänsä mikä potilasta vaivaa ja sitten kun potilas ei istukaan siihen lääkärin kuvittelemaan narratiiviin, niin hoitopa loppuukin siihen mikäli kerkes edes mikään alkaakaan.

Vierailija
116/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ei ole opetettu argumentoimaan ja selvittämään asiaansa missään muuallakaan. Minun omalääkäri sanoi mminulle, että pitää argumentoida ja vielä kerran argumentoida.

Lääkärissä asioinnista uusi oppiaine? Kuinka selität tautisi vuosia koulunpenkillä opiskelleille lääkäreille ja hoitajille. 

Vierailija
117/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sairas välttämättä jaksa argumentoida ja argumentoida. Mitä sairaampi sen vähemmän.

Vierailija
118/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset olette niin pinnallisia?

https://www.tiktok.com/@stagalas/video/7416759981875219744

Vierailija
119/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
120/144 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen kansantauti = Tyhmyys

Et sitten tuotakaan osannut kirjoittaa kuten normaalit ihmiset. Oletko helsinkiläinen?

En. Persu Juuasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi