Miten tämä muuten hoikka ihminen ei ole tajunnut vaatia vatsan kuvausta kun paisuu vaan paisumistaan?
Siis jo paljon aiemmin, vaan pari vuotta sinnitteli vatsansa kanssa.
https://www.is.fi/terveys/art-2000010733095.html?utm_source=rtb_sisaine…
Kommentit (144)
Omalääkäri olisi ollut tässäkin tapauksessa hyvä. Vuosittainen terveystarkastus jokaiselle pitäisi tulla automaattisesti kutsuna. Muutoin on turhaa ylläpitää julkista terveydenhuoltoa.
Koska terveysaseman yleislääkärit eivät ole mitään einsteineja.
Eihän nykyään edes pääse lääkäriin, koska hoitaja arvioi päästääkö sut sinne. Minua ei ole enää vuosiin päästetty, oli vaiva mikä tahansa. Hoitajat vahtii mustasukkaisesti ettei kukaan pääse lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Omalääkäri olisi ollut tässäkin tapauksessa hyvä. Vuosittainen terveystarkastus jokaiselle pitäisi tulla automaattisesti kutsuna. Muutoin on turhaa ylläpitää julkista terveydenhuoltoa.
Vai vielä kutsuna :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyään edes pääse lääkäriin, koska hoitaja arvioi päästääkö sut sinne. Minua ei ole enää vuosiin päästetty, oli vaiva mikä tahansa. Hoitajat vahtii mustasukkaisesti ettei kukaan pääse lääkäriin.
Täähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri.
Nikkojaan nakkeleva hoitsutyttö ei päästänyt meitä jouluaattona lääkärin pakeille päivystyksessä.
Itse ymmärsimme, että nyt on vakava tilanne ja kiire. Huutamalla pääsimme jonoon. Kun lopulta viitsivät tutkia niin selvisikin että kaikki ei ole ok.. Kun eivät itse Malmin päivystyksessä saaneet selkoa niin lähettivät näytteet Meilahteen.
Siellä tulikin kiire saada potilas paikalle, akuutti leukemia ja elinaikaa enää tunteja/päivä jäljellä, piti saada atrat heti tippumaan.
Hoitajille lisää palkkaa? Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri.
Nikkojaan nakkeleva hoitsutyttö ei päästänyt meitä jouluaattona lääkärin pakeille päivystyksessä.
Itse ymmärsimme, että nyt on vakava tilanne ja kiire. Huutamalla pääsimme jonoon. Kun lopulta viitsivät tutkia niin selvisikin että kaikki ei ole ok.. Kun eivät itse Malmin päivystyksessä saaneet selkoa niin lähettivät näytteet Meilahteen.
Siellä tulikin kiire saada potilas paikalle, akuutti leukemia ja elinaikaa enää tunteja/päivä jäljellä, piti saada atrat heti tippumaan.
Hoitajille lisää palkkaa? Juu ei.
Hups.
Sairaalakammo ja leikkauskammo. On niin järkyttävää kuunneltavaa. Hammasläärikammo.
Täysin uskomattomia asioita. Ollaan jakärsitää, kärsitään ja ollaan. Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Koska terveysaseman yleislääkärit eivät ole mitään einsteineja.
Eikös ne ole alkuvuosien kandeja, jotka harjoittelevat ihmisen hengellä.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalakammo ja leikkauskammo. On niin järkyttävää kuunneltavaa. Hammasläärikammo.
Täysin uskomattomia asioita. Ollaan jakärsitää, kärsitään ja ollaan. Järkyttävää.
Eikä välttämättä saa apua, vaikka hakisikin apua huolimatta kammosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ei ole opetettu argumentoimaan ja selvittämään asiaansa missään muuallakaan. Minun omalääkäri sanoi mminulle, että pitää argumentoida ja vielä kerran argumentoida.
SUOMEEN PITÄÄ SAADA OMALÄÄKÄRIT. Huudan tämän ilmoille muuten ei toimi enää mikään, hoitajat ovat toinen toistaan varovaisempia häiritsemään lääkäriä potilaan sairauksilla.
kyllä täälläkin osa kommentoijista on tyhmiä, kun sanovat että siellä lääkärissä vaaditaan. Siellä ei paljon vaadita, ei sitten yhtään mitään. Lääkärit kuvittelee tietävänsä mikä potilasta vaivaa ja sitten kun potilas ei istukaan siihen lääkärin kuvittelemaan narratiiviin, niin hoitopa loppuukin siihen mikäli kerkes edes mikään alkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ei ole opetettu argumentoimaan ja selvittämään asiaansa missään muuallakaan. Minun omalääkäri sanoi mminulle, että pitää argumentoida ja vielä kerran argumentoida.
Lääkärissä asioinnista uusi oppiaine? Kuinka selität tautisi vuosia koulunpenkillä opiskelleille lääkäreille ja hoitajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sairas välttämättä jaksa argumentoida ja argumentoida. Mitä sairaampi sen vähemmän.
Miksi te naiset olette niin pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kansantauti = Tyhmyys
Et sitten tuotakaan osannut kirjoittaa kuten normaalit ihmiset. Oletko helsinkiläinen?
En. Persu Juuasta.
Samaa mieltä. Oikein zoomaamalla etsitään, jestas.